Jump to content

Feyenoord

Fabian.

Recommended Posts

2 uur geleden zei Urbeto:

Mocht bedrukking niet zo belangrijk voor je zijn kan je hem ook bij bijv. Voetbalshop halen natuurlijk. Dan heb je hem wel vlug binnen. Al kan je hem dan niet later alsnog bedrukken (daar schijnt Castore moeilijk over te doen). 

Feyenoord shirts koop ik eigenlijk wel het liefst altijd via Feyenoord zelf. Weet niet of het ook echt zo is, maar heb dan het idee dat er het meeste geld van de aankoop dan bij Feyenoord zelf terecht komt. Al is het niets op het totaal voor Feyenoord, draag ik toch weer iets meer bij :classic_wink:

Vind de huidige shirts zonder bedrukking en met Prijsvrij er op niet zo tof. Met bedrukking vind ik het Prijsvrij verhaal nog wel mee vallen dus kies ik liever daarvoor

22 minuten geleden zei bas huijsmans:

Feyenoord shirts koop ik eigenlijk wel het liefst altijd via Feyenoord zelf. Weet niet of het ook echt zo is, maar heb dan het idee dat er het meeste geld van de aankoop dan bij Feyenoord zelf terecht komt. Al is het niets op het totaal voor Feyenoord, draag ik toch weer iets meer bij

Vind de huidige shirts zonder bedrukking en met Prijsvrij er op niet zo tof. Met bedrukking vind ik het Prijsvrij verhaal nog wel mee vallen dus kies ik liever daarvoor

Feyenoord heeft door deze Castore-deal het gehele verkoopproces uitbesteed aan Castore, waardoor het volledig buiten de club omgaat. Dit lijkt me ook in te houden dat Feyenoord via de fanshop niet meer geld overhoudt aan een shirtje dan via een derde partij. Pin me er niet op vast hoor, maar dat lijkt me. 

Prijsvrij is inderdaad erg lelijk. Ik wacht even het Europese shirt af, als het goed is mag hij daar vanwege Europese sponsorregels niet op staan. 

Zou het liefst proberen met Stengs een keer op de bank, maar nu Ivanusec en Ling nog niet meedoen, gaat dat denk ik niet gebeuren. Dus dit zal het wel worden:

Wellenreuther; Geertruida, Trauner, Hancko, Hartman; Wieffer, Timber, Stengs; Alireza, Gimenez, Paixao.

Hoop eigenlijk op Sauer en dan Alireza ernaast, of misschien Ueda er gewoon vanaf het begin bij als extra spits. Moeten toch gewoon even wat doelpuntjes gaan maken en Almere snel op achterstand zetten vandaag.

1 minuut geleden zei PJHoutman:

Die zit ook wel op voetballen hoor. Prachtige bewegingen steeds, vorige week ook al.

Ja, enorm volwassen aan de bal en een uitstekende balbehandeling.

Tikkie jammer dat ik nu de talentscoutaward niet meer kan claimen als ik hem na het sluiten van de deadline bij m'n eredivisie voorspellingen zet als revelatie. :-D 

Edited by MetalMichael