Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

Citaat

Ayase Ueda gaat de overstap maken naar Feyenoord, zo bevestigt technisch directeur Carlos Aviña Ibarrola van Cercle Brugge de deal met de Rotterdammers. De 24-jarige Japanner gaat voor beide clubs de boeken in als een recordtransfer.

''Dit is niet alleen voor ons een recordtransactie'', vertelt Aviña in gesprek met HLN. ''Ook Feyenoord betaalde nooit eerder zoveel voor een speler. Ayase Ueda heeft zich bij ons kunnen manifesteren en is Cercle Brugge zeer dankbaar voor dat belangrijke jaar in zijn carrière.''

Aviña meldt dat Feyenoord een vast bedrag van meer dan negen miljoen verzekerde transfersom, ongeveer één miljoen aan bonussen en daar bovenop nog een voorverkoopclausule die naar verluidt twintig procent zou bedragen, ofwel nog eens 1,8 miljoen. De totale soms kan uiteindelijk oplopen naar twaalf miljoen euro.

Recordtransfer voor beide clubs. Ik ben heel erg benieuwd naar wat hij kan gaan brengen. De beelden die ik heb gezien waren veelbelovend, maar aan de hand van de videoband werd ooit ook Aleksandar Ignjatovic gehaald. Afwachten dus, maar ben er wel erg content mee. Nu Ivanusec nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren niet gekeken i.v.m. werk, maar ik vind Beelen tot dusverre een erg gezapige indruk maken. Of het spanning is of onkunde zal nog wel moeten blijken, maar hij stond tegen Villarreal en Hoffenheim een aantal keer positioneel niet goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Urbeto:

Recordtransfer voor beide clubs. Ik ben heel erg benieuwd naar wat hij kan gaan brengen. De beelden die ik heb gezien waren veelbelovend, maar aan de hand van de videoband werd ooit ook Aleksandar Ignjatovic gehaald. Afwachten dus, maar ben er wel erg content mee. Nu Ivanusec nog.

En de Beer natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beelen maakte gisteren inderdaad een prima indruk. Ook mooi om te zien hoe Hartman zich staande hield tegen Angel. :< Persoonlijk denk ik ook dat Hartman het veel verder kan schoppen dan Malacia, vind namelijk dat ze allebei hetzelfde pitbull gehalte hebben alleen is Hartman aan de bal gewoon een stuk beter. 

Verder is het natuurlijk vrij bijzonder dan Hancko nog steeds bij ons onder contract staat. Deze man is de Eredivisie al ontgroeid maar zal wel willen blijven door de Champions League. Aankoop van Beltje snap ik nog wel gezien de transfersom maar deze jongen zal grote stappen moeten gaan maken, gelukkig is daar ook wel de tijd voor. Met Ivanusec er nog bij heb je echt wel een heel leip team. Dat is namelijk het enige wat echt nog mist, een lekkere pingelaar :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Beelen maakte gisteren inderdaad een prima indruk. Ook mooi om te zien hoe Hartman zich staande hield tegen Angel. :< Persoonlijk denk ik ook dat Hartman het veel verder kan schoppen dan Malacia, vind namelijk dat ze allebei hetzelfde pitbull gehalte hebben alleen is Hartman aan de bal gewoon een stuk beter. 

Verder is het natuurlijk vrij bijzonder dan Hancko nog steeds bij ons onder contract staat. Deze man is de Eredivisie al ontgroeid maar zal wel willen blijven door de Champions League. Aankoop van Beltje snap ik nog wel gezien de transfersom maar deze jongen zal grote stappen moeten gaan maken, gelukkig is daar ook wel de tijd voor. Met Ivanusec er nog bij heb je echt wel een heel leip team. Dat is namelijk het enige wat echt nog mist, een lekkere pingelaar :< 

Doe je Paixao wel te kort mee hoor. Die liet vorig jaar blij vlagen echt zien dat dat een hele goede speler kan en gaat worden. Vooral tegen het einde van het seizoen. Denk echt dat hij wel eens de grote ster kan gaan worden dit jaar. Iets minder liggen en Braziliaans theater alleen graag, dat heeft hij niet nodig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

Doe je Paixao wel te kort mee hoor. Die liet vorig jaar blij vlagen echt zien dat dat een hele goede speler kan en gaat worden. Vooral tegen het einde van het seizoen. Denk echt dat hij wel eens de grote ster kan gaan worden dit jaar. Iets minder liggen en Braziliaans theater alleen graag, dat heeft hij niet nodig. 

Ik vind Paixao heel goed, maar vind hem in zijn dribbels niet heel gelukkig. Hij werd binnengehaald als één van de beste pingelaars van de Braziliaanse competitie maar in de 1 tegen 1 moet die het voornamelijk hebben van zijn snelheid (wat overigens prima is). Je hebt dan met Paixao iemand op de vleugel die wat meer diepgang kan creëren en met Ivanusec iemand die heel sterk is in de 1 tegen 1. Denk inderdaad ook dat hij één van de grote sterren kan gaan worden dit jaar, en getuige van zijn goal gisteren is die al lekker op stoom. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites