Spring naar bijdragen

Feyenoord

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei PJHoutman:

Dit is wel tekenend denk ik. Feyenoord echt niet beter dan afgelopen jaren, concurrentie vooral veel slechter. 

B6270663-4797-470B-B97F-D8AEFC63A101.jpeg

Dat is ook wel een beetje het gevoel dat ik had na de weekend. Feyenoord heeft alles behalve een geweldig seizoen tot nu toe. Alleen de rest doet het nog minder goed en dat maakt Feyenoord een serieuze titelkandidaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.4d2b82df1d8b3c6eddff4800908219c0.png

Volgens de verschillende xG modellen zou Feyenoord ook op plek 3 moeten staan (zoals je ziet zit hier afgelopen weekend nog niet in, dus mogelijk is dat nu anders). Het grootste voordeel van Feyenoord tov PSV en Ajax is dat ze minder tegengoals tegenkrijgen, terwijl op basis van de kansen ze ongeveer evenveel tegen zouden moeten krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Erwin.:

image.thumb.png.4d2b82df1d8b3c6eddff4800908219c0.png

Volgens de verschillende xG modellen zou Feyenoord ook op plek 3 moeten staan (zoals je ziet zit hier afgelopen weekend nog niet in, dus mogelijk is dat nu anders). Het grootste voordeel van Feyenoord tov PSV en Ajax is dat ze minder tegengoals tegenkrijgen, terwijl op basis van de kansen ze ongeveer evenveel tegen zouden moeten krijgen.

Geupdate. 

image.thumb.png.89f0c7bd2a9963e05b02be7190dbef57.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

"Ik vond het zelf bijzonder dat ze 'nee' tegen ons bod konden zeggen, maar ik heb nu niet opeens een slechte relatie met FC Twente. Voor de speler vond ik en vind ik het wel jammer. Maar we blijven niet aan de deur kloppen in Enschede", zegt Te Kloese daar nog over.

Citaat

Kökçü geldt bij Benfica naar verluidt als kandidaat om Enzo Fernández op te volgen, mocht die deze winter nog verkassen. Te Kloese zet echter een pertinente streep door het vertrek van zijn aanvoerder. "We gaan deze transferperiode niemand meer verkopen. Als Benfica hun Argentijn Enzo Fernández nog verkoopt en met veel geld voor Orkun Kökçü op de stoep zou staan? Als het een recordverkoop zou kunnen betekenen voor Feyenoord? Ik loop ook weleens tegen een club aan die 'nee' zegt tegen een mooi aanbod voor een speler", aldus de 49-jarige bestuurder.

Deze man :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Jotew:

Wel een beetje mediageil he die DTK?

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=413554

Sja, je weet nooit of hij gewoon antwoord geeft op een vraag of dat hij zelf heel veel zin heeft om zichzelf te horen. 

15 minuten geleden zei Rogier.:

Deze man  

Ik kan hier wel wat mee :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Lenstra:

Sja, je weet nooit of hij gewoon antwoord geeft op een vraag of dat hij zelf heel veel zin heeft om zichzelf te horen. 

Oh geen idee hoor. Dit werd hier door een enkeling echter ook gezegd over onze TD Streuer, die was ook zogenaamd 'mediageil' nadat hij netjes wat vragen beantwoordde van journalisten ;) 

6 uur geleden zei Rogier.:

Deze man  

Maar het is dan natuurlijk wel vreemd dat Twente Zerrouki niet wil laten gaan ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Jotew:

Oh geen idee hoor. Dit werd hier door een enkeling echter ook gezegd over onze TD Streuer, die was ook zogenaamd 'mediageil' nadat hij netjes wat vragen beantwoordde van journalisten  

Volgens mij heb je hier nog helemaal niemand op positieve woorden over Te Kloese kunnen betrappen, dus dit ietwat zielige calimerogedrag mag je wat mij betreft achterwege laten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei PJHoutman:

Volgens mij heb je hier nog helemaal niemand op positieve woorden over Te Kloese kunnen betrappen, dus dit ietwat zielige calimerogedrag mag je wat mij betreft achterwege laten. 

Ah joh mopperkont. Streuer is volgens sommigen hier mediageil als hij in een artikeltje voorbij komt, nou komt die Te Kloese in een artikeltje voorbij. Als ik dan dezelfde opmerking maak is het ineens calimerogedrag. Niet zo zwaar aan tillen he :) . Daarnaast staat 't er ook los van of iemand al dan niet positief/negatief over Te Kloese is, heeft er bar weinig (lees: niks) mee te maken natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei PJHoutman:

Dat bedoel ik. De enige reden dat je het komt melden is omdat sommige Feyenoorders dat bij Streuer ook doen. Niveau groep drie. 

Laat mij toch even kind zijn :)

--

Geen Zerrouki, geen Schouten, geen Piatkowski en vooralsnog geen Vilhena. Benieuwd waar Feyenoord dan uiteindelijk mee komt deze winter. Als er natuurlijk al wat gehaald gaat worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat afgelopen zondag nog: 'Zou typisch zijn als Feyenoord uitkomt bij Kasanwirjo'.

@Djurovski Wat vind jij van deze speler als Groningensupporter? Werd in de rust afgelopen zondag door de analysten onbetrouwbaar genoemd. En dat ze hem daarom nu als VM gebruiken in plaats van CV.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat die onder Slot hele mooie stappen kan maken. Vind hem wel een zelfde soort speler/type als Geertruida. Geertje had er ook een handje van om laks over te komen. Vergeet niet dat deze jongen pas 20 is he, hij wordt echt niet gehaald als basisspeler meteen. Krijgt gewoon de tijd om te rijpen en is multifunctioneel. Ik vind het een verstandige keuze.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei 007mark:

Zat afgelopen zondag nog: 'Zou typisch zijn als Feyenoord uitkomt bij Kasanwirjo'.

@Djurovski Wat vind jij van deze speler als Groningensupporter? Werd in de rust afgelopen zondag door de analysten onbetrouwbaar genoemd. En dat ze hem daarom nu als VM gebruiken in plaats van CV.

Vorig seizoen speelde hij prima. Dit seizoen vind ik hem kwetsbaar. Veel domme fouten. Maar heeft wel de potentie om een prima speler te worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Totaal geen vertrouwen in vandaag. Worden al weer gebombardeerd tot favoriet, terwijl de laatste jaren ajax altijd als winnaar uit de bus kwam. Ook tijdens wedstrijden waar ze een slechte dag hadden. Hoop dat nu wel een keer minimaal gelijkspelen.

Verder hopen op een aantrekkelijke wedstrijd zonder al te grote ongeregeldheden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Totaal geen vertrouwen in vandaag. Worden al weer gebombardeerd tot favoriet, terwijl de laatste jaren ajax altijd als winnaar uit de bus kwam. Ook tijdens wedstrijden waar ze een slechte dag hadden. Hoop dat nu wel een keer minimaal gelijkspelen.

Verder hopen op een aantrekkelijke wedstrijd zonder al te grote ongeregeldheden. 

Het wordt inderdaad wel allemaal toegeschreven aan Feyenoord. Dat kan bijna alleen tegenvallen. 

Laat ik wel vooropstellen dat ik het Feyenoord echt gun vandaag. Dus ik hoop op het beste! Geniet ervan vandaag mannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, geen wijzigingen ten opzichte van vorige week. Meteen volle bak er op klappen en Ajax meteen bij de strot grijpen. Middenveld is in mijn ogen niet in balans bij Ajax en daar zullen we de slag wel eens kunnen winnen. Alleen jammer dat we geen pingelaar op rechts hebben want die zou Bassey natuurlijk helemaal dol draaien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feyenoord-fans, veel plezier met de wedstrijd vandaag; succes! Even een bericht namens de staf, want we zien graag de eventuele persoonlijke aanvallen achterwege gelaten worden, we zien graag dat niemand voor clown, mafkees of andere betiteling uitgemaakt wordt en we zien graag dat eventuele frustraties op een normale manier geuit gaan worden en we zien vooral graag dat we het lekker over de wedstrijd gaan hebben en er een mooie pot voetbal tentoongesteld gaat worden vanmiddag. 

Vind je het nu toch nodig iemand voor wat dan ook uit te maken of zien we toch een persoonlijke aanval of bericht dat niet door de beugel kan, dan zal dat bericht worden verborgen. 

Dus, heel veel plezier allemaal en geniet van De Klassieker :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites