Grote Ree Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Toch jammer dat Ajax vanavond alle Nederlandse gelukscredits weggegierd heeft, waardoor Feyenoord het zonder de goden moest stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 37 minuten geleden zei JanVertonghen: We mogen samen met PSV de eer weer hoog gaan houden in Europa. Zal eens niet. Eer en Conference League rijmt totaal niet met elkaar makker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 2 uur geleden zei himan: Lekker pilzen in Plzen 2 uur geleden zei Thierryvane: Maat van me betaalde 16 euro voor een pilsje daar in Noorwegen dus ik gun die gasten nu Plzen. Plzen kan ik iedereen aanraden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) 11 minuten geleden zei Keeza: Eer en Conference League rijmt totaal niet met elkaar makker. Zou bij je favoriete club niet misstaan als eerste Europese prijs. 22 februari bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari (bewerkt) Spoiler Valentijn Driessen denkt dat de selectie- en stafleden van Ajax er goed aan doen om deze week niet af te reizen naar Noorwegen voor de return tegen FK Bodø/Glimt. De chef voetbal van De Telegraaf voorspelt dat de Amsterdammers geen schijn van kans maken op een gunstig resultaat. Ajax sleepte in de eerste wedstrijd van de tussenronde van de Conference League met kunst en vliegwerken een 2-2 uit het vuur tegen het dominerende Bodø/Glimt. De uitbeurt belooft, met name wegens de bar en boze weersomstandigheden, nog wat lastiger te worden voor de ploeg van John van ’t Schip. Driessen komt daarom met een opvallend advies. “Hoe moet Ajax gaan spelen? Hoe zou jij dat gaan doen?”, krijgt de journalist de vraag in een video-item van Vandaag Inside. “Ik zou niet gaan, ik zou gewoon niet gaan”, reageert Driessen direct. “Ajax gaat het echt niet overleven, die Noorse poolexpeditie”, gaat hij lachend verder. Driessen krijgt vervolgens de vraag of hij, mocht hij dan alsnog afreizen naar Noorwegen, de verdediging zou dichttimmeren bij Ajax. “Daar heb je bijna geen speler voor, om het dicht te gooien. Het is hopeloos bij Ajax…”, eindigt hij. Blijft natuurlijk heerlijk onze Valentijn Driessen 23 februari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 3 uur geleden zei La Pulga: Dus, waar hopen we op? Vooral de onderste 3 toch? Zolang het Aston Villa maar niet word Vooral hopen dat je Villa niet loot. Dat wordt gewoom 2x 5-0 namelijk. Voor de rest maakt het niet zoveel uit denk ik, je bent in elke pot de underdog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Wel echt weer prachtig voetbal. Dat je dit over de streep trekt, wonderbaarlijk. Normaliter verloor Ajax deze wedstrijden gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Och jongens toch. Het is toch te triest allemaal he😂geen eens meer teleurgesteld/boos of iets anders; berusting, pff. Ergste is ook gewoon dat je ook vanuit Jong niet spelers ziet waarvan je denkt; dat kan mooie nieuwe kern worden, dus zal in de zomer wel weer wat b/garnituur worden gekochr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Straks gewoon de koker in. Kijken door wie we over twee weken weer volledig worden weggespeeld. #SchippieBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 7 uur geleden zei JanVertonghen: Zou bij je favoriete club niet misstaan als eerste Europese prijs. Zou er geen eergevoel aan overhouden, maar denk dat dat vooral jou kenmerkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Dit klinkt een beetje als alle fans wanneer hun club niet in de bekerfinale staat, dan is het opeens maar een troostprijs. Maar dat zul je ze niet horen zeggen wanneer ze zelf kans maken op een prijs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 3 minuten geleden zei Tim': Dit klinkt een beetje als alle fans wanneer hun club niet in de bekerfinale staat, dan is het opeens maar een troostprijs. Maar dat zul je ze niet horen zeggen wanneer ze zelf kans maken op een prijs Conference League is ook gewoon CL hè. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Zou wel heel ziek zijn als dit Ajax per ongeluk die Conference League weet te winnen. Of überhaupt ver weet te komen. Dat ze gister door gingen was natuurlijk al echt een godswonder. ben trouwens benieuwd wat Ajax kan doen in Alkmaar zondag met 120 minuten voetbal en een flinke vliegreis in de benen. Daar gaat niemand beter van spelen lijkt me. Geldt ook voor Feyenoord natuurlijk maar die moeten naar Almere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 10 uur geleden zei Thierryvane: Maat van me betaalde 16 euro voor een pilsje daar in Noorwegen dus ik gun die gasten nu Plzen. Mag hopen dat dat iig halve liter was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 4 minuten geleden zei Beppu: Zou wel heel ziek zijn als dit Ajax per ongeluk die Conference League weet te winnen. Of überhaupt ver weet te komen. Dat ze gister door gingen was natuurlijk al echt een godswonder. ben trouwens benieuwd wat Ajax kan doen in Alkmaar zondag met 120 minuten voetbal en een flinke vliegreis in de benen. Daar gaat niemand beter van spelen lijkt me. Geldt ook voor Feyenoord natuurlijk maar die moeten naar Almere. Laten we vooral hopen dat Brobbey fit genoeg is. Zo niet, dan kunnen we beter in Amsterdam blijven. Akpom deed gisteren mee aan het EK Sjokken. 1 minuut geleden zei Kyrill: Mag hopen dat dat iig halve liter was? Viel vies tegen. Ietsje groter dan een normaal fluitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari 3 minuten geleden zei Thierryvane: Laten we vooral hopen dat Brobbey fit genoeg is. Zo niet, dan kunnen we beter in Amsterdam blijven. Akpom deed gisteren mee aan het EK Sjokken. Viel vies tegen. Ietsje groter dan een normaal fluitje. Wat vies zeg. Ben ik nou gek wonen er nou echt mensen met hun huis, in dat Bodo Glimt stadion? Volgens mij wel toch? Daar achter het doel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Dan mag vandaag de glazenzetter wel even langs komen na die afzwaaier van Gaaei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Gaaei > Gooijer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Onderstaand even een opsomming van al het positieve van gisteren Diant Ramaj Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Wat een tactiek van onze Schippie hè. Bodo er even aan laten ruiken en dan kei-hard toeslaan! Zo kennen we ons aller-Ajax weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Was toch leuk dat Europese seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Zojuist zei timpy00: Was toch leuk dat Europese seizoen. Vond je het echt leuk ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Villa 🤣🤣🤣 hoe krijgen ze het weer voor elkaar ook… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari hahahahahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Aston Villa dus als loting gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten