Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

2 uur geleden zei himan:

Lekker pilzen in Plzen

2 uur geleden zei Thierryvane:

Maat van me betaalde 16 euro voor een pilsje daar in Noorwegen dus ik gun die gasten nu Plzen.

Plzen kan ik iedereen aanraden :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spoiler

Valentijn Driessen denkt dat de selectie- en stafleden van Ajax er goed aan doen om deze week niet af te reizen naar Noorwegen voor de return tegen FK Bodø/Glimt. De chef voetbal van De Telegraaf voorspelt dat de Amsterdammers geen schijn van kans maken op een gunstig resultaat.

Ajax sleepte in de eerste wedstrijd van de tussenronde van de Conference League met kunst en vliegwerken een 2-2 uit het vuur tegen het dominerende Bodø/Glimt. De uitbeurt belooft, met name wegens de bar en boze weersomstandigheden, nog wat lastiger te worden voor de ploeg van John van ’t Schip. Driessen komt daarom met een opvallend advies.

“Hoe moet Ajax gaan spelen? Hoe zou jij dat gaan doen?”, krijgt de journalist de vraag in een video-item van Vandaag Inside. “Ik zou niet gaan, ik zou gewoon niet gaan”, reageert Driessen direct. “Ajax gaat het echt niet overleven, die Noorse poolexpeditie”, gaat hij lachend verder.

Driessen krijgt vervolgens de vraag of hij, mocht hij dan alsnog afreizen naar Noorwegen, de verdediging zou dichttimmeren bij Ajax. “Daar heb je bijna geen speler voor, om het dicht te gooien. Het is hopeloos bij Ajax…”, eindigt hij.

Blijft natuurlijk heerlijk onze Valentijn Driessen :D  

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

Dus, waar hopen we op? Vooral de onderste 3 toch? Zolang het Aston Villa maar niet word :D 

Vooral hopen dat je Villa niet loot. Dat wordt gewoom 2x 5-0 namelijk. Voor de rest maakt het niet zoveel uit denk ik, je bent in elke pot de underdog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och jongens toch. Het is toch te triest allemaal he😂geen eens meer teleurgesteld/boos of iets anders; berusting, pff. Ergste is ook gewoon dat je ook vanuit Jong niet spelers ziet waarvan je denkt; dat kan mooie nieuwe kern worden, dus zal in de zomer wel weer wat b/garnituur worden gekochr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit klinkt een beetje als alle fans wanneer hun club niet in de bekerfinale staat, dan is het opeens maar een troostprijs. Maar dat zul je ze niet horen zeggen wanneer ze zelf kans maken op een prijs :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Tim&#x27;:

Dit klinkt een beetje als alle fans wanneer hun club niet in de bekerfinale staat, dan is het opeens maar een troostprijs. Maar dat zul je ze niet horen zeggen wanneer ze zelf kans maken op een prijs

Conference League is ook gewoon CL hè.

giphy.gif?cid=6c09b952ypg9sruz6ep4v0sd3z

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou wel heel ziek zijn als dit Ajax per ongeluk die Conference League weet te winnen:D. Of überhaupt ver weet te komen. Dat ze gister door gingen was natuurlijk al echt een godswonder.

ben trouwens benieuwd wat Ajax kan doen in Alkmaar zondag met 120 minuten voetbal en een flinke vliegreis in de benen. Daar gaat niemand beter van spelen lijkt me. Geldt ook voor Feyenoord natuurlijk maar die moeten naar Almere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Beppu:

Zou wel heel ziek zijn als dit Ajax per ongeluk die Conference League weet te winnen. Of überhaupt ver weet te komen. Dat ze gister door gingen was natuurlijk al echt een godswonder.

ben trouwens benieuwd wat Ajax kan doen in Alkmaar zondag met 120 minuten voetbal en een flinke vliegreis in de benen. Daar gaat niemand beter van spelen lijkt me. Geldt ook voor Feyenoord natuurlijk maar die moeten naar Almere.

Laten we vooral hopen dat Brobbey fit genoeg is. Zo niet, dan kunnen we beter in Amsterdam blijven. Akpom deed gisteren mee aan het EK Sjokken.

1 minuut geleden zei Kyrill:

Mag hopen dat dat iig halve liter was? 

Viel vies tegen. Ietsje groter dan een normaal fluitje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Thierryvane:

Laten we vooral hopen dat Brobbey fit genoeg is. Zo niet, dan kunnen we beter in Amsterdam blijven. Akpom deed gisteren mee aan het EK Sjokken.

Viel vies tegen. Ietsje groter dan een normaal fluitje.

Wat vies zeg. 

Ben ik nou gek wonen er nou echt mensen met hun huis, in dat Bodo Glimt stadion? Volgens mij wel toch? Daar achter het doel... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites