Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Wanneer hebben wij twee potten achterelkaar met dezelfde 11 gespeeld? Serieuze vraag. Ik kan het me niet herinneren.

Echt he. Laatst dat draadje van Pieter Zwart op X over de 16 defensies waarmee we gespeeld hebben. Ik denk dat dit aantal ook geldt voor het middenveld qua samenstelling.

Moet bekennen dat ik het jammer vind dat het dan niet Boomen en Mannsverk is. Die laatste vind ik meer een 6 dan Tahirovic.

Best bijzonder dat zo'n Tahirovic speelt, maar een Vos bijvoorbeeld niet eens bij de selectie zit. Als Vos niet beter is dan dit, dan is het niet zo'n groot talent en kunnen we die jongen beter lozen. Acht de kans echter groter dat de staf stekeblind is, want waar zitten we in hemelsnaam naar te kijken jongens. Waar trainen ze op? Het is echt beschamend slecht.

Hahahahahahaha en dan kom je nog voor ook. Ongelooflijk.

Edited by JanVertonghen

14 minuten geleden zei JanVertonghen:

Best bijzonder dat zo'n Tahirovic speelt, maar een Vos bijvoorbeeld niet eens bij de selectie zit. Als Vos niet beter is dan dit, dan is het niet zo'n groot talent en kunnen we die jongen beter lozen. Acht de kans echter groter dat de staf stekeblind is, want waar zitten we in hemelsnaam naar te kijken jongens. Waar trainen ze op? Het is echt beschamend slecht.

Hahahahahahaha en dan kom je nog voor ook. Ongelooflijk.

Wat heeft deze wedstrijd Tahirovic fout gedaan voor deze kritiek?

Daarmee zeg ik niet dat Ajax goed speelt ofzo hoor.

@putdus wellicht niet steeds zo'n fles azijn leegdrinken bij het eten.