timpy00 Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 12 minuten geleden zei misterhille: Kan het artikel niet lezen, maar de titel klopt al niet. Avila is toch geen back? Bij Antwerp voornamelijk wel is daar de analyse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 20 minuten geleden zei misterhille: Kan het artikel niet lezen, maar de titel klopt al niet. Avila is toch geen back? Je hebt gelijk, hij is een aanvaller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 1 uur geleden zei timpy00: Ik heb hem nog nooit een hele wedstrijd zien spelen voor Ajax. Dus mijn aanname komt van stukken als deze: https://www.vi.nl/pro/analyse/driftkikker-met-ragfijne-inspeelpass-dit-is-de-nieuwe-ajax-back-gaston-avila Ik kan dat artikel niet lezen helaas. Dit is wat ik eerder in dit topic schreef over hem: Op 23-8-2023 om 03:58 zei FlyD: Heb het hier al eerder aangehaald, maar Avila is voor mij een linksachter die heel hard is in duels. Speelt altijd op het randje, maar heeft daarnaast ook de (irritante) maniertjes die bv Anthony had. Zag hem vrijdag nog spelen en daar had ik het idee dat hij zichzelf uit de wedstrijd haalde doordat hij met die randzaken bezig was (net als de wedstrijd vorig jaar trouwens). Verder fysiek een sterke, vrij snelle speler die ook best goed is in de lucht. Kan een goede crosspass trappen, maar onder druk moet ik het nog maar zien. Gezien de vorm/kwaliteiten van de andere linksachters waarschijnlijk een kleine verbetering, maar voor mij geen transfer waar ik direct blij van wordt. Hopelijk kan hij me verrassen en wat extra stappen zetten. In België zijn er maar 2 of 3 teams die druk zetten, dus dat is hij niet gewend. Met tijd en ruimte kan iedereen inspelen op een spits als Vincent Janssen. Hij zal zich dus moeten aanpassen. Of dat lukt, zullen we zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Dat statement van Ajax omtrent het vuurwerkincident en het supportersgeweld na Ajax - Feyenoord. 'Niet meer doen! Want als er nog een keer wat gebeurd gaan we pas écht maatregelen treffen!' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 2 uur geleden zei Beppu: Dat statement van Ajax omtrent het vuurwerkincident en het supportersgeweld na Ajax - Feyenoord. 'Niet meer doen! Want als er nog een keer wat gebeurd gaan we pas écht maatregelen treffen!' Dat is toch ook gewoon een hele slechte samenvatting die je hier geeft? Hou dan gewoon je waffel dicht als je alleen maar wilt lopen zeiken op alles wat Ajax doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Welke huisregel wordt er precies overtreden Sjors? Want anders is er geen enkele reden waarom hij zijn 'waffel' moet houden. Ik vind het echt te zielig voor woorden dat elke reactie (ik chargeer) die gedaan wordt door een niet Ajax supporter meteen zo afgefakkeld wordt. Wat een slechte verliezers, wat laten jullie je kennen (ik chargeer opnieuw, maar rapporteer maar hoor). Verder had ik ook wel wat meer van de directie van Ajax verwacht. Oké 32 supporters hebben een stadionverbod gehad maar het is blijkbaar nog steeds mogelijk dat je je anoniem in een voetbalstadion kan begeven, zeker gezien al het supportersgeweld (ook bij Groningen, Den Bosch, Ado den Haag en Feyenoord) heel bijzonder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 28 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat is toch ook gewoon een hele slechte samenvatting die je hier geeft? Hou dan gewoon je waffel dicht als je alleen maar wilt lopen zeiken op alles wat Ajax doet. Ik mis totaal de preventieve maatregelen in dit stuk. Ze hebben een aantal stadionverboden uitgedeeld. Nou zeg! Vind het laf het volledig op 'individueel straffen' te gooien terwijl dit een collectieve actie is geweest van de F-side die vooraf is aangekondigd en is uitgevoerd. Dat vak had op zijn minst wel een paar wedstrijden gesloten moeten worden. En op zijn allerminst hadden er netten opgehangen moeten worden op die korte zijde. Je krijgt nu namelijk het scenario dat wanneer Ajax komende zondag op verliezen staat tegen AZ, precies hetzelfde gebeurd met die fakkels. Ik krijg het idee dat Ajax bang is om ruzie te krijgen met de F-side en ze daarom niet tot echte maatregelen overgaat. Maar dit is mijn mening. Hoe zie jij dit dan? Overigens ben ik wel de laatste die zeikt op wat Ajax de laatste maanden allemaal aan het doen is. Reageer jij je opgekropte frustratie maar lekker af op het Mediamarkt mannetje. Altijd gelijk zo agressief man, jij. Nergens voor nodig. Dan ga je maar lekker op de F-side zitten zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Misehouy doet niet mee bij jong. Hopelijk bij eerste selectie zondag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Haha dat artikel van de Telegraaf. Alles met data helemaal afbranden en op spugen. Nu hebben ze een data iemand gevonden die een onderzoek doet in hun straatje en ineens wordt het als feit gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Aanname en goaltje van Godts @Thierryvane Zou echt heel jammer zijn als die jongen niet snel meer speelminuten in het eerste krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Op 5-10-2023 om 14:52 zei Lazy: Wat ik me net bedenk he... Als Utrecht morgen van Volendam wint en als Almere thuis wint van RKC dan staat Ajax zondag voordat ze tegen AZ spelen 17e.... Stel ze verliezen van AZ (wat gewoon erg reëel is), dan blijven ze 2 weken onder de degradatiestreep staan... Toon verborgen inhoud Het kan nog erger. Als Volendam de volgende wedstrijd wint (RKC uit), en Almere City een van de twee volgende wedstrijden wint of 2x gelijkspeelt (RKC thuis, NEC uit), is de wedstrijd tegen Utrecht op de eerste speeldag na de interlandbreak een pot om de laatste plek. Als ze niet winnen van AZ natuurlijk. Maar dat is vrij voor de hand liggend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Ik heb wat berichten verborgen die helemaal nergens over gaan, behalve hoe irritant we elkaar vinden. Als we dat nu eens achterwege laten, kunnen we het vanaf nu weer gewoon over Ajax hebben. Waarvoor dank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Vond het statement van Ajax over de maatregelen die zij treffen naar aanleiding van het vuurwerk en rellen tijdens en na de westrijd tegen Feyenoord erg sterk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 16 uur geleden zei Rogier.: Het kan nog erger. Als Volendam de volgende wedstrijd wint (RKC uit), en Almere City een van de twee volgende wedstrijden wint of 2x gelijkspeelt (RKC thuis, NEC uit), is de wedstrijd tegen Utrecht op de eerste speeldag na de interlandbreak een pot om de laatste plek. Als ze niet winnen van AZ natuurlijk. Maar dat is vrij voor de hand liggend. Het komt steeds dichterbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Interesting times. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 22 uur geleden zei JanVertonghen: Aanname en goaltje van Godts @Thierryvane Zou echt heel jammer zijn als die jongen niet snel meer speelminuten in het eerste krijgt. Wilde serieus net een berichtje droppen. Zullen we het nog even hebben over Godts vs VVV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Zal wel weer een gelijkspelletje worden zodat Steijn kan zeggen dat het allemaal wel oke gaat. Maar ook alleen maar omdat AZ een lage ondergrens heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 10 uur geleden zei Thierryvane: Wilde serieus net een berichtje droppen. Zullen we het nog even hebben over Godts vs VVV. Vond Ramaj overigens ook weer erg sterk. Hoop dat ik iets kan meekrijgen van de wedstrijd vanmiddag vanuit Praag. Op hoop van zegen 3 puntjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Steijn gooit t weer helemaal om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Gorter; Rensch, Medić, Ávila, Hato; Vos, Taylor, Berghuis; Forbs, Brobbey, Van Axel Dongen Dat zag ik niet aankomen (en ik zie de logica nog niet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 (bewerkt) Berghuis en Sutalo dus niet fit aldus VI. Waardoor dus Medic speelt 8 oktober 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Van Axel Dongen blijft ook een raar verhaal hoe dat gaat eigenlijk. Maar ben benieuwd, was altijd leuk talent maar zoveel geblesseerd geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Amourricho laten spelen boven Mikautadze, Akpom, etc. Blijft bijzonder hoe het allemaal loopt deze periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Oh mijn god, ik vrees het ergste met deze opstelling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 17 minuten geleden zei FlyD: Gorter; Rensch, Medić, Ávila, Hato; Vos, Taylor, Berghuis; Forbs, Brobbey, Van Axel Dongen Dat zag ik niet aankomen (en ik zie de logica nog niet). Bergwijn is het op het middenveld. Wie weet wordt dat een lichtpuntje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten