Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

8 uur geleden zei cimbomcu:

6-2 man. Gauw effe  normaal doen jij.

Oh daar is die tukker ook weer hoor. Nee laten we inderdaad gelijk stoppen met kritisch te kijken naar het spel en fouten niet benoemen zullen we beter van worden. 

47 minuten geleden zei Isco22:

Maar is doelsaldotechnisch wel slechter

6-0 is dan weer beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ahjoh is toch prima, 4 goaltjes weer erbij en PSV vandaag 2-1 gewonnen. Dat doelsaldo gaan ze dus nooit meer inhalen. Het is gewoon zaak dat je alle 4 de wedstrijden wint. Kijkende naar welke ploegen nu in vorm zijn, wordt dat geen makkie. Groningen is dan misschien geen superploeg, maar doen het in 2019 wel erg goed, en je moet er uit naartoe nadat je misschien een verlenging hebt aanstaande dinsdag. Daarnaast zijn Utrecht en Vitesse toch gewoon de nummer 5 en 7 in de ranglijst, kan altijd fout gaan. De Graafschap zou geen probleem moeten zijn. Acht ons programma in ieder geval niet per se makkelijker dan die van PSV. ADO is een beetje hetzelfde als vandaag (winnen ze toch gewoon), Willem II en AZ kunnen nog lastig worden, maar Heracles is ook niet meer wat het was begin van het seizoen. Worden exciting weeks, en verwacht dan ook dat het pas op de laatste speeldag officieel wordt beslist.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Regis:

Oh daar is die tukker ook weer hoor. Nee laten we inderdaad gelijk stoppen met kritisch te kijken naar het spel en fouten niet benoemen zullen we beter van worden. 

6-0 is dan weer beter.

Stoppen met dat negatieve gezeik, ja graag. Je haalt kritisch en negatief gezeik door elkaar. Kijk eens vandaag naar PSV en wees effe heel gauw heel blij wat je dit seizoen allemaal ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei cimbomcu:

Stoppen met dat negatieve gezeik, ja graag. Je haalt kritisch en negatief gezeik door elkaar. Kijk eens vandaag naar PSV en wees effe heel gauw heel blij wat je dit seizoen allemaal ziet.

Reageer toch niet op hem, als we 1 iemand niet serieus hoeven te nemen in dit topic is het Regis wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jespresso:

Nee waag het inderdaad niet om kritisch te kijken naar Ajax en je niet ongelooflijk hard af te trekken op het geweldige spel van Ajax en alle geweldenaren die daarin meedelen.

Lachwekkend.

Het spel van Ajax is toch ook gewoon masturbatiemateriaal?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt hopen dat Frenkie erbij is, anders begin ik toch met een wat meer pessimistisch gevoel aan het begin van de wedstrijd. Zonder Frenkie en met Veltman en Mazraoui als backs (?) zijn we verdedigend wel heel zwak. Frenkie doet verdedigend belangrijk werk en zorgt met zijn kwaliteiten in balbezit er ook voor dat je minder vaak in gevaar komt. 

Wel gunstig dat Chiellini, Mandzukic en Costa allemaal niet fit zijn. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spanning is al een paar dagen aanwezig.   Hopelijk kunnen we nog een keer ons topniveau halen. Al zal ook veel afhangen van Juventus en hoe ze ons nu gaan bespelen...  

44 minuten geleden zei Kavinos:

Gevoel dat het wel eens een lange avond kan worden. 1-1 na 90 minuten, gesloten verlenging en dan die akelige strafschoppen.

Hoop hier zo niet op helemaal niet in combinatie met de competitie.. Penals helemaal verschrikkelijk als het dan misgaat kan ik de komende 10 jaar alleen nog maar denken 'wat als' 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kavinos:

Vrienden wilden met elkaar kijken, ik sluit mezelf gewoon op in de slaapkamer. Stuk beter...

Ik moet dit soort potten ook zelf kijken. Vorige match gaat mijn vrouw dan nog de eerste 60 min heel lief bedoeld meekijken. Maar zit dan echt niet in een gezellige modus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Gert:

Ik moet dit soort potten ook zelf kijken. Vorige match gaat mijn vrouw dan nog de eerste 60 min heel lief bedoeld meekijken. Maar zit dan echt niet in een gezellige modus.

Oprotten inderdaad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Gert:

Heb ik bij Feyenoord ook vrij vaak hoor. Kan mezelf zo heerlijk opwinden bij een verkeerde pass dat het voor mensen om mij heen niet heel veilig is ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Chiemel:

Staan op scherp: Daley Blind, Frenkie de Jong, Matthijs de Ligt, Lasse Schöne, Donny van de Beek en Hakim Ziyech. 

Tegen Tottenham missen we vast een aantal dan. 

Worden de kaarten niet meer kwijtgescholden na de kwartfinales?

Ik ga er overigens ook vanuit dat Man City gewoon doorgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei tdogg16:

Worden de kaarten niet meer kwijtgescholden na de kwartfinales?

Ik ga er overigens ook vanuit dat Man City gewoon doorgaat.

Na de kwartfinale worden die inderdaad kwijtgescholden, maar wanneer je vanavond op scherp staat en je pakt geel, ben je gewoon geschorst voor de eerstvolgende Europese wedstrijd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites