Regis Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 12 minuten geleden zei Lazy: Mijn enige zorg is Groningen uit. Geluk is wel dat we die pot nu niet spelen op een gure november avond dat het waait en koud is..iets waar menig Ajacied niet tegen kan. Ik zie dit dus zo fout gaan he. Die leven straks weer compleet toe naar die pot en staan lekker opgefokt aan de aftrap. Onze jongens die nog een beetje vermoeid zijn van Juve uit en denken ach dit komt wel goed. Moeten volgende week wel flink gaan uithalen tegen Excelsior iig. PSV met Graafschap en ADO de komende weken weet je dat ze zeker 10 doelpunten gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 32 minuten geleden zei Regis: Ik zie dit dus zo fout gaan he. Die leven straks weer compleet toe naar die pot en staan lekker opgefokt aan de aftrap. Onze jongens die nog een beetje vermoeid zijn van Juve uit en denken ach dit komt wel goed. Moeten volgende week wel flink gaan uithalen tegen Excelsior iig. PSV met Graafschap en ADO de komende weken weet je dat ze zeker 10 doelpunten gaan maken. Nee hoor, het PSV na de winterstop scoort maar sporadisch veel. Bergwijn is al weken matig, Lozano heeft het Ziyech virus en Pereiro wordt vaker niet opgesteld dan wel. Alleen de Jong blijft gewoon scoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 3 uur geleden zei cimbomcu: Denk dat we niks meer gaan verspelen in de competitie. Moet Ajax niet naar De Graafschap binnenkort? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 49 minuten geleden zei Nom de Guerre: Moet Ajax niet naar De Graafschap binnenkort? Gelukkig speelt onze nachtmerrie inmiddels al ergens anders ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Sterker nog, beide duels vorig seizoen nog verloren... Andere situatie en mindset natuurlijk, maar neemt niet weg dat het eveneens gevaarlijke duels zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 22 uur geleden zei Regis: Ik zie dit dus zo fout gaan he. Die leven straks weer compleet toe naar die pot en staan lekker opgefokt aan de aftrap. Onze jongens die nog een beetje vermoeid zijn van Juve uit en denken ach dit komt wel goed. Moeten volgende week wel flink gaan uithalen tegen Excelsior iig. PSV met Graafschap en ADO de komende weken weet je dat ze zeker 10 doelpunten gaan maken. Klein gevaartje is ook dat voor PSV de kans groter is dat ze tegen ploegen spelen die (dan) vrijwel nergens meer om spelen, zoals ADO en Willem ll. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 (bewerkt) Lees dus wat geruchten dat ons uitshirt volgend jaar groen en oranje bevat. -Als dit waar is- Kunnen op basis van tekortkoming in de nakoming dan per direct maar de overeenkomst met addidas ontbinden he. Stelletje randdebielen Schijnt dus wel wat meer dan alleen een loos gerucht te zijn. 9 april 2019 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Mooi groen is niet lelijk! ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Waar heb je die geruchten vandaan getoverd @Regis? Kan er niks over vinden namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 37 minuten geleden zei Rogier.: Waar heb je die geruchten vandaan getoverd @Regis? Kan er niks over vinden namelijk Twitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 34 minuten geleden zei Barteh: Nou Spurs en City allebei niet veel indruk en Spurs wel een goede uitgangspositie ook terwijl die op papier toch de mindere ploeg zijn. Als je van Juve wint ligt de weg naar de finale open. Die beker staat al met 1 oor in onze prijzenkast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Wat een arrogantie. 1-3 morgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Matchday! Ik denk een 1-1 vanavond. Niet meespelen van Chiellini kan gaan schelen, al zijn Benatia en Rugani wel stuk wendbaarder tegenover een Tadic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Dit is zo'n dag waarop je terugdenkt aan die gouden avond in Madrid. Wat deed je die dag? Heeft dat enig effect op het resultaat.....zou het kunnen???? At ik nou Muesli of een boterham? Trok ik nou eerst me linker of me rechterschoen aan...arghhhh bijgeloof!!! ?? Ongeacht het resultaat, laten we hopen op een mooi duel met een aanvallend en goed voetballend Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Benatia speelt er niet meer. Bonucci - Rugani. Nu al zenuwen voor vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ik zie het ja, even gemist... Lekker naar de zandbak gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 7 uur geleden zei Zeus: Wat een arrogantie. 1-3 morgen. Als je het serieus neemt is het heel arrogant inderdaad... Verwacht echt een ongelofelijke zaadpot vanavond. Allegri is echt een verschrikkelijke coach en zal alleen maar komen om te verdedigen in eerste instantie. Verder zullen ze vooral iedereen die bij ons op scherp staat uit de tent lokken... 12 minuten geleden zei Lazy: Dit is zo'n dag waarop je terugdenkt aan die gouden avond in Madrid. Wat deed je die dag? Heeft dat enig effect op het resultaat.....zou het kunnen???? At ik nou Muesli of een boterham? Trok ik nou eerst me linker of me rechterschoen aan...arghhhh bijgeloof!!! ?? Ongeacht het resultaat, laten we hopen op een mooi duel met een aanvallend en goed voetballend Ajax. heb de samenvatting en andere beelden deze week al wel 30x teruggekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ik verwacht een vergelijkbare wedstrijd als met thuis tegen Real, maar dan met een iets sterkere tegenstander. 1-2 voorspeld, heb ik in in ieder geval één reden om 'blij' te zijn bij een nederlaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ik hoop dat we hetzelfde kunnen bewerkstelligen als Atletico in hun thuiswedstrijd tegen Juventus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Zo de spanning is al groot. Niet zoals normaal van dat je spanning hebt omdat je moet winnen zoals in de competitie. Want zie deze kwartfinale als bonus. Maar spanning voor hoe onze jongens voor de dag gaan komen. Gezonde kriebels omdat ik veel zin heb in deze CL pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ik denk dat Ajax er wel een pot van kan maken, maar Juventus is gewoon veel te sterk: 1-3. Ronaldo maakt er weer twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Dit wordt de eerste wedstrijd voor Juve dat ze tegenstand krijgen, gewoon een simpele 2-0 overwinning voor ons. #FrenkieIsGod Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Ik hoop 2-0, maar ben bang voor een 1-3/1-4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 april 2019 Share Geplaatst 10 april 2019 Deze foto van God hangt binnenkort boven mijn TV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten