Sophomore Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 1 uur geleden zei Pino: UEFA stelt een onderzoek in naar Ronaldo..... Niet het enige onderzoek naar zijn ballen dat loopt op dit moment... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 5 minuten geleden zei Sophomore: Niet het enige onderzoek naar zijn ballen dat loopt op dit moment... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Overmars verlengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 36 minuten geleden zei Pino: Overmars verlengt. Hoeveel centimeter? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Er staat en t een geen d Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Ik voorspel het alvast: We gaan over 2 week het kampioenschap definitief verspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 maart 2019 Share Geplaatst 18 maart 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 12 uur geleden zei E2E: Ah dat geeft de burger weer moed dan. Gooi het maar alvast in je podcast. Hoef je dat ook niet meer te bespreken. nee maar serieus, zo gaat het toch al een tijdje? Eigenlijk sinds die wedstrijd tegen de graafschap laat je het constant liggen op het moment dat je of aansluiting kunt pakken, of kunt inlopen. Nu verlies je weer punten precies een wedstrijd voordat je de koppositie kunt gaan pakken. Frustrerend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 maart 2019 Share Geplaatst 19 maart 2019 (bewerkt) Christian Poulsen is zijn opvolger. 19 maart 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 maart 2019 Share Geplaatst 20 maart 2019 Lees iets over een samenwerking met Barcelona. Lijkt mij een heel slecht plan. Beetje de slet van die plastic vereniging worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 20 maart 2019 Share Geplaatst 20 maart 2019 Hoe kun je daar al over oordelen. Of is al in detail naar buiten gebracht wat de samenwerking inhoudt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 maart 2019 Share Geplaatst 20 maart 2019 2 uur geleden zei Gert: Hoe kun je daar al over oordelen. Of is al in detail naar buiten gebracht wat de samenwerking inhoudt? Regis roeptoetert altijd meteen wat zonder kennis te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 20 maart 2019 Share Geplaatst 20 maart 2019 2 uur geleden zei Regis: Lees iets over een samenwerking met Barcelona. Lijkt mij een heel slecht plan. Beetje de slet van die plastic vereniging worden. Het lijkt mij een heel goed plan als het Ajax goede spelers op gaat leveren voor enkele seizoenen. Daarnaast zullen spelers sneller naar Amsterdam willen komen omdat men weet dat Barcelona over de schouder mee kijkt. Lijkt mij een win-win situatie als dit goed wordt afgesproken/opgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 20 maart 2019 Share Geplaatst 20 maart 2019 Een eerste optie hebben op spelers wil ook niet perse zeggen dat de prijs daardoor gedrukt gaat worden. Zolang er inderdaad goede afspraken worden gemaakt, waarbij de clubs (in ieder geval redelijk) gelijkwaardig in dit samenwerkingsverband staan denk ik dat het ook voor Ajax veel kan brengen. Helemaal als ze wellicht nog een financieel aspect (een gedeelte van de recettes, sponsorships etc.) kunnen 'afdwingen'. Sportief zou het natuurlijk super zijn als de betere talenten van Barca bij Ajax ervaring op komen doen. Ik denk niet dat ze veel uit deze samenwerking halen als ze alleen maar B-spelers à la Chelsea - Vitesse en Man. City - NAC gestuurd krijgen. Daarnaast moeten ze natuurlijk ook zelf kunnen beslissen welke spelers ze willen huren op de posities waar ze ze nodig hebben. Dan ben je volgens mij al een heel eind met je samenwerking... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 Op 18-3-2019 om 14:32 zei Pino: UEFA stelt een onderzoek in naar Ronaldo..... Het blijft bij een boete. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 2 minuten geleden zei PJHoutman: Het blijft bij een boete. Ja jammer genoeg wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 Toch veel leuker om van Juventus te winnen met Ronaldo ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 3 minuten geleden zei Kavinos: Toch veel leuker om van Juventus te winnen met Ronaldo ? Ik vind het jammer omdat een geweldige speler als Ronaldo nu dus wel een complete afslachting van zijn ploeg gaat meemaken, dat verdient hij niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 Delen we weer een andere mening ? Van mij mag de afslachting niet groot genoeg zijn voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Kavinos: Delen we weer een andere mening ? Van mij mag de afslachting niet groot genoeg zijn voor hem. Waarom? Ronaldo is de meest bescheiden voetballer die er ooit op deze aardbol heeft rond gelopen. Hij is de Kokkie van Juventus. 22 maart 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 8 minuten geleden zei Pino: Waarom? Ronaldo is de meest bescheiden voetballer die er ooit op deze aardbol heeft rond gelopen. Hij is de Kokkie van Juventus. Hahahahahahahahahahahahahahahahaha boh echt supergrappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 Zojuist zei JanVertonghen: Hahahahahahahahahahahahahahahahaha boh echt supergrappig. Waar heb ik zo'n post al eens eerder gezien? ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 19 minuten geleden zei Pino: Waarom? Ronaldo is de meest bescheiden voetballer die er ooit op deze aardbol heeft rond gelopen. Hij is de Kokkie van Juventus. Mijn voorkeur ligt niet bij CR, sorry ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 maart 2019 Share Geplaatst 22 maart 2019 1 minuut geleden zei Kavinos: Mijn voorkeur ligt niet bij CR, sorry ? Bij mij ook niet hoor, kijk we weten natuurlijk allemaal dat Frenkie de Jong de beste speler van de wereld is. Fuck Ronaldo, fuck Messi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten