Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

12 uur geleden zei E2E:

Ah dat geeft de burger weer moed dan. 

Gooi het maar alvast in je podcast. Hoef je dat ook niet meer te bespreken.

nee maar serieus, zo gaat het toch al een tijdje? Eigenlijk sinds die wedstrijd tegen de graafschap laat je het constant liggen op

het moment dat je of aansluiting kunt pakken, of kunt inlopen. Nu verlies je weer punten precies een wedstrijd voordat je de koppositie kunt gaan pakken. Frustrerend 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Lees iets over een samenwerking met Barcelona. Lijkt mij een heel slecht plan.  Beetje de slet van die plastic vereniging worden. 

Het lijkt mij een heel goed plan als het Ajax goede spelers op gaat leveren voor enkele seizoenen. Daarnaast zullen spelers sneller naar Amsterdam willen komen omdat men weet dat Barcelona over de schouder mee kijkt. Lijkt mij een win-win situatie als dit goed wordt afgesproken/opgezet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een eerste optie hebben op spelers wil ook niet perse zeggen dat de prijs daardoor gedrukt gaat worden. Zolang er inderdaad goede afspraken worden gemaakt, waarbij de clubs (in ieder geval redelijk) gelijkwaardig in dit samenwerkingsverband staan denk ik dat het ook voor Ajax veel kan brengen. Helemaal als ze wellicht nog een financieel aspect (een gedeelte van de recettes, sponsorships etc.) kunnen 'afdwingen'. Sportief zou het natuurlijk super zijn als de betere talenten van Barca bij Ajax ervaring op komen doen. Ik denk niet dat ze veel uit deze samenwerking halen als ze alleen maar B-spelers à la Chelsea - Vitesse en Man. City - NAC gestuurd krijgen. Daarnaast moeten ze natuurlijk ook zelf kunnen beslissen welke spelers ze willen huren op de posities waar ze ze nodig hebben. Dan ben je volgens mij al een heel eind met je samenwerking... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kavinos:

Toch veel leuker om van Juventus te winnen met Ronaldo ? 

Ik vind het jammer omdat een geweldige speler als Ronaldo nu dus wel een complete afslachting van zijn ploeg gaat meemaken, dat verdient hij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kavinos:

Delen we weer een andere mening ? Van mij mag de afslachting niet groot genoeg zijn voor hem.

Waarom? Ronaldo is de meest bescheiden voetballer die er ooit op deze aardbol heeft rond gelopen.

Hij is de Kokkie van Juventus.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites