Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 1 minuut geleden zei 007mark: Wilde een Napolitaan nou ook echt het shirt van Bassey hebben? Kolere, wat was die ook slecht vanavond zeg. Twee Nigeriaanse jongens. Als Brobbey dit weekend niet start ga ik lekker AZ supporten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Gert: Deze pot was iig boven mijn verwachting. Niet dat het goed was, maar mijn verwachtingen waren nog een stuk lager. Zou een prima startpunt zijn als voorbeeld om door te selecteren om er toch nog een goed seizoen van te maken nationaal en in de europa league. Met in de winterstop dan defensief investeren. Bijv Blind lijkt me toch echt eens klaar. Eens hiermee. Lekker EL spelen en goed moment om door te selecteren. Pluspuntje van vanavond is dat ik Tadic geen moment heb gemist. Je wil eigenlijk nu achterin een ervaren iemand hebben die de boel organiseert. Moet ook eerlijk toegeven dat Klassen altijd wel voor dreiging zorgt in de zestien, verder was ie wel matig hoor. Maar zo'n Taylor heeft niet zoiets extra's. Kortom, Kudus op het middenveld. 12 oktober 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 8 minuten geleden zei Titan: Leerzame wedstrijd voor Louis. Denk het niet. Papa is assistent en Daley lijkt toch een beetje een oogappeltje te zijn van Louis. Net als Klaassen trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Hoogtepunt was het invalbeurtje van Conceicao. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Zojuist zei Bolderbast: Hoogtepunt was het invalbeurtje van Conceicao. Dat was inderdaad de enige die wat heeft laten zien vanavond. Apart dat ze hem niet veel eerder bij het eerste hebben gehaald, deed het ook heel leuk bij Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 4 minuten geleden zei LouisPSV: Dat was inderdaad de enige die wat heeft laten zien vanavond. Apart dat ze hem niet veel eerder bij het eerste hebben gehaald, deed het ook heel leuk bij Jong. Blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 5 minuten geleden zei Bolderbast: Hoogtepunt was het invalbeurtje van Conceicao. Die zal dit weekend wel worden beloond met 7 minuten speeltijd tegen Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 1 uur geleden zei 007mark: Wel te doen met die supporters in Napoli. Lange reis gemaakt, paar steekwonden verder en ook nog zo'n kutwedstrijd. Gun je je ergste vijand niet, zelfs Ajacieden niet. Collega is er naar toe. Ach die heeft hotel vlakbij het strand ziet het als een leuk uitje. Qua stadion en sfeer en morgen nog ff lekker zwemmen. Leuk midweekje weg toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 37 minuten geleden zei Thierryvane: Was weer een potje genieten. Hij durft ook gewoon Bassey rechtsback te zetten. Ongekend. Sanchez werd steeds buitenom gepasseerd en toch zet hij er dan een linkspoot neer. Daarnaast is het duidelijk dat Bassey vertrouwen nodig heeft, dus lijkt het me niet het moment om hem op een andere positie te zetten. En dan zet hij Baas er in ipv Wijndal. Echt niks aan die wissel was logisch (behalve dat Sanchez eruit ging dan). 37 minuten geleden zei Gert: Deze pot was iig boven mijn verwachting. Niet dat het goed was, maar mijn verwachtingen waren nog een stuk lager. Zou een prima startpunt zijn als voorbeeld om door te selecteren om er toch nog een goed seizoen van te maken nationaal en in de europa league. Met in de winterstop dan defensief investeren. Bijv Blind lijkt me toch echt eens klaar. Inderdaad. Tot aan de winterstop wat mij betreft: Pasveer Rensch - Timber - Bassey - Wijndal Alvarez/Grillitsch - Taylor Berghuis/Kudus Berghuis/Kudus/Conceicao - Brobbey - Bergwijn Laat Bassey maar leren voetballen en hopelijk speelt Alvarez nog 2 of 3 goede wedstrijden en is er opnieuw een gek die er 40-50M voor wil geven. Met dat team moet je gewoon blijven meedoen voor de titel en kun je misschien nog wat verder komen in de EL. In de winterstop dan een gerichte defensieve versterking en eventueel een rechtsbuiten en verder bouwen naar volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 (bewerkt) Rangers 1-0 dat is gunstig voor Ajax (als ze voor CL voetbal gaan, voor EL is het misschien niet zo handig) oh shit het is al weer 1-1 12 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 1 minuut geleden zei Azpi: Rangers 1-0 dat is gunstig voor Ajax (als ze voor CL voetbal gaan, voor EL is het misschien niet zo handig) CL is een kansloze missie, dus ik zou zeggen bepaald niet gunstig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Lekker die EL in. Je hebt helemaal niks in de CL te zoeken dit jaar. @FlyD Schreuder's argumenten over de wissel Baas boven Wijndal. Echt gênant. "Wijndal komt terug van een blessure." Zit al dik vijf weken weer bij de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Ben blij dat ik al een kwartier op de wc zit. Veel meer spektakel dan wat Ajax laat zien. Ik neem tegenwoordig bij Arsenal altijd laptop mee naar de wc hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Citaat 'Het klinkt heel raar, maar ik vind eigenlijk dat we een heel goede wedstrijd gespeeld hebben', zo stelde Schreuder voor de camera van RTL7 🤣🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 (bewerkt) Hoeveel spelers van AJax zijn op dit moment goed genoeg voor 2e ronde CL? Dan kom je uit bij Timber, Taylor (in potentie), Tadic, Brobbey en Kudus (in potentie). De rest is toch allemaal EL niveau? Of ben ik dan heel negatief. Want dat zou ik jammer vinden. 12 oktober 2022 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 15 minuten geleden zei Thierryvane: Lekker die EL in. Je hebt helemaal niks in de CL te zoeken dit jaar. @FlyD Schreuder's argumenten over de wissel Baas boven Wijndal. Echt gênant. "Wijndal komt terug van een blessure." Zit al dik vijf weken weer bij de selectie. Dat slaat inderdaad nergens op. Als hij er niet klaar voor is neem je hem niet mee. Nu leek het me vooral ideaal om ritme op te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 9 minuten geleden zei Lazy: 🤣🤣 Hij zei toch ook dat het 4-3 was geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 16 minuten geleden zei Arezo: Hoeveel spelers van AJax zijn op dit moment goed genoeg voor 2e ronde CL? Dan kom je uit bij Timber, Taylor (in potentie), Tadic, Brobbey en Kudus (in potentie). De rest is toch allemaal EL niveau? Of ben ik dan heel negatief. Want dat zou ik jammer vinden. Je had echt bij Timber kunnen stoppen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Ik drink altijd veel water tijdens Ajax wedstrijden. Om wat in mijn hand te hebben en t nagelbijten tegen te gaan. Ging snel pissen bij die 3-2 stand en hoorde alleen maar bl8nd, blind, blind!!! En wat gejuich. Dacht heel ff gelijkspel toen. Bijna de leuter tussen de rits van one frits.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 Dit was echt niet best. Het veld leek wel een grote trechter aanvallend gezien. Ik verbaas me soms toch wel hoe weinig spelers kunnen/durven met hun zwakke been. Nu had je met Bergwijn en Berghuis twee buitenspelers die continu richting centrum wilden of van ellende maar een balletje terug gaven. En zo'n Bassey is dan ook niet van toegevoegde waarde als je hem rechts neerzet. Daardoor had je nul breedte in het spel. Ik vond het ook typerend dat er pas vanaf minuut 85 serieus druk werd gezet op de verdediging van Napoli. Het was voor Napoli zo makkelijk onder de laffe halfbakken pressie uitvoetballen. Pasveer was meevoetballend dramatisch, Kudus moet echt een cursus buitenspel omzeilen krijgen en over Blind ga ik het niet eens hebben. Bergwijn ook echt veel te zwak voor wat je voor zijn prijskaartje mag verwachten. Conceicao was inderdaad het lichtpuntje. Die durfde tenminste nog een actie te maken. Volgens mij is het materiaal niet eens zo heel veel slechter dan vorig jaar (op Mazraoui en Martinez na). Ik mis het vuur dat je onder Ten Hag wel zag. Ik zie dit ook niet zo 1-2-3 weer terugkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 12 oktober 2022 Share Geplaatst 12 oktober 2022 2 uur geleden zei Arezo: Hoeveel spelers van AJax zijn op dit moment goed genoeg voor 2e ronde CL? Dan kom je uit bij Timber, Taylor (in potentie), Tadic, Brobbey en Kudus (in potentie). De rest is toch allemaal EL niveau? Of ben ik dan heel negatief. Want dat zou ik jammer vinden. Nou ja, Liverpool is in potentie een finalist en Napoli wint er van. Misschien is het ook gewoon een hele slechte loting. Maar ze horen zeker niet bij de beste 8 clubs van Europa op dit moment. Top 16 misschien nog steeds wel, zelfs na deze kutwedstrijden. Dat kunnen ze natuurlijk bewijzen in de Europa League door daar nu niet in de eerste ronde er uit te vliegen, maar minstens de halve finale te halen. Hoewel ze misschien ook nog wel een kansje hebben op plaatsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 8 uur geleden zei Socrates: Hij zei toch ook dat het 4-3 was geworden? Klopt. Hij zei iets als; Ja het werd 4-2 en toen later nog 4-3. Dat je denkt huh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 Ik weet nu al tegen wat voor type ploeg Ajax er uit gaat vliegen in de EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 (bewerkt) Ach als Blind die fout niet maakt, heb je nog kans op 3-3 ook. Even serieus, ben blij dat deze pot voorbij is. Het viel mij nu nog mee, interviews waren na afloop wel kut, vooral Schreuder. Ja lullig voor Blind die 4de goal, maar opbouwend was het iig een verademing dan onze vriend Bassey, dus ik zou daar ook vooral mee doorgaan nu, je speelt ook niet elke week tegen Napoli of Liverpool. Ik wil ervoor waken dat we niet weggezet worden als een amateurteam, want jullie kennen inmiddels onze vreselijk media in Nederland die gewoon niet deugt. Brobbey moet gewoon in de basis! Kudus op het middenveld en je lost een groot deel van je probleem op. En over Wijndal moeten we eens ophouden, die heeft de kans gekregen, slecht gedaan, daarna 5 weken niet fit geweest, ja die mag wachten op zijn beurt. Waarom is het zo vanzelfsprekend dat hij gelijk de voorkeur gaat krijgen boven Baas? Laat hem maar eerst volledig fit zijn en minuten maken bij Jong voor je tegen een tegenstander als Napoli hem gaat inzetten. 13 oktober 2022 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 oktober 2022 Share Geplaatst 13 oktober 2022 Zelf vind ik het vooral opmerkelijk dat hij er een linksback inzet om vervolgens je huidige linksback op rechts te zetten. Terwijl je met Regeer wel iemand hebt die daar kan staan. Niet dat het zijn beste positie is, maar wel een speler die altijd zijn verantwoordelijkheid pakt. En ook iemand die ik volwassener en beter vind dan Baas. Maar blijkbaar ziet Schreuder helemaal niks in hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten