neva Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Gravenberch voor max. 24,5 miljoen weg volgens de NOS. Als PSV'er zeg ik, magertjes. Ben ik niet gewend van jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Ik vind hem obv zijn spel hoogstens 12.5m waard. Met zijn leeftijd en groeipotentie in acht nemende dan zo'n 18.5-20m. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Gezien zijn stagnatie laatste 1-1,5 jaar, zou het stom zijn 24,5 miljoen voor hem te weigeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 37 minuten geleden zei Kyrill: Gezien zijn stagnatie laatste 1-1,5 jaar, zou het stom zijn 24,5 miljoen voor hem te weigeren. 25 miljoen is een koopje voor dit talent. Bayern lacht zich rot. Je beste middenvelder vertrekt. Ventje is pas 2 weken geleden 20 jaar geworden. Super veel wedstrijden gespeeld. Op de controlerende positie zoveel potentie. Echt een prachtige speler om te zien. Af en toe een dipje, maar wat wil je op die leeftijd. Enige middenvelder die onder druk eruit kon voetballen en kon draaien. Ajax mag op alle drie de middenveld posities gaan investeren komend seizoen. Succes Schreuder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 mei 2022 Share Geplaatst 27 mei 2022 Vooral jammer dat Bayern in zo'n vroeg stadium aan komt zetten met een bak geld. Ajax zit niet in de positie om het te weigeren, en gegeven dat je met een 1-jarig contract het altijd van concurrentie van andere clubs moet hebben, was het mooi geweest als dit pas in de transferperiode op gang was gekomen. Wens hem wel veel succes daar, zie een Donny-traject voor me, die gaat de komende 2 jaar niet structureel spelen vermoedelijk met wat ze daar verder allemaal nog hebben zitten. Hopen op een blessure bij Goretzka lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Flekken op doel volgend jaar, volgens mij is dat best wel een prima keeper dat zelfs nog kan groeien. Hopen dan wel op Gorter verhuren. Eeuwig zonde om Raatsie al zo snel af te schrijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 24 minuten geleden zei La Pulga: Flekken op doel volgend jaar, volgens mij is dat best wel een prima keeper dat zelfs nog kan groeien. Hopen dan wel op Gorter verhuren. Eeuwig zonde om Raatsie al zo snel af te schrijven. Is ook een lastige situatie; het is sowieso goed om Gorter te verhuren als hij de concurrentiestrijd van Pasveer zou verliezen in de voorbereiding. Tegelijkertijd wil je dan een extra keeper halen, maar gezien het niveau en leeftijd van Pasveer en Stekelenburg kun je eigenlijk niet een oudje halen. Dus als je een keeper wil, moet je eigenlijk voor een optie gaan die een hoger niveau dan die 2 kan aantikken. Dan kom je al gauw bij Flekken uit. Overigens is Setford al voorbij Raatsie, en is Raatsie eigenlijk al te ver qua leeftijd, zit voornamelijk tussen Gorter & Setford in. Kan me voorstellen dat hij zelf aanbiedingen van Ajax ook heeft geweigerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Op 27-5-2022 om 12:20 zei Dansmeister: 25 miljoen is een koopje voor dit talent. Bayern lacht zich rot. Je beste middenvelder vertrekt. Ventje is pas 2 weken geleden 20 jaar geworden. Super veel wedstrijden gespeeld. Op de controlerende positie zoveel potentie. Echt een prachtige speler om te zien. Af en toe een dipje, maar wat wil je op die leeftijd. Enige middenvelder die onder druk eruit kon voetballen en kon draaien. Ajax mag op alle drie de middenveld posities gaan investeren komend seizoen. Succes Schreuder. Idd zeg, grootste talent als middenvelder op de Europese velden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 47 minuten geleden zei La Pulga: Flekken op doel volgend jaar, volgens mij is dat best wel een prima keeper dat zelfs nog kan groeien. Hopen dan wel op Gorter verhuren. Eeuwig zonde om Raatsie al zo snel af te schrijven. Raatsie verloor de strijd gewoon. Weet niet wat ik van Flekken moet vinden, ken hem namelijk niet echt. Die wedstrijden met NL vond ik hem nou niet geweldig overkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Op 27-5-2022 om 12:40 zei Rogier.: Vooral jammer dat Bayern in zo'n vroeg stadium aan komt zetten met een bak geld. Ajax zit niet in de positie om het te weigeren, en gegeven dat je met een 1-jarig contract het altijd van concurrentie van andere clubs moet hebben, was het mooi geweest als dit pas in de transferperiode op gang was gekomen. Wens hem wel veel succes daar, zie een Donny-traject voor me, die gaat de komende 2 jaar niet structureel spelen vermoedelijk met wat ze daar verder allemaal nog hebben zitten. Hopen op een blessure bij Goretzka lijkt me. Donny kwam een beetje als (semi) grote man binnen, dat zal voor Gravenberch toch minder zijn lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Je kunt toch gewoon de wissel Taylor voor Gravenberch toepassen? Denk dat er andere plekken in de selectie zijn die veel urgenter aangesterkt moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 14 minuten geleden zei cimbomcu: Idd zeg, grootste talent als middenvelder op de Europese velden. Dat is wel heel stellig over een linie waar ik ook Gavi, Pedri, Bellingham, Camavinga en Musiala wel eens heb zien voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 28 minuten geleden zei cimbomcu: Idd zeg, grootste talent als middenvelder op de Europese velden. Die speelt over vijf jaar gewoon weer in de Eredivisie hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: Die speelt over vijf jaar gewoon weer in de Eredivisie hoor. Dat is wel het ene uiterste naar het andere uiterste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 1 uur geleden zei PJHoutman: Die speelt over vijf jaar gewoon weer in de Eredivisie hoor. Dat weet ik niet, maar ik denk niet dat hij al zover is als een Camavinga. 2 uur geleden zei NicoHaak: Je kunt toch gewoon de wissel Taylor voor Gravenberch toepassen? Denk dat er andere plekken in de selectie zijn die veel urgenter aangesterkt moeten worden. Eens. Daarnaast kun je ook nog kijken of je het anders kunt invullen met Kudus, Klaassen, Berguis of Blind. Maar ik zou zeker Taylor een kans geven. Om zo dat geld in andere en meer urgente posities te kunnen steken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 59 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dat is wel het ene uiterste naar het andere uiterste. Bayern is imo een veel te grote stap. De Ligt en De Jong excelleerden elke week (ook op internationaal niveau) en gingen naar een topclub, waar De Ligt het in het begin zelfs ook heel moeilijk had. En nu gaat Gravenberch, die heel vaak niet excelleert en internationaal eigenlijk nog helemaal niets heeft laten zien zich bij Bayern wel even in de basis spelen? Geloof er vrij weinig van. Veel te veel gaten in zijn spel, regelmatig laconiek. Dat wordt banken, seizoen twee een verhuur aan Gladbach oid. Beetje het Donny vdB-pad. Het was natuurlijk een beetje gechargeerd, maar ik denk dat het helemaal niet onwaarschijnlijk is dat Gravenberch na een paar jaar gewoon weer terug naar Ajax gaat a la Blind, Klaassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 3 minuten geleden zei PJHoutman: Bayern is imo een veel te grote stap. De Ligt en De Jong excelleerden elke week (ook op internationaal niveau) en gingen naar een topclub, waar De Ligt het in het begin zelfs ook heel moeilijk had. En nu gaat Gravenberch, die heel vaak niet excelleert en internationaal eigenlijk nog helemaal niets heeft laten zien zich bij Bayern wel even in de basis spelen? Geloof er vrij weinig van. Veel te veel gaten in zijn spel, regelmatig laconiek. Dat wordt banken, seizoen twee een verhuur aan Gladbach oid. Beetje het Donny vdB-pad. Het was natuurlijk een beetje gechargeerd, maar ik denk dat het helemaal niet onwaarschijnlijk is dat Gravenberch na een paar jaar gewoon weer terug naar Ajax gaat a la Blind, Klaassen. Maar daar liggen we ook wel redelijk mee op 1 lijn. Ik kan me nog een Renato Sanches herinneren, die toch ook niet veel speeltijd kreeg. Aan de andere kant is het niet zo dat het in de selectie van Bayern op dit moment overloopt van concurrenten. Als ik een beetje kijk, dan zal die vooral met Tolisso/Sabitzer concurreren. Die overtuigen allebei niet. Maar eens dat het een grote stap is. Echter, ik denk dat er nog wel heel veel gebied zit tussen "over 5 jaar terug bij Ajax" of " het grootste talent op het middenveld". Ik zie hem wel een wedstrijd of 15/20 meepakken om dan vervolgens een jaartje verhuurd te worden aan de Sevilla's van deze wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 2 uur geleden zei Tim': Dat is wel heel stellig over een linie waar ik ook Gavi, Pedri, Bellingham, Camavinga en Musiala wel eens heb zien voetballen. En dan vergeet je nog even Wirtz. Dat zijn geen vergelijkingen. Totaal lachwekkend en bezopen statement inderdaad. Gravenberch heeft gewoon - en al wederom - een matig seizoen gespeeld. Klein beetje meer defensieve arbeid, af en toe een schotje. Aan de bal gewoon matig. Paar van die kutdribbels, zijn passing is niet eens van top-niveau binnen de Eredivisie. Dat je aan de bal net iets comfortabeler oogt dan Klaassen en Alvarez maakt je voor een enkeling allicht ineens een zeer beloftevolle middenvelder, maar dat is natuurlijk een hele slechte meetlat. Internationaal gezien is Gravenberch, puur op zijn spel gebaseerd zonder enige hype of subjectieve voorkeur mee te nemen, gewoon een weinig bijzonder dravertje met de air van een luxepaard. Moet nog een heleboel gebeuren wil die een internationale topspeler worden, als dat al ooit gaat gebeuren. En ja, hij is nog jong en noem de dooddoeners maar op, maar op alleen wat basistechniek en een aardige balaanname ga je het niet redden. Je moet rendement halen uit je baltoetsen. Iets wat hem nauwelijks lukt. Nu kom je er mee weg, op je 24e zien ze je als een Vilhena of een Praet: ga maar twee niveautjes lager balletje-breedtik spelen. Dan zit nog mee dat hij naar Bayern München gaat. Een club waar Frenkie de Jong (een 6.5 spelend op 8.5) en Donny van de Beek (een 10 spelend op 6) moeiteloos in hadden gepast ipv misbruikt te worden bij hun huidige clubs. Soms is clubkeuze haast belangrijker dan initieel talent, dus wie weet maken ze er nog een Fabián-light van ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 1 minuut geleden zei Socrates: En dan vergeet je nog even Wirtz. Ah ja, die mag daar ook zeker bij. Om inderdaad maar even aan te tonen wat een vreemde mening ik het vind om Gravenberch de meest talentvolle middenvelder van Europa te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 48 minuten geleden zei Tim': Ah ja, die mag daar ook zeker bij. Om inderdaad maar even aan te tonen wat een vreemde mening ik het vind om Gravenberch de meest talentvolle middenvelder van Europa te noemen. Je kent Cim toch al een tijdje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Mensen die met Taylor als vervanger voor Gravenberch aankomen zijn ook maar ambitieloze engnekken die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang zijn. Ofzo . Je wil daar gewoon een topper hebben staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 Toen Kostic van Groningen naar Stuttgart ging zou die er ook niks van bakken en inmiddels de El gewonnen met Stuttgart en zit de top van Europa achter hem aan. Hateboer en de Roon hadden niks te zoeken bij Atalanta. Oke wel is waar geen Europese topclubs maar ze kwamen ook niet van een topclub Dus wie weet verrast Gravenberch wel. Dat Wijnaldum bij zowel Liverpool als PSG zou spelen hadden ook weinig verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 1 uur geleden zei Chiemel: Mensen die met Taylor als vervanger voor Gravenberch aankomen zijn ook maar ambitieloze engnekken die niet verder kunnen kijken dan hun neus lang zijn. Ofzo . Je wil daar gewoon een topper hebben staan. Ja vooral dat ofzo mag ik hopen. Wie heb je als haalbare topper in gedachte? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 5 minuten geleden zei Djurovski: Toen Kostic van Groningen naar Stuttgart ging zou die er ook niks van bakken en inmiddels de El gewonnen met Stuttgart en zit de top van Europa achter hem aan. Hateboer en de Roon hadden niks te zoeken bij Atalanta. Oke wel is waar geen Europese topclubs maar ze kwamen ook niet van een topclub Dus wie weet verrast Gravenberch wel. Dat Wijnaldum bij zowel Liverpool als PSG zou spelen hadden ook weinig verwacht De EL gewonnen met Eintracht inderdaad. Voor de rest valt het wel mee in hoeverre 'de top' achter hem aan zit hoor.. Hateboer en De Roon zijn beide gewoon erg belangrijk voor Atalanta geweest. Dat een De Roon het bij het Nederlands elftal niet leuk deed, wil niet zeggen dat hij bij Atalanta niet belangrijk is geweest. Die man heeft er notabene zo'n beetje alles gespeeld op een jaar Middlesbrough na. 21/22 Serie A 30 3 - 5 / 1 / - 2.547' 20/21 Serie A 35 1 1 8 / - / 1 3.021' 19/20 Serie A 35 2 5 12 / - / - 2.717' 18/19 Serie A 35 2 1 8 / - / - 2.979' 17/18 Serie A 34 3 2 8 / 1 / - 2.570' 16/17 Premier League 33 4 - 8 / - / - 2.777' 15/16 Serie A 36 1 2 9 / 1 / - 3.095' Voor Hateboer kan je het zelfde zeggen, heeft niet zoveel gespeeld als De Roon maar is wel degelijk belangrijk geweest voor Atalanta.. 21/22 Serie A 21 - - 1 / - / - 1.387' 20/21 Serie A 22 2 1 3 / - / - 1.765' 19/20 Serie A 32 - 5 10 / - / - 2.352' 18/19 Serie A 35 5 5 6 / - / - 2.973' 17/18 Serie A 33 - 1 3 / - / - 2.395' 16/17 Serie A 6 - 1 2 / - / - 288' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 mei 2022 Share Geplaatst 30 mei 2022 9 minuten geleden zei NicoHaak: Ja vooral dat ofzo mag ik hopen. Wie heb je als haalbare topper in gedachte? Een of andere Zuid-Amerikaan. Braganca van Sporting werd ook genoemd. Ken ik zelf verder niet, maar gevoelsmatig de goede denkrichting. Vd Beek eventueel, weet niet hoe goed die Schouten is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten