Pharrell Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 1 minute ago, Rogier. said: Moet ESPN weer gaan aanschaffen, kan niks zien zo Deens medium meldt een akkoord over Daramy overigens. 12 tot 14 miljoen. Bijzonder aangezien ook hij tot nog toe vooral rechtsbuiten speelt. 14 miljoen voor een jongetje van 19... Is Ten Hag de hele jeugdopleiding vergeten ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Zojuist zei Pharrell: 14 miljoen voor een jongetje van 19... Is Ten Hag de hele jeugdopleiding vergeten ofzo? Nouja, er is op dit moment niet een speler die dat op zou kunnen vangen. Als Neres nog vertrekt, móet er iets gebeuren. Er zit geen diepgaande winger bij Jong of O18, die het niveau al aan zou kunnen, die hebben allen nog minstens 1 jaar nodig (of 2). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Volgens mij doet Ten Hag de transfers niet, maar kan me niet voorstellen dat ze nóg een rechtsbuiten nodig hebben. Of ze moeten verwachten dat na dit seizoen Neres en/of Anthony vertrekken. Dan kan die Daramy eventueel lekker wennen en bij Jong Ajax in de KKD z'n minuutjes pakken en dan volgend seizoen instromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Terecht doelpunt, maar wat een zaadwedstrijd zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pharrell Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 1 minute ago, Rogier. said: Nouja, er is op dit moment niet een speler die dat op zou kunnen vangen. Als Neres nog vertrekt, móet er iets gebeuren. Er zit geen diepgaande winger bij Jong of O18, die het niveau al aan zou kunnen, die hebben allen nog minstens 1 jaar nodig (of 2). Je hebt dan nog Anthony en Brobbery kan in het noodgeval op rechts dus ja. Belachelijke aankoop als ievoor 14 miljoen de KKD gaat spelen. Ze kunnen eigenlijk van de Sar nu per direct ontslaan vind ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Fantasy: Volgens mij doet Ten Hag de transfers niet, maar kan me niet voorstellen dat ze nóg een rechtsbuiten nodig hebben. Of ze moeten verwachten dat na dit seizoen Neres en/of Anthony vertrekken. Dan kan die Daramy eventueel lekker wennen en bij Jong Ajax in de KKD z'n minuutjes pakken en dan volgend seizoen instromen. Daramy kan ook links overigens hoor, Neres is ook naar links gegaan in 2018-2019. Daarnaast haal je een speler als Daramy niet voor in de KKD. Die sluit gewoon meteen aan bij 1. 1 minuut geleden zei Pharrell: Je hebt dan nog Anthony en Brobbery kan in het noodgeval op rechts dus ja. Belachelijke aankoop als ievoor 14 miljoen de KKD gaat spelen. Ze kunnen eigenlijk van de Sar nu per direct ontslaan vind ik En Brobbey is naar Leipzig, heb je zonder internet vastgezeten op Mauritius het afgelopen half jaar? 22 augustus 2021 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 1 minuut geleden zei Pharrell: Je hebt dan nog Anthony en Brobbery kan in het noodgeval op rechts dus ja. Belachelijke aankoop als ievoor 14 miljoen de KKD gaat spelen. Ze kunnen eigenlijk van de Sar nu per direct ontslaan vind ik Brobbery? Serieus? OT: Typisch puntverlies van Ajax weer. Die kunnen toch maar bar weinig een kleine voorsprong uitspelen in een uitwedstrijd he... Hoe vaak dat toch niet mis gaat bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Dan moet Menig wel leren afronden. Dat blijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Hooooo vangen die bal... Menig haalt uit, derde ring bij de cornervlag.. Hebben ze geen derde ring? Dan ligtie bal ergens in een achtertuin... Die Menig is ook niet best hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Zeau. Die Menig is wel een blinde. Irritant ploegje wel dat Ajax eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 12 minuten geleden zei Pharrell: Je hebt dan nog Anthony en Brobbery kan in het noodgeval op rechts dus ja. Belachelijke aankoop als ievoor 14 miljoen de KKD gaat spelen. Ze kunnen eigenlijk van de Sar nu per direct ontslaan vind ik Brobbey? Serieus? Die is al even weg. 12 minuten geleden zei Rogier.: Daramy kan ook links overigens hoor, Neres is ook naar links gegaan in 2018-2019. Daarnaast haal je een speler als Daramy niet voor in de KKD. Die sluit gewoon meteen aan bij 1. Ah, daar zat ik even mis. Had een 16/17-jarig talent in m'n hoofd. Wist helemaal niet dat hij 'al' 19 was en basis bij Kopenhagen stond. Haalde 'm even door de war met een ander talent gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Blij dat het erop zit en we er nog een punt aan overhouden. Had met dit niveau nog erger kunnen aflopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Lekkere 1-1 die van Proper zeg @Daniell @Jotew @Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Dat blijkt. Kenner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 1 uur geleden zei PJHoutman: Dat blijkt. Allemachtig waarom legt ie die niet gewoon af.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 4 minuten geleden zei Kyrill: Allemachtig waarom legt ie die niet gewoon af.... Menig is een blind paard. Voortreffelijke atleet, maar wel eentje met oogkleppen op. Menig in balbezit die het doel van de tegenpartij ziet, kun je een beetje vergelijken met een labrador die een tennisbal ziet; de rest van de wereld bestaat niet meer. Hoeft op zich geen ramp te zijn, ware het niet dat Menig ook nog eens last heeft van het Gyrano Kerk-syndroom. Het oogt allemaal best dreigend, maar het rendement valt vies tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 (bewerkt) Meneer Erik, is dit dan de 2de wake up call? Dit gaat zo echt niet goed man, wanneer gaat hij het eens inzien? Hoe kun je nou in de as van je veld Alvarez, Klaassen en Haller hebben? Dan krijg je dus totaal geen voetbal he? Als je dan ook nog eens met Tadic en Berghuis 2 statische en trage buitenspelers hebt zonder diepgang. Ja wat is dan je doel precies? Dat valt mij dan ook vies tegen van Ten Hag, toch een gerespecteerde trainer he, zowel in het buitenland als hier en prijzen gepakt en in de toekomst waarschijnlijk je coach voor het NL elftal. Maar zoiets simpels zelf niet concluderen vind ik wel erg merkwaardig en storend. Net als de komst van Daramy, ken die hele jongen niet. Maar als je als Ten Hag zo graag een vleugelaanvaller wil met diepgang en snelheid he? Waarom zet je dan de enige buitenspeler die je hebt die dat juist wel bezit op de bank (Neres) en mag hij het minste aantal minuten van allemaal maken daar voorin. Dus wat moet er gebeuren: Kudus zo snel mogelijk fit en in de basis, of dat nou ten koste gaat van Alvarez of Klaassen interesseert mij niet. Want met Kudus krijg je dynamiek en voetbal op je middenveld. Dan zou ik op dit moment kiezen voor Neres in de basis, puur omdat hij die specifieke kwaliteiten heeft met diepgang en snelheid. Dat moet ten koste gaan van Haller en Berghuis voor Antony. Tadic in de spits, Neres op links en Antony op rechts. Dan goede bank met Daramy, Berghuis en Haller. Thuiswedstrijden kun je nog wel gewoon Haller opstellen voor Antony of Neres. Maar zeker uitwedstrijden tegen ploegen die een beetje druk gaan zetten moet je zoveel mogelijk voetbal in je elftal hebben. Ik ben zelf ook niet een super fan van Nico, maar blij dat die terug is straks. Want ook het voetbal van Blind in de as missen we ontzettend hard. Overigens gaf Ten Hag Gravenberch op de flikker na afloop. Misschien wel terecht hoor, want ook die jongen speelde slecht. Alleen zou ik dat graag eens zien van Ten Hag op jongens als Haller, Klaassen, Tagliafico en Alvarez. Maar daar hoor je meneer nooit over. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? 22 augustus 2021 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Heb alleen de samenvatting gekeken, eerste helft hadden ze sowieso kunnen slippen, maar heb echt helemaal niks goeds gezien. Met deze opstelling te veel trage en/of statische spelers. Zo gaat het een matig seizoen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 49 minuten geleden zei cimbomcu: Meneer Erik, is dit dan de 2de wake up call? Dit gaat zo echt niet goed man, wanneer gaat hij het eens inzien? Hoe kun je nou in de as van je veld Alvarez, Klaassen en Haller hebben? Dan krijg je dus totaal geen voetbal he? Als je dan ook nog eens met Tadic en Berghuis 2 statische en trage buitenspelers hebt zonder diepgang. Ja wat is dan je doel precies? Dat valt mij dan ook vies tegen van Ten Hag, toch een gerespecteerde trainer he, zowel in het buitenland als hier en prijzen gepakt en in de toekomst waarschijnlijk je coach voor het NL elftal. Maar zoiets simpels zelf niet concluderen vind ik wel erg merkwaardig en storend. Net als de komst van Daramy, ken die hele jongen niet. Maar als je als Ten Hag zo graag een vleugelaanvaller wil met diepgang en snelheid he? Waarom zet je dan de enige buitenspeler die je hebt die dat juist wel bezit op de bank (Neres) en mag hij het minste aantal minuten van allemaal maken daar voorin. Dus wat moet er gebeuren: Kudus zo snel mogelijk fit en in de basis, of dat nou ten koste gaat van Alvarez of Klaassen interesseert mij niet. Want met Kudus krijg je dynamiek en voetbal op je middenveld. Dan zou ik op dit moment kiezen voor Neres in de basis, puur omdat hij die specifieke kwaliteiten heeft met diepgang en snelheid. Dat moet ten koste gaan van Haller en Berghuis voor Antony. Tadic in de spits, Neres op links en Antony op rechts. Dan goede bank met Daramy, Berghuis en Haller. Thuiswedstrijden kun je nog wel gewoon Haller opstellen voor Antony of Neres. Maar zeker uitwedstrijden tegen ploegen die een beetje druk gaan zetten moet je zoveel mogelijk voetbal in je elftal hebben. Ik ben zelf ook niet een super fan van Nico, maar blij dat die terug is straks. Want ook het voetbal van Blind in de as missen we ontzettend hard. Overigens gaf Ten Hag Gravenberch op de flikker na afloop. Misschien wel terecht hoor, want ook die jongen speelde slecht. Alleen zou ik dat graag eens zien van Ten Hag op jongens als Haller, Klaassen, Tagliafico en Alvarez. Maar daar hoor je meneer nooit over. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden? Na je "tip" van Bruma denk ik niet dat we je überhaupt nog serieus kunnen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Na je "tip" van Bruma denk ik niet dat we je überhaupt nog serieus kunnen nemen. Had betere cijfers dan Daramy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Daramy: paar leuke acties en assists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Na je "tip" van Bruma denk ik niet dat we je überhaupt nog serieus kunnen nemen. Da's flauw. Omdat iemand een keer een verkeerde inschatting maakt, hoef je niet gelijk alles in het diskrediet te trekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 3 minuten geleden zei Nom de Guerre: Da's flauw. Omdat iemand een keer een verkeerde inschatting maakt, hoef je niet gelijk alles in het diskrediet te trekken. Naja in het geval van Bruma is dat al de 2e keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Zojuist zei Elsjorro1990: Naja in het geval van Bruma is dat al de 2e keer. Miskleun so far, agreed. Al lijkt hij enigszins te verbeteren de laatste tijd. Zijn longread hierboven snijdt qua analyse an sich best hout. Je mag het eens of oneens zijn met de aangedragen oplossingen, maar het aanstippen van het probleem klopt aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 augustus 2021 Share Geplaatst 22 augustus 2021 Voor het eerst een wedstrijd van Ajax gemist. Denk niet dat ik iets heb gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten