cimbomcu Geplaatst 14 januari 2020 Share Geplaatst 14 januari 2020 Ik denk dat Tadic gewoon op rechts komt. Hoezo denk je Promes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 15 januari 2020 Share Geplaatst 15 januari 2020 Hoop toch echt dat EtH gaat stoppen met Tadic naar een flank zetten hoor. Dan maar paar weken Ziyech op rechts met Promes op 10 en Babel op links. Tadic uit de spits = amper rendement. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 januari 2020 Share Geplaatst 15 januari 2020 Dan heb je zoveel centen kom je met babel aanzetten. Wat kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 15 januari 2020 Share Geplaatst 15 januari 2020 Denk niet dat je vijf betere aanvallers kan noemen die in de eredivisie spelen hoor.Nja hij is sowieso wel beter dan onze aanval. Maar dacht Ajax met een Mexicaan bezig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 15 januari 2020 Share Geplaatst 15 januari 2020 11 minuten geleden zei Barteh: Denk niet dat je vijf betere aanvallers kan noemen die in de eredivisie spelen hoor. Buiten dat: ervaren, je weet wat je eraan hebt, gewend aan de club/druk, kwaliteit is behoorlijk hoog en spreekt vloeiend Mokums! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 15 januari 2020 Share Geplaatst 15 januari 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Barteh: Half jaartje huren met de blessures van Neres en Promes. Vind ik niet zo slecht hoor. Anders koop je er eentje voor 15mil ofzo en zit ie in maart weer op de bank. Kan je die Mexicaan beter van de zomer halen. Babel trouwens nu voor de derde keer weer bij Ajax. Zijn niet veel spelers die zoveel keer voor Ajax hebben gespeeld in aparte periodes. Ben benieuwd of jullie hier nog anderen kunnen noemen die 3 periodes bij Ajax hebben gehad. Cruijff, al was 1 periode niet als speler. Vier zelfs als je zijn RvC-tijd meetelt. Oh, en Daley Blind, als je zijn verhuur bij Groningen als breuklijn telt. Maar nee, ik kan er dus niet zo 1-2-3 eentje écht bedenken. 15 januari 2020 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 15 januari 2020 Share Geplaatst 15 januari 2020 Siem de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 Vers van de pers; Ajax schijnt Lang te willen verhuren. Goeie zet in mijn ogen nu Babel erbij is gekomen, sowieso een speler die dit nodig zou kunnen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 8 uur geleden zei Dansmeister: Siem de Jong. Op dezelfde manier als Blind inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 16 januari 2020 Share Geplaatst 16 januari 2020 16 uur geleden zei Rossi: Dan heb je zoveel centen kom je met babel aanzetten. Wat kansloos. Als je daarbij de keuze moet maken dus Lang en Babel, dan is die keuze ook zo gemaakt. Prima oplossing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 Zowel Gravenberch als Babel ondermaats. Beide slordig. Bij Gravenberch gaat alles ook in een te laag tempo. Apart, want hij oogt als een fysiek sterke, frisse jongen. Maar hij speelt als een flegmatieke zaalvoetballer van in de veertig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 januari 2020 Share Geplaatst 19 januari 2020 (bewerkt) Mazraoui liep weer eens ouderwets te slapen bij die goal zeg, de tering. Iets sneller die verdedigende sprint en hij had nooit kunnen uithalen. Edit: controle op het middenveld is helemaal weg zeg, ongelofelijk. Edit2: goed weggekomen uiteindelijk, Sparta had op basis van laatste 15 / 20 minuten die gelijkmaker nog wel verdiend zeg. Lek is nog niet boven. 19 januari 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Wat een droevige tweede helft zeg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Jeetje, ben wel geschrokken van het halfbakken werk van de heren gisteren. Tegen Brugge speelden ze op momenten echt zo goed dat ik had verwacht dat ze die lijn door zouden zetten tegen Sparta en een klinkende 5 a 6-0 zouden noteren. Gravenberch absoluut een mooie goal en je ziet op momenten dat hij veel talent heeft, maar dat flegmatieke kan ik me nu al aan storen. Krijg er bijna een deja vu met Bazoer van, die had dat ook... Verder zag Mazraoui er bij de goal niet goed uit, maar ook dat zijn we inmiddels wel gewend van hem. Een 'Veltmannetje' wordt zo bijna een 'Mazraouitje'. Uiteindelijk mazzel dat je die tweede niet om de oren krijgt. Die redding van Martinez met het hoofd was bizar gelukkig, die bal die Onana klemt was echt onwerkelijk... wat een keeper zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Eerste wedstrijd tegen een lastige ploeg, effe warmlopen jongens. Babel rechts en Tadic spits kan niet, dat moet je omdraaien. Hopen dat Ziyech er snel weer bij is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 4 uur geleden zei Lazy: Jeetje, ben wel geschrokken van het halfbakken werk van de heren gisteren. Tegen Brugge speelden ze op momenten echt zo goed dat ik had verwacht dat ze die lijn door zouden zetten tegen Sparta en een klinkende 5 a 6-0 zouden noteren. Gravenberch absoluut een mooie goal en je ziet op momenten dat hij veel talent heeft, maar dat flegmatieke kan ik me nu al aan storen. Krijg er bijna een deja vu met Bazoer van, die had dat ook... Verder zag Mazraoui er bij de goal niet goed uit, maar ook dat zijn we inmiddels wel gewend van hem. Een 'Veltmannetje' wordt zo bijna een 'Mazraouitje'. Uiteindelijk mazzel dat je die tweede niet om de oren krijgt. Die redding van Martinez met het hoofd was bizar gelukkig, die bal die Onana klemt was echt onwerkelijk... wat een keeper zeg! Die keeper van Sparta was ook wel lekker bezig anders. Vond Babel matig, mist nog steeds een bepaalde behendigheid. Kan je beter Neres hebben daar. Tadic miste wat scherpte, zoals vaker dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 5 uur geleden zei cimbomcu: Eerste wedstrijd tegen een lastige ploeg, effe warmlopen jongens. Babel rechts en Tadic spits kan niet, dat moet je omdraaien. Hopen dat Ziyech er snel weer bij is. Even warmlopen jongens om vervolgens na 1 potje te concluderen dat Babel op rechts en Tadic in de spits niet kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Men schijnt het hier niet meer dan normaal te vinden, maar ik kan toch moeilijk buiten het idee dat je 1) bij topclubs niet een jonge knul kan huren met meer diepgang en snelheid óf technische vaardigheden dan Babel of 2) hetzelfde niet kan vinden in een land als Brazilië, Argentinië of Colombia voor een niet al te hoge prijs. Ik vind het huren van Babel een zwaktebod, een gevalletje ons-kent-ons. Net zoals ik Feyenoord daar ook op bekritiseer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 (bewerkt) Het is ook niet makkelijk. Babel heeft op rechts weinig te brengen: hij is niet snel en heeft geen geweldige voorzet. Op links kan hij eventueel meer naar binnen toe dribbelen en bewegen en de zestien opzoeken. Op rechts zou een Promes nog steeds zijn snelheid en diepte kunnen behouden, maar het zou ook betekenen dat het tandem Ziyech-Promes zich anders zal moeten oriënteren. Ziyech zal in tegengestelde richting moeten passen en Promes zal in tegengestelde richting moeten lopen en afmaken. Klinkt misschien als een non-probleem, maar dat wil nog weleens uitmaken. Tadic is verder misschien onzichtbaar op de rechterflank, maar is dat tegenwoordig in de spits eigenlijk ook. Wat mij betreft speel je met Babel - Tadic - Promes of met Promes - Traoré - Tadic. Ik vind Babel in de spits en Tadic op rechts wat log. 20 januari 2020 bewerkt door Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 2 uur geleden zei Zeus: Men schijnt het hier niet meer dan normaal te vinden, maar ik kan toch moeilijk buiten het idee dat je 1) bij topclubs niet een jonge knul kan huren met meer diepgang en snelheid óf technische vaardigheden dan Babel of 2) hetzelfde niet kan vinden in een land als Brazilië, Argentinië of Colombia voor een niet al te hoge prijs. Ik vind het huren van Babel een zwaktebod, een gevalletje ons-kent-ons. Net zoals ik Feyenoord daar ook op bekritiseer. Kwestie is natuurlijk wel dat er iemand voor korte termijn moest komen. En Babel kent zowel club als land, waarmee aanpassingsperiode als het goed is minimaal blijft. Ben het niet met je oneens, maar dit is imo wel een relevante factor. Opvallend trouwens dat Ekkelenkamp voor Ziyech komt. Is dat nu de back-up op 10? Had je waarschijnlijk beter Lang kunnen behouden. Of Traore in de spits zetten en Tadic op Ziyechs plek gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 4 uur geleden zei Zeus: Men schijnt het hier niet meer dan normaal te vinden, maar ik kan toch moeilijk buiten het idee dat je 1) bij topclubs niet een jonge knul kan huren met meer diepgang en snelheid óf technische vaardigheden dan Babel of 2) hetzelfde niet kan vinden in een land als Brazilië, Argentinië of Colombia voor een niet al te hoge prijs. Ik vind het huren van Babel een zwaktebod, een gevalletje ons-kent-ons. Net zoals ik Feyenoord daar ook op bekritiseer. Kun je eens wat spelers noemen die nu door topclubs verhuurd worden waar Ajax ook beter van zou worden? Meestal verhuren die vooral jongens van het niveau Yaya Sanogo en geen toptalenten waar een Europese subtopper beter van wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 Coutinho, Rafinha, Hakimi, Ödegaard, Dani Ceballos, Morata, Kenedy, Bakayoko, Mkhitaryan, Alexis Sanchez. Kan je een aardig elftal mee samenstellen. Clubs als Liverpool en Manchester City ook leuke buitenspelers als Wilson en Roberts. Zitten nu al gewoon boven niveau Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 6 uur geleden zei Regis: Even warmlopen jongens om vervolgens na 1 potje te concluderen dat Babel op rechts en Tadic in de spits niet kan. Babel heeft bijna nooit op rechts gespeeld, en die voetbalt toch al 15 jaar lang. Dus 1 potje lijkt me sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 5 uur geleden zei Barteh: Iemand die met de belachelijke suggestie komt om Tadic op de flanken ipv in de spits te zetten. Verbaast me niks dat het uitgerekend cim is. Jezus man. Tadic op rechts kan prima, Tadic is gewoon van orgine een vleugelaanvaller en is ook als vleugelaanvaller gehaald. Ook bij Groningen, Twente en Southampton was die vleugelaanvaller. Zien zij het dan allemaal verkeerd? Overigens heb ik al vaker gezegd dat ik Tadic ook graag als spits zie, maar toch niet tegen Sparta man. Daar moet je gewoon een echte spits hebben. Daarnaast heb je nu effe niemand voor op rechts en Tadic kan dat beter dan Promes en Babel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2020 Share Geplaatst 20 januari 2020 1 uur geleden zei Zeus: Coutinho, Rafinha, Hakimi, Ödegaard, Dani Ceballos, Morata, Kenedy, Bakayoko, Mkhitaryan, Alexis Sanchez. Kan je een aardig elftal mee samenstellen. Clubs als Liverpool en Manchester City ook leuke buitenspelers als Wilson en Roberts. Zitten nu al gewoon boven niveau Eredivisie. Haha doe normaal joh. Babel is gewoon prima, moet je tevreden mee zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten