Rogier. Gepost January 20, 2020 Share Gepost January 20, 2020 1 minuut geleden zei cimbomcu: Tadic op rechts kan prima, Tadic is gewoon van orgine een vleugelaanvaller en is ook als vleugelaanvaller gehaald. Ook bij Groningen, Twente en Southampton was die vleugelaanvaller. Zien zij het dan allemaal verkeerd? Schone heeft ook lang als aanvallende middenvelder / hangende vleugelspeler gespeeld, waarna hij uiteindelijk op de 6 terecht is gekomen. Spelers evolueren ook, om even in Pokemon termen te spreken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost January 21, 2020 Share Gepost January 21, 2020 4 uur geleden zei cimbomcu: Haha doe normaal joh. Babel is gewoon prima, moet je tevreden mee zijn. Kan hier weinig mee. Beetje Gijp-niveau dit. Ik 'moet' overigens helemaal niks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost January 21, 2020 Share Gepost January 21, 2020 Eens met Zeus. Als je Babel haalt, had je net zo goed gewoon Lang kunnen houden dit halfjaar. Alsof Babel zoveel extra brengt? Geen bijzondere diepgang, geen snelheid, geen bijzondere techniek, geen bijzonder groot scorend vermogen. Babel kan van alles íets, maar blinkt werkelijk nergens in uit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 21, 2020 Share Gepost January 21, 2020 15 uur geleden zei Zeus: Coutinho, Rafinha, Hakimi, Ödegaard, Dani Ceballos, Morata, Kenedy, Bakayoko, Mkhitaryan, Alexis Sanchez. Kan je een aardig elftal mee samenstellen. Clubs als Liverpool en Manchester City ook leuke buitenspelers als Wilson en Roberts. Zitten nu al gewoon boven niveau Eredivisie. Dat is ontegenzeggelijk waar, maar geen van die jongens zou naar Ajax gaan. Beetje luchtfietserij dus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost January 21, 2020 Share Gepost January 21, 2020 Het criteria realisme vond ik niet terug in je vorige bericht. Maar spelers beneden die categorie, dus zoals een Wilson of Roberts, hadden natuurlijk wel gekund. Ik vind het erg makkelijk om te stellen dat je bij geen enkele club een leuke speler zou kunnen huren, dat is gewoon onwaar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 21, 2020 Share Gepost January 21, 2020 1 minuut geleden zei Zeus: Het criteria realisme vond ik niet terug in je vorige bericht. Maar spelers beneden die categorie, dus zoals een Wilson of Roberts, hadden natuurlijk wel gekund. Ik vind het erg makkelijk om te stellen dat je bij geen enkele club een leuke speler zou kunnen huren, dat is gewoon onwaar. Beetje FM niveau dit, kan ik niks mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Socrates Gepost January 21, 2020 Share Gepost January 21, 2020 Geen flauw idee wat ik jou aan gedaan moet hebben, maar als je een discussie poogt aan te gaan zou het bevorderlijk zijn als je met meer dan slechts dooddoeners komt. Dat was mijn punt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost January 21, 2020 Share Gepost January 21, 2020 16 uur geleden zei cimbomcu: Babel heeft bijna nooit op rechts gespeeld, en die voetbalt toch al 15 jaar lang. Dus 1 potje lijkt me sterk. Als hij bijna nooit op rechts heeft gespeeld, baseer je het dus wel op 1 potje. Niet op die 15 jaar waarin hij (bijna) niet op rechts speelde iig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 22, 2020 Share Gepost January 22, 2020 19 uur geleden zei Buffell: Eens met Zeus. Als je Babel haalt, had je net zo goed gewoon Lang kunnen houden dit halfjaar. Alsof Babel zoveel extra brengt? Geen bijzondere diepgang, geen snelheid, geen bijzondere techniek, geen bijzonder groot scorend vermogen. Babel kan van alles íets, maar blinkt werkelijk nergens in uit. Ja tuurlijk brengt die wat extra’s. in de meest belangrijke wedstrijden van het seizoen heb je het met lang moeten doen dmv blessures en die kan dat nog niet opvangen. Dan is het toch prima dat je een ervaren speler haalt die er wel direct staat wat je bijna geen geld kost? Immers is neres ergens eind februari weer fit, dan gaat babel gewoon naar de bank. Zeggen dat babel niks extra’s kan brengen tov lang slaat als een tang op een varken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost January 22, 2020 Share Gepost January 22, 2020 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Ja tuurlijk brengt die wat extra’s. in de meest belangrijke wedstrijden van het seizoen heb je het met lang moeten doen dmv blessures en die kan dat nog niet opvangen. Dan is het toch prima dat je een ervaren speler haalt die er wel direct staat wat je bijna geen geld kost? Immers is neres ergens eind februari weer fit, dan gaat babel gewoon naar de bank. Zeggen dat babel niks extra’s kan brengen tov lang slaat als een tang op een varken. Zeg je dat gewoon omdat het Babel is en hij nou eenmaal al lang rondloopt? Want je noemt geen enkele kwaliteit van hem waar Ajax meer aan heeft dan wanneer je bijvoorbeeld Lang zou gebruiken. Weet niet of je tegen Sparta gekeken hebt, maar Babel was gewoon ruk. 1 goede actie, die kopbal terugleggen op Tadic. Maar goed, we mogen van mening verschillen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 22, 2020 Share Gepost January 22, 2020 Ziyech ligt er dus een paar weken uit, heeft Ajax zojuist bevestigd. Handig, je 2 beste spelers er niet bij op het moment En ja, daar schaar ik Blind ook wel onder eigenlijk. Hopelijk haalt 'ie in ieder geval de tweede wedstrijd tegen Getafe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 22, 2020 Share Gepost January 22, 2020 1 uur geleden zei Buffell: Zeg je dat gewoon omdat het Babel is en hij nou eenmaal al lang rondloopt? Want je noemt geen enkele kwaliteit van hem waar Ajax meer aan heeft dan wanneer je bijvoorbeeld Lang zou gebruiken. Weet niet of je tegen Sparta gekeken hebt, maar Babel was gewoon ruk. 1 goede actie, die kopbal terugleggen op Tadic. Maar goed, we mogen van mening verschillen. Nee, omdat ik zijn haar zo mooi vind. Kom op man, een lang die op 1 leuk wedstrijdje na nog niks bewezen heeft en vooral in de CL liet zien dat dat echt nog te hoog gegrepen is voor hem, die noem jij net zoveel toegevoegde waarde hebben als babel, die nog steeds van waarde is voor oranje, daar gewoon nog een basisplaats heeft? En dan kom je met een argument: hij speelde niet goed afgelopen weekend. Dat is toch geen basis voor een discussie? Ajax zocht een speler die er direct staat, waar je op kunt bouwen en die zich weer lekker schikt in een reserverol als neres er weer is. Daar is lang voor gewogen en blijkbaar te licht voor gevonden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buffell Gepost January 22, 2020 Share Gepost January 22, 2020 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Nee, omdat ik zijn haar zo mooi vind. Kom op man, een lang die op 1 leuk wedstrijdje na nog niks bewezen heeft en vooral in de CL liet zien dat dat echt nog te hoog gegrepen is voor hem, die noem jij net zoveel toegevoegde waarde hebben als babel, die nog steeds van waarde is voor oranje, daar gewoon nog een basisplaats heeft? En dan kom je met een argument: hij speelde niet goed afgelopen weekend. Dat is toch geen basis voor een discussie? Ajax zocht een speler die er direct staat, waar je op kunt bouwen en die zich weer lekker schikt in een reserverol als neres er weer is. Daar is lang voor gewogen en blijkbaar te licht voor gevonden. Ik vind Babel voor het Nederlands Elftal ook geen toegevoegde waarde. Babel is hét voorbeeld van 'bij gebrek aan beter'. Ik zeg niet dat ie er helemaal niks van kan, maar het zegt genoeg dat wanneer iedereen fit is, hij niet eens kans zou hebben op een basisplaats. Ik vind het zonde dat je weer iets van een miljoen uittrekt voor een dertien-in-een-dozijn speler. Maar nogmaals, we hoeven het niet eens te zijn. Van mij persoonlijk hadden ze hem niet hoeven halen en hadden ze Lang niet uit hoeven lenen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 23, 2020 Share Gepost January 23, 2020 Prima wedstrijd gisteren. Traore deed het weer zeer goed, eiting ook. Eiting verbaasd mij echt de laatste tijd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost January 23, 2020 Share Gepost January 23, 2020 Mootje maar naar Ajax halen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier. Gepost January 23, 2020 Share Gepost January 23, 2020 15 uur geleden zei Elsjorro1990: eiting ook. Eiting verbaasd mij echt de laatste tijd. Eiting kreeg gisteren wel bij letterlijk bijna elke bal 5 meter afstand en uren de tijd om er wat mee te doen, dus dat hij het gisteren goed deed en mooie ballen gaf was niet zo gek. Dat die man verschrikkelijk goed kan ballen weten we al een jaar of 5, maar als je 'm onder druk zet wordt het een ander verhaal. Ben benieuwd hoe die het gaat houden als er meer druk op 'm komt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elsjorro1990 Gepost January 24, 2020 Share Gepost January 24, 2020 10 uur geleden zei Rogier.: Eiting kreeg gisteren wel bij letterlijk bijna elke bal 5 meter afstand en uren de tijd om er wat mee te doen, dus dat hij het gisteren goed deed en mooie ballen gaf was niet zo gek. Dat die man verschrikkelijk goed kan ballen weten we al een jaar of 5, maar als je 'm onder druk zet wordt het een ander verhaal. Ben benieuwd hoe die het gaat houden als er meer druk op 'm komt. Klopt wel, maar ook in de winter was hij aardig op dreef. Hoop dat het er bij hem eens uit komt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 24, 2020 Share Gepost January 24, 2020 Op 21-1-2020 om 14:17 zei Zeus: Geen flauw idee wat ik jou aan gedaan moet hebben, maar als je een discussie poogt aan te gaan zou het bevorderlijk zijn als je met meer dan slechts dooddoeners komt. Dat was mijn punt. Niks hoor, maar volgens mij kwam je zelf met de Gijp post. Verder kan ik je redelijk goed volgen op voetbal gebied. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 24, 2020 Share Gepost January 24, 2020 Eiting is echt waanzinnig goed. Maar ja, het elftal staat ook al redelijk.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavinos Gepost January 24, 2020 Share Gepost January 24, 2020 Zijn daar dan 2 losse posts voor nodig Eiting speelde wel "waanzinnig goed" tegen Spakenburg he en wat oefenpotjes zonder druk er op. Laat hem eerst maar eens constant worden en ook belangrijk gaan worden in duels die er toe doen. Vooralsnog is hij erg wisselvallig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tim' Gepost January 24, 2020 Share Gepost January 24, 2020 13 minuten geleden zei Kavinos: Zijn daar dan 2 losse posts voor nodig Eiting speelde wel "waanzinnig goed" tegen Spakenburg he en wat oefenpotjes zonder druk er op. Laat hem eerst maar eens constant worden en ook belangrijk gaan worden in duels die er toe doen. Vooralsnog is hij erg wisselvallig. Dit heb ik dus heel erg vaak met Eiting. Speelt goed in de voorbereiding, maar het is jammer dat hij (ook door blessures) nog niet de kans heeft gehad dit op lange termijn te laten zien. Die jongen heeft echt wel potentie, maar hij moet ook een reeks wedstrijden kunnen presteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost January 24, 2020 Share Gepost January 24, 2020 (edited) 4 uur geleden zei Tim': Dit heb ik dus heel erg vaak met Eiting. Speelt goed in de voorbereiding, maar het is jammer dat hij (ook door blessures) nog niet de kans heeft gehad dit op lange termijn te laten zien. Die jongen heeft echt wel potentie, maar hij moet ook een reeks wedstrijden kunnen presteren. Probleem van Carel is ook dat zijn handelingssnelheid gewoon te laag ligt. Vraag me af in hoeverre hij dit nog kan verbeteren. Talent heeft ie wel en dit weekend tegen Groningen krijgt hij mits hij speelt ook wel de tijd en ruimte om zijn kwaliteiten. Zijn fysieke problemen zijn ook zorgwekkend. Edited January 24, 2020 by Regis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost January 24, 2020 Share Gepost January 24, 2020 Zit in ieder geval goed met dat topsportklimaat bij Ajax. Het is nu 00.40 en zit in de Mac naast Naci Unavar. Keurig. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PJHoutman Gepost January 25, 2020 Share Gepost January 25, 2020 Maci Unuvar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsène Gepost January 25, 2020 Share Gepost January 25, 2020 Lekker hoor, mensen snitchen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts