Gert Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Zojuist zei Pino: Het is best wel leuk om Ajacied te zijn he @Gert? Ja ongekende weelde deze jaren. Echt niet normaal. Voel me bijna weer een 11/12 jarige. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 33 minuten geleden zei Pino: Het is best wel leuk om Ajacied te zijn he @Gert? Hebben we ook wel verdien toch? Ik heb ook 4/5 jaar lang betonvoetbal zitten te kijken elk weekend onder frank de boer. Dan is dit wel genieten de afgelopen 2/3 jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Hebben we ook wel verdien toch? Ik heb ook 4/5 jaar lang betonvoetbal zitten te kijken elk weekend onder frank de boer. Dan is dit wel genieten de afgelopen 2/3 jaar. Hebben we wel verdiend, zegt ie. Ik gun je een dagje in het leven van een Feyenoord fan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 3 minuten geleden zei Jespresso: Hebben we wel verdiend, zegt ie. Ik gun je een dagje in het leven van een Feyenoord fan. Mwah, zoek het eens zuidelijker op zou ik zeggen, bij Roda bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 58 minuten geleden zei Jespresso: Hebben we wel verdiend, zegt ie. Ik gun je een dagje in het leven van een Feyenoord fan. Dat gun je niemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 7 minuten geleden zei Magikarp: Dat gun je niemand. Nou.... Ik ken een paar mensen die ik dat wel zou gunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 14 uur geleden zei Pino: Ehhh nee hoor. Zowel. Ten Hag als Alvarez hebben dat deze week nog gezegd. Maar goed jij zult kooit je ongelijk toegeven. Zo zielig ben je wel. Kunnen ze ons volgend seizoen niet gewoon in de 8ste finales laten instromen? Ik heb nooit gezegd dat Alvarez nooit als middenvelder heeft gespeeld. Wel dat hij ook gewoon als centrale verdediger heeft gespeeld, óók bij het nationale elftal, zij het vooral in een driemansdefensie. En ja, richting de Gold Cup en op het toernooi zelf speelde hij als dynamische middenvelder. Bij zijn club heeft hij eveneens gewoon lang als centrale verdediger gespeeld. Hij kan op beide posities spelen, deed dat eerst vooral als centrale verdediger, later meer als dynamische middenvelder. En nu bij Ajax vind ik hem als middenvelder voorlopig nog ongeschikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 (bewerkt) Op 16-9-2019 om 22:01 zei Zeus: Leuk dat je weer de Donald Trump van dit forum uithangt met je alternative facts, maar Alvarez zijn favoriete positie is centrale verdediger. Hij speelde daar het gros van zijn wedstrijden bij America en heeft op die positie ook gewoon wedstrijden gespeeld voor het Mexicaans elftal, al speelt hij daar de laatste tijd inderdaad als nummer '6'. Hier geef je aan dat zijn favoriet epositie centraal achterin is, terwijl hij het afgelopen seizoen bijna alleen maar op 6 gespeeld heeft, en ook aangeeft dat dat zijn favoriete positie is. 3 oktober 2019 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Hoe staat Bande eigenlijk ervoor? Laatst bij Jong Ajax zag ik in de livescore app dat hij op de bank zat. Weet niet of dit daadwerkelijk zo is. Want dan zou het niet zo'n goed teken zijn als hij dan niet eens mocht invallen :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 1 uur geleden zei Gert: Hoe staat Bande eigenlijk ervoor? Laatst bij Jong Ajax zag ik in de livescore app dat hij op de bank zat. Weet niet of dit daadwerkelijk zo is. Want dan zou het niet zo'n goed teken zijn als hij dan niet eens mocht invallen :cab: Zat 2 weken geleden voor het eerst weer een wedstrijd op de bank. Zal binnenkort weer zijn minuten gaan maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Geweldig resultaat uiteindelijk. Baal wel van 2 dingen. Ten eerste Alvarez is volledig ongeschikt in zulke wedstrijden op het middenveld. Daar moet Erik echt mee kappen en gewoon Donny linie terug. Bij die penal laat die eerst zijn man lopen om daarna een belachelijke sliding uit te voeren. Ten tweede de invalbeurt van Siem de Jong. 3de keer op rij nu? Wat is dat voor lachwekkend iets? Zal geen basisspeler meer worden, is niet goed genoeg en heeft een aflopend contract. Waarom krijgt hij dan minuten ipv jonge talenten zoals Gravenberch en Noa Lang? Ik vind dat echt schandalig, dat je met een 0-3 voorsprong fucking Siem erin gooit. Ga weg man. Zal mij niks verbazen als een jongen zoals Lang op een gegeven moment zegt, rot lekker op ik ga ergens anders heen met je gekke Siem de Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 7 minuten geleden zei cimbomcu: Geweldig resultaat uiteindelijk. Baal wel van 2 dingen. Ten eerste Alvarez is volledig ongeschikt in zulke wedstrijden op het middenveld. Daar moet Erik echt mee kappen en gewoon Donny linie terug. Bij die penal laat die eerst zijn man lopen om daarna een belachelijke sliding uit te voeren. Ten tweede de invalbeurt van Siem de Jong. 3de keer op rij nu? Wat is dat voor lachwekkend iets? Zal geen basisspeler meer worden, is niet goed genoeg en heeft een aflopend contract. Waarom krijgt hij dan minuten ipv jonge talenten zoals Gravenberch en Noa Lang? Ik vind dat echt schandalig, dat je met een 0-3 voorsprong fucking Siem erin gooit. Ga weg man. Zal mij niks verbazen als een jongen zoals Lang op een gegeven moment zegt, rot lekker op ik ga ergens anders heen met je gekke Siem de Jong. Dat laatste ben ik zeker met je eens, al vind ik het wel iets minder extreem dan dat je stelt. Alvárez vind ik een beetje een gemakkelijke kop van jut. Ja, tuurlijk maakt ie fouten. Maar maakt Marin (die dat wel als z'n eigen positie zou moeten hebben) die niet ook daar? Of Mazraoui? Is gewoon een bijzonder lastige plek in het Ajax-systeem om te voetballen. Denk oprecht dat ie daar echt nog in kan groeien. Iedereen roept om Donny daar neer te zetten, en dat kan ook best, maar ook dat brengt weer verschillende risico's met zich mee waarvan je ook nog niet zeker kan zijn dat dat perfect functioneert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 In tegenstelling tot Alvarez kunnen iig Marin, Mazraoui en Donny aan de bal goed voetballen. Die kunnen bijvoorbeeld makkelijk onder de druk vandaan komen en vooruit passen tussen de linies door. Alvarez kan je in de drukte gewoon niet aanspelen en die zal ook altijd terug passen. Het is dat we met Blind en Veltman 2 hele goede voetballende cv's hebben waardoor dat niet opvalt (die geven die bal dan wel tussen de linies door). Ik vind Alvarez trouwens geen kop van jut. Ben van mening dat die jongen er gewoon weinig aan kan doen omdat het gewoon een centrale verdediger is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Laten ze Siem eventueel spelen om hem interessanter te maken voor andere clubs? Anders snap ik het ook niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Prima pot gister. Kwamen zo nu en dan goed weg, maar heerlijk dat wij nu de ploeg zijn die op individuele klasse de wedstrijd beslissen. Vrees wel beetje voor dat Den Haag as zondag. Niet zozeer voetballend, maar tegen AZ sloeg die beugelslijk De Wit KO en vorige week schopte dat backie van ze 1 bij Emmen de enkels onder zn poten vandaan. Zijn tegen ons natuurlijk nog 10x meer opgefokt en zullen alleen maar vaker die grens overgaan. Wel lekker dat wij ze wat meer die degradatiestrijd in kunnen werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 2 uur geleden zei Chiemel: Laten ze Siem eventueel spelen om hem interessanter te maken voor andere clubs? Anders snap ik het ook niet Misschien gewoon omdat hij toch veel heeft betekent voor Ajax in zijn eerste periode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 Betekent ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 oktober 2019 Share Geplaatst 3 oktober 2019 @cimbomcu Ten Hag heeft in een interview aangegeven dat Mazraoui eerste keus was ipv Alvarez, maar die was niet fit genoeg. Dus hij gaat er mee kappen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Moet zeggen dat ik alleen de eerste helft heb gezien, maar was Donny zo goed in de tweede helft dat hij hoge cijfers krijgt? Want in de eerste helft speelde hij verstoppertje én stond hij veel te diep, waardoor het middenveld (ook in de as) totaal openlag. Alvarez en Martinez kwamen er daar totaal niet aan te pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Met door Donny zijn eerste helft, leek het er wellicht ook op alsof Alvarez er weinig van kan? Die werd ergens dus "in de steek" gelaten door een dwalende van der Beek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 (bewerkt) 10 uur geleden zei Rogier.: @cimbomcu Ten Hag heeft in een interview aangegeven dat Mazraoui eerste keus was ipv Alvarez, maar die was niet fit genoeg. Dus hij gaat er mee kappen Mooi, die omwenteling komt er idd aan. Wilde eerst voor de blessure van Donny hem daar neerzetten maar raakte toen geblesseerd net als Mazraoui. En Marin voldeed niet. Toen greep die terug op Alvarez. @Hierboven Het middenveld klopte idd gewoon niet, Valencia had steeds een man meer op een of andere manier. 4 oktober 2019 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 3 uur geleden zei cimbomcu: Mooi, die omwenteling komt er idd aan. Wilde eerst voor de blessure van Donny hem daar neerzetten maar raakte toen geblesseerd net als Mazraoui. En Marin voldeed niet. Toen greep die terug op Alvarez. @Hierboven Het middenveld klopte idd gewoon niet, Valencia had steeds een man meer op een of andere manier. Kwam dat niet ook een beetje doordat Moreno zich veel liet uitzakken steeds? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 4 uur geleden zei Elsjorro1990: Kwam dat niet ook een beetje doordat Moreno zich veel liet uitzakken steeds? Parejo bedoel je. Wel mede hierdoor idd. Donny pakte Coquelin op en doordat Parejo zich daarna terug liet vallen werden afstanden tot Martinez-Alvarez te groot en moesten die teveel 'vuile' meters maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buffell Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Moet zeggen dat Mazraoui op die positie neerzetten me ook niet echt geruststelt. Die heeft daar ook vaker gestaan en dat was ook echt niet altijd goed. Vind hem veel te druistig voor die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 4 oktober 2019 Share Geplaatst 4 oktober 2019 Gravenberch naast Martinez gaan zetten. Wat is die jongen aan het groeien zeg. Structureel de beste bij Jong Ajax. Word echt tijd dat die jongen meer en meer minuten gaat maken in 1. Met Mazraoui op het middenveld zou ik nu sowieso niet aandurven. Echt verschrikkelijk wat die gozer tot nu toe heeft laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten