Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Thierryvane:

- Bovenstaand heeft te maken met de (serieuze) belangstelling voor Sergi Roberto die op 6 en 2 uit de voeten kan. Echter moeten er voor zijn komst eerst drie spelers vertrekken

- Henderson vertrekt/blijft is op dit moment 50/50. Wil zelf blijven maar Ajax moet van zijn salaris af

Dit vind ik echt heel krom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Ik heb het wel te doen met Kroes eigenlijk, het staat bol met lastige keuzes en constructies die afhankelijk van elkaar zijn. Zo’n Ramaj en Sutalo bijvoorbeeld, hartstikke talentvol en leveren in de toekomst mogelijk veel geld op. Aan de andere kant zijn ze op dit moment vervangbaar (al betwijfel ik dat bij Sutalo), waardoor ik me kan voorstellen dat je die bij een goede som verkoopt. Hij zal het vooral nooit goed doen. Hoop wel dat ‘ie een keuze maakt, want anders blijf je een beetje in het midden hangen. 

Verwacht eigenlijk niet dat Sutalo gaat. Hij maakt wel echt flinke stappen, en Farioli wil klaarblijkelijk het centrum intact houden. Gevolg is mogelijk wel weer dat Pasveer op doel blijft staan en Ramaj misschien vertrekt :D Genieten.

Komst van Sergi Roberto zou wel echt heel sterk zijn trouwens. Past echt precies in de speelstijl van Farioli en voegt ook de nodige ervaring toe (alleen jammer dat dat ook weer aan de rechterkant is). Zou zelf wel de voorkeur hebben voor zijn komst en de verkoop van Gaaei of Rensch (de een geeft je een alternatief, de ander is meer eenzelfde type, vraag me af wat in dit geval gunstiger is), zodat Sutalo kan blijven. 

Wel benieuwd naar Henderson verder. Belangrijk in de coaching en rust op het veld, maar o.b.v. de verhalen van afgelopen wedstrijden voegde hij minder toe dan zou moeten. Zeker met zijn salariskosten begrijp ik het ook als je daar vanaf wil, kun je misschien nog een echt kwalitatieve klasbak halen.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Thierryvane:

Faberski zit op voetballen hoor. Genoten. En heerlijk voor Kaplan. 

Faberski kwam er vorig seizoen heel goed doorheen en speelde laatst ook goed in de oefenwedstrijd tegen Volendam. Leuke speler! Vergelijkbaar profiel met Bounida, maar daar gaan we niet veel meer van zien vermoed ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er niet iemand bij de Telegraaf die gasten gewoon aan de kant schuift. Wat een bizarre krant.

Verder goed om te horen dat Sutalo blijft. Klasse speler.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Hoeveel miljoen krijgt Ajax eigenlijk door de transfers van De Ligt en Mazza?

Moet je even die Jose de la Verde op twitter volgen.

750k en 1.5m volgens mij.

3 minuten geleden zei Chiemel:

Nog 6 uitgaande transfers en 2 inkomende transfers en nog 16 dagen te gaan. Dus kom maar op met transfernieuws om de dag :< en nog intensievere geruchten.

Sosa schijnt nu done deal te zijn met Torino voor huur met optie tot koop.

Gerucht is verplichte optie tot koop voor 7 miljoen.

bewerkt door timpy00
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Moet je even die Jose de la Verde op twitter volgen.

750k en 1.5m volgens mij.

Sosa schijnt nu done deal te zijn met Torino voor huur met optie tot koop.

Gerucht is verplichte optie tot koop voor 7 miljoen.

Eigenlijk kijk ik nooit op twitter, vind het hier al leuk genoeg. Zeker door de laatste 2 aanwinsten op MU, een vogel en een Pokemon. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begreep dat Kaplan ook mag vertrekken bij een goed bod, nu Sutalo ook lijkt te blijven. Maar wat moet zo'n speler nu eigenlijk kosten? Toch 9 miljoen voor betaald, weinig fit geweest tot aan 2e seizoenshelft vorig seizoen. Nu ook weer een blessure achter de rug. Kans lijkt mij klein dat ze hier winst op gaan maken, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei 007mark:

Begreep dat Kaplan ook mag vertrekken bij een goed bod, nu Sutalo ook lijkt te blijven. Maar wat moet zo'n speler nu eigenlijk kosten? Toch 9 miljoen voor betaald, weinig fit geweest tot aan 2e seizoenshelft vorig seizoen. Nu ook weer een blessure achter de rug. Kans lijkt mij klein dat ze hier winst op gaan maken, toch?

Er zijn momenteel zoveel geruchten dat ik de indruk krijg dat de koffiejuffrouw, de receptioniste en de klusjesman ook te koop zijn. Mijn punt, geen idee meer wat er waar is en wat niet. Belangrijkste zou, mijn inziens, moeten zijn dat er ook dit seizoen een zo sterk mogelijk team op het veld staat. Duidelijk is dat Sosa, Wijndal, Vos, Ünuvar en Tahirovic daar niet bij lijken te horen. Rensch zou te koop zijn, omdat hij niet wil verlengen. Maar verder is het raden wie er echt tot de plannen behoren en wie toch niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites