neva Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus 1 uur geleden zei Thierryvane: - Bovenstaand heeft te maken met de (serieuze) belangstelling voor Sergi Roberto die op 6 en 2 uit de voeten kan. Echter moeten er voor zijn komst eerst drie spelers vertrekken - Henderson vertrekt/blijft is op dit moment 50/50. Wil zelf blijven maar Ajax moet van zijn salaris af Dit vind ik echt heel krom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus 25 minuten geleden zei neva: Dit vind ik echt heel krom. Draadje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus (bewerkt) Ik heb het wel te doen met Kroes eigenlijk, het staat bol met lastige keuzes en constructies die afhankelijk van elkaar zijn. Zo’n Ramaj en Sutalo bijvoorbeeld, hartstikke talentvol en leveren in de toekomst mogelijk veel geld op. Aan de andere kant zijn ze op dit moment vervangbaar (al betwijfel ik dat bij Sutalo), waardoor ik me kan voorstellen dat je die bij een goede som verkoopt. Hij zal het vooral nooit goed doen. Hoop wel dat ‘ie een keuze maakt, want anders blijf je een beetje in het midden hangen. Verwacht eigenlijk niet dat Sutalo gaat. Hij maakt wel echt flinke stappen, en Farioli wil klaarblijkelijk het centrum intact houden. Gevolg is mogelijk wel weer dat Pasveer op doel blijft staan en Ramaj misschien vertrekt Genieten. Komst van Sergi Roberto zou wel echt heel sterk zijn trouwens. Past echt precies in de speelstijl van Farioli en voegt ook de nodige ervaring toe (alleen jammer dat dat ook weer aan de rechterkant is). Zou zelf wel de voorkeur hebben voor zijn komst en de verkoop van Gaaei of Rensch (de een geeft je een alternatief, de ander is meer eenzelfde type, vraag me af wat in dit geval gunstiger is), zodat Sutalo kan blijven. Wel benieuwd naar Henderson verder. Belangrijk in de coaching en rust op het veld, maar o.b.v. de verhalen van afgelopen wedstrijden voegde hij minder toe dan zou moeten. Zeker met zijn salariskosten begrijp ik het ook als je daar vanaf wil, kun je misschien nog een echt kwalitatieve klasbak halen. 13 augustus bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus 20 uur geleden zei Thierryvane: Faberski zit op voetballen hoor. Genoten. En heerlijk voor Kaplan. Faberski kwam er vorig seizoen heel goed doorheen en speelde laatst ook goed in de oefenwedstrijd tegen Volendam. Leuke speler! Vergelijkbaar profiel met Bounida, maar daar gaan we niet veel meer van zien vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Bergwijn waarschijnlijk weer fit. Ben benieuwd wat Farioli er mee gaat doen. Ik vermoed dat hij eerst op de bank gaat beginnen. Mocht hij in de basis staan, dan benieuwd of hij gewoon links wordt gezet ipv Godts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Laten we hopen dat Kaplan "gewoon" blijft en zijn kans grijpt. Dan zit je goed met Sutalo, Kaplan, Baas, Rugani en Dies als CV's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Gek verhaal dat Kaplan weg zou mogen. Waarschijnlijk vanwege zijn fitheid? Is in potentie gewoon je beste LCV namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Laatste post van vandaag. De Nederlandse media is ziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus (bewerkt) Ik vind het echt onbegrijpelijk dat er niet iemand bij de Telegraaf die gasten gewoon aan de kant schuift. Wat een bizarre krant. Verder goed om te horen dat Sutalo blijft. Klasse speler. 14 augustus bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Je kan zeggen wat je wil, maar Farioli komt hier gewoon heel sterk over. Hij zegt met veel woorden en op een nette manier dat de journalisten gewoon even lekker moeten zwijgen. Werd tijd zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Eens. Wat goed dat die jongens eens op hun plek worden gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Farioliii ooooohhhh Farioli oooooohhh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Mooi mannetje is het wel. Sowieso is de Telegraaf een vrije foute krant. En die Valentijn en Mike zitten er alleeen om te 'scoren'. Meest treurige vorm van journalistiek. #jzajddjdbz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus 26 minuten geleden zei Arezo: Mooi mannetje is het wel. Sowieso is de Telegraaf een vrije foute krant. En die Valentijn en Mike zitten er alleeen om te 'scoren'. Meest treurige vorm van journalistiek. #jzajddjdbz Love it Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus 6 uur geleden zei Arezo: #jzajddjdbz ??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus (bewerkt) Tijd voor een ouderwetse #transferjosti mannen. Beelden zijn van gisteravond. 15 augustus bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Weg Wouthorst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Hoeveel miljoen krijgt Ajax eigenlijk door de transfers van De Ligt en Mazza? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus (bewerkt) Nog 6 uitgaande transfers en 2 inkomende transfers en nog 16 dagen te gaan. Dus kom maar op met transfernieuws om de dag en nog intensievere geruchten. 2.5 miljoen @La Pulga, dus Ajax heeft weer 1 miljoen extra te besteden. 15 augustus bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus (bewerkt) 4 minuten geleden zei La Pulga: Hoeveel miljoen krijgt Ajax eigenlijk door de transfers van De Ligt en Mazza? Moet je even die Jose de la Verde op twitter volgen. 750k en 1.5m volgens mij. 3 minuten geleden zei Chiemel: Nog 6 uitgaande transfers en 2 inkomende transfers en nog 16 dagen te gaan. Dus kom maar op met transfernieuws om de dag en nog intensievere geruchten. Sosa schijnt nu done deal te zijn met Torino voor huur met optie tot koop. Gerucht is verplichte optie tot koop voor 7 miljoen. 15 augustus bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 1 minuut geleden zei timpy00: Moet je even die Jose de la Verde op twitter volgen. 750k en 1.5m volgens mij. Sosa schijnt nu done deal te zijn met Torino voor huur met optie tot koop. Gerucht is verplichte optie tot koop voor 7 miljoen. Eigenlijk kijk ik nooit op twitter, vind het hier al leuk genoeg. Zeker door de laatste 2 aanwinsten op MU, een vogel en een Pokemon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 12 uur geleden zei JanVertonghen: ??? Framing. Wel een vollediger beeld schetsen. Gewoon allemaal onder Fortuna en Groningen he... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Begreep dat Kaplan ook mag vertrekken bij een goed bod, nu Sutalo ook lijkt te blijven. Maar wat moet zo'n speler nu eigenlijk kosten? Toch 9 miljoen voor betaald, weinig fit geweest tot aan 2e seizoenshelft vorig seizoen. Nu ook weer een blessure achter de rug. Kans lijkt mij klein dat ze hier winst op gaan maken, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus 12 minuten geleden zei 007mark: Begreep dat Kaplan ook mag vertrekken bij een goed bod, nu Sutalo ook lijkt te blijven. Maar wat moet zo'n speler nu eigenlijk kosten? Toch 9 miljoen voor betaald, weinig fit geweest tot aan 2e seizoenshelft vorig seizoen. Nu ook weer een blessure achter de rug. Kans lijkt mij klein dat ze hier winst op gaan maken, toch? Er zijn momenteel zoveel geruchten dat ik de indruk krijg dat de koffiejuffrouw, de receptioniste en de klusjesman ook te koop zijn. Mijn punt, geen idee meer wat er waar is en wat niet. Belangrijkste zou, mijn inziens, moeten zijn dat er ook dit seizoen een zo sterk mogelijk team op het veld staat. Duidelijk is dat Sosa, Wijndal, Vos, Ünuvar en Tahirovic daar niet bij lijken te horen. Rensch zou te koop zijn, omdat hij niet wil verlengen. Maar verder is het raden wie er echt tot de plannen behoren en wie toch niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 augustus Share Geplaatst 15 augustus Sosa op weg naar Torino. Huurdeal met koopoptie, helaas geen verplichte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten