ElMarcos Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 3 uur geleden zei Beppu: Wel grappig dat zo'n penaltyreeks tegen Panathinaikos je hele seizoen kan bepalen. Stel je verliest die penalty reeks, verliest die pot dus tegen NAC een paar dagen later, en moet vervolgens tegen een relatief sterke tegenstander in de voorronde voor de Conference League ipv tegen de lamme en blinden uit Bialystok, dan ziet de wereld er heel anders uit. Je merkt nu dat er bij Ajax best een optimistische sfeer hangt ten opzichte van vorig jaar en een aantal maanden terug. Geeft maar weer aan hoe dun het koortje is waarop zo'n club balanceert en hoe je als (nieuwe) trainer soms ook maar bent overgeleverd aan de goden(zonen) of er een pingel meer of minder in gaat. Zonder geluk vaart niemand wel en zeker in deze fase moet je dat geluk hebben. Ik denk dat menig Feyenoord fan het duel tussen Drita en Feyenoord ook nog wel in het geheugen heeft. Uiterst moeizaam ging dat in de eerste weken onder Slot, maar ze trekken die pot over de streep en de rest is geschiedenis. Nou wil ik niet zeggen dat bij Ajax hetzelfde gaat gebeuren, maar het kwartje moet soms een paar keer goed vallen om die weg omhoog te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 18 minuten geleden zei ElMarcos: Zonder geluk vaart niemand wel en zeker in deze fase moet je dat geluk hebben. Ik denk dat menig Feyenoord fan het duel tussen Drita en Feyenoord ook nog wel in het geheugen heeft. Uiterst moeizaam ging dat in de eerste weken onder Slot, maar ze trekken die pot over de streep en de rest is geschiedenis. Nou wil ik niet zeggen dat bij Ajax hetzelfde gaat gebeuren, maar het kwartje moet soms een paar keer goed vallen om die weg omhoog te vinden. Was inderdaad precies het voorbeeld waar ik ook aan dacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 4 uur geleden zei Thierryvane: vond het een mooi moment, zat zelf op 428 toegezongen worden moet je verdienen, niet zo maar willekeur. Verbaas me over de positiviteit rond Ajax. Tegen nac nog verloren na ook nauwelijks kansen te hebben gecreëerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Thuis tegen: Lazio, Maccabi, Gala, Besiktas Uit tegen: Slavia Praag, Sociedad, Qarabag, RFS Zowel uit als thuis moet je zeker 7 kunnen halen. Dus met 14 punten zit je al redelijk dicht tegen de top 8 aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Europa League loting: Citaat Thuis: SS Lazio, Maccabi Tel Aviv, Galatasaray, Besiktas Uit: Slavia Praag, Real Sociedad, Qarabag FK, Rigas FS Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 4 minuten geleden zei timpy00: Thuis tegen: Lazio, Maccabi, Gala, Besiktas Uit tegen: Slavia Praag, Sociedad, Qarabag, RFS Zowel uit als thuis moet je zeker 7 kunnen halen. Dus met 14 punten zit je al redelijk dicht tegen de top 8 aan. Niet eens @Keeza ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Zojuist zei timpy00: Niet eens @Keeza ? Met Super Wout haal je 24 punten + je krijgt nog 3 punten als bonus voor het toezingen van deze held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Zojuist zei Keeza: Met Super Wout haal je 24 punten + je krijgt nog 3 punten als bonus voor het toezingen van deze held! Ohja wacht was vergeten dat jij nog nooit iets serieus gepost hebt hier. In dat geval, we winnen dit jaar de Champions League. Fitz-Jim leidt ons naar grote hoogte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Wat een grandioze loting. Alleen Sociedad uit is écht vervelend, Lazio thuis hoort erbij in pot 1. Erg jammer dat United niet op bezoek komt, dat was een fantastische terugkeer geweest voor alle ex-Ajacieden. Zitten er gewoon 6, met Ten Hag, Mazraoui, De Ligt, Martinez, Eriksen en Antony, bizar. En Jelle ten Rouwelaar natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Redelijk gunstige loting zo op het eerste oog. Al weet je het niet met Ajax natuurlijk. Leuke potjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 1 minuut geleden zei Rogier.: Wat een grandioze loting. Alleen Sociedad uit is écht vervelend, Lazio thuis hoort erbij in pot 1. Erg jammer dat United niet op bezoek komt, dat was een fantastische terugkeer geweest voor alle ex-Ajacieden. Zitten er gewoon 6, met Ten Hag, Mazraoui, De Ligt, Martinez, Eriksen en Antony, bizar. En Jelle ten Rouwelaar natuurlijk Sociadad wel een ontzettend fijn reisje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Redelijk gunstige loting zo op het eerste oog. Al weet je het niet met Ajax natuurlijk. Leuke potjes! Je gaat sowieso wel top 24 halen met deze loting met zeker kans op top 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Gunstige loting, aangezien je die Turkse clubs liever thuis hebt. De makkelijkere potjes heb je uit (op Sociedad na). Dus er zijn wel kansen voor Ajax denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Wat is RFS en hoe kun je je er best tegen behandelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 1 minuut geleden zei Arezo: Wat is RFS en hoe kun je je er best tegen behandelen? Real Flight Simulator. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Zojuist zei Thierryvane: Real Flight Simulator. Dat @Arezo dat als ervaren twitch streamer niet kent is wel opvallend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 8 minuten geleden zei The Saint: Sociadad wel een ontzettend fijn reisje. Zeker. Het is dat ik geen uitkaart heb voor Europa, maar anders had ik me daar een partij graag heen gewild. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 5 minuten geleden zei Rogier.: Zeker. Het is dat ik geen uitkaart heb voor Europa, maar anders had ik me daar een partij graag heen gewild. Ik verwacht dat een paar uitwedstrijden wel haalbaar zijn zonder uitkaart. Weet niet of je graag naar Bakoe wilt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 5 minuten geleden zei timpy00: Ik verwacht dat een paar uitwedstrijden wel haalbaar zijn zonder uitkaart. Weet niet of je graag naar Bakoe wilt? Dolgraag! Formule 1 race erbij pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 40 minuten geleden zei putdus: toegezongen worden moet je verdienen, niet zo maar willekeur. Verbaas me over de positiviteit rond Ajax. Tegen nac nog verloren na ook nauwelijks kansen te hebben gecreëerd. jij zit nog in de @putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 43 minuten geleden zei Thierryvane: Real Flight Simulator. Zieke app overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Had stiekem gehoopt dat Eriksen toch nog zou komen. Alleen op wat geruchtjes weken terug. Maar dat gaat helaas niet meer gebeuren. Dat Ziyech gerucht vandaag mag ook doorgang vinden imo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Sociedad en Slavia Praag uit zijn wel pareltjes van uitwedstrijden zeg. Nog mensen hier die van plan zijn erheen te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus 6 minuten geleden zei Urbeto: Sociedad en Slavia Praag uit zijn wel pareltjes van uitwedstrijden zeg. Nog mensen hier die van plan zijn erheen te gaan? Die is voorbehouden aan de EU + mensen die hebben we volgens mij niet op het forum. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 30 augustus Share Geplaatst 30 augustus Weer huur met optie tot koop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten