Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Zou het dan toch te maken hebben, dat ze vinden dat die positie voor nu prima bezet is, en ze op die manier geld kunnen vrij maken voor een andere positie? 

Kan me anders niet voorstellen dat je deze keuze maakt.

Denk dat Farioli op deze positie iemand zoekt die de (stuurloze) verdediging goed neerzet en coacht. Was bij de pot tegen STVV en daar hoorde je constant (als enige) Pasveer de boel coachen. Kan me voorstellen dat hij dit wel zoekt in de huidige samenstelling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker met Sari op doel. Ze is 42?!

45 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik heb het niet over de competitie alleen, ik bedoel over een heel jaar. Europees, beker etc. mee genomen. 

Pasveer dus 1e keeper en pak de bak met popcorn er maar weer bij. 

Het ging wat dat betreft ook te rustig hè? Als dit waar is vind ik dit wel een hele gekke keuze van die Italiaan, eerlijk gezegd. 

Alle competities durf ik wel aan hoor. Meer dan 40 en ik kom naar Emmen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Beppu:

#Fariolibal

Fijn seizoen mannen. Wordt weer genieten in dit topic om de zoveelste charlatan die als de grote verlosser wordt gezien door Thierry en co!

0523farioli.jpg

Bedankt weer voor je bijdrage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pasveer toch de beste indruk gemaakt van beiden doelmannen deze voorbereiding. Ergens wel logisch dat hij even voor zekerheid, ervaring en rust kiest in deze erg belangrijke eerste weken. Als Ramaj dan direct weg wil, dan weet je ook direct wat je aan hem hebt. Gaan het wel zien toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Elsjorro1990:

Zou het dan toch te maken hebben, dat ze vinden dat die positie voor nu prima bezet is, en ze op die manier geld kunnen vrij maken voor een andere positie? 

Kan me anders niet voorstellen dat je deze keuze maakt.

Ramaj maakte niet altijd een zekere indruk bij de goals die Ajax tegen kreeg in de voorbereiding met hem op goal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei rich ruzzian:

Ramaj maakte niet altijd een zekere indruk bij de goals die Ajax tegen kreeg in de voorbereiding met hem op goal

Ramaj kreeg drie goals tegen.

Tegen PEC Zwolle een mooi schot over hem heen. Kan je hem niks kwalijk nemen 

Vrije trap tegen Rangers, daar kun je zeker iets van vinden maar zou ik niet per se als blunder omschrijven.

En vlak voor tijd tegen Al Wasl waar Mannsverk de spits alleen voor de keeper zet en die vrij mag binnenschieten.

Dus het kan best zijn dat Farioli qua spel onrustig vind. Maar qua tegengoals is natuurlijk onzin.

Sowieso als er niet meer speelt is dit bijzonder grote kapitaalvernietiging. Lijkt er op dat Kroes en co zsm maar een speler willen verkopen om een aankoop te kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei timpy00:

Dus het kan best zijn dat Farioli qua spel onrustig vind. Maar qua tegengoals is natuurlijk onzin.

Sowieso als er niet meer speelt is dit bijzonder grote kapitaalvernietiging. Lijkt er op dat Kroes en co zsm maar een speler willen verkopen om een aankoop te kunnen doen.

Dit is denk ik de enige logische verklaring. Ajax heeft (op zeer korte termijn) geld nodig en dus proberen ze Ramaj voor de absolute hoofdprijs te verkopen. Misschien speelt er al iets rondom hem, geen flauw idee verder. Anders zou ik het niet begrijpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk niet dat het aan de keepers gaat liggen dit seizoen.

Het veldspel is waar ze echt moeten verbeteren t.o.v. vorig seizoen en als Pasveer een verder bleue en stuurloze defensie wél goed neer kan zetten is hij wat mij betreft al een betere keuze dan Ramaj, ook al is hij de betere keeper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1214952/transfervrije-james-rodr-guez-ontvangt-eerste-voorstel-wil-terug-naar-europa.html

Kan ie nog wat? Niet iets voor Ajax voor één seizoen? Kost je geen transfergeld en als je dan nog wat middenvelder verkoopt kan je een seizoen overbruggen met iemand waarvoor mensen nar het stadion komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Chiemel:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1214952/transfervrije-james-rodr-guez-ontvangt-eerste-voorstel-wil-terug-naar-europa.html

Kan ie nog wat? Niet iets voor Ajax voor één seizoen? Kost je geen transfergeld en als je dan nog wat middenvelder verkoopt kan je een seizoen overbruggen met iemand waarvoor mensen nar het stadion komen.

Waarschijnlijk wel dik tekengeld ipv transfersom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk dat ze Ramaj van de hand doen, ook in deze situatie. Ik vertrouw Farioli, als oud-keeperstrainer, wel als hij zegt dat Pasveer op dit moment de betere keeper voor het team is (i.v.m. coaching e.d.), maar Pasveer is ook over 2 maanden weer lang geblesseerd, en ik zie Ramaj ook snel Pasveer weer voorbij gaan als de organisatie stabiel is en hij ook leert veel beter en vaker te coachen. En dan krijg je er een Rosario en Weghorst voor terug, nee dankjewel.

Als het allemaal niet waar is overigens, wat ik me ook heel goed voor kan stellen, dan echt weer barf VI en Telegraaf hoor. Teringjantje.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Rogier.:

Als het allemaal niet waar is overigens, wat ik me ook heel goed voor kan stellen, dan echt weer barf VI en Telegraaf hoor. Teringjantje.

En de bron van VI (Tim van Duijn) is weer die Klerry op Twitter, vriendje van een zaakwaarnemer. Eng wereldje is het.

Om 15:15 uur weten we meer tijdens de persco van Farioli en Hendo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hele logische keuze. Bergwijn niet geschikt, Berghuis wil niet en anders was Pasveer misschien nog een optie. 

Dit is naar aanleiding van de persco, is daar geen vraag gesteld over de keepers??

Edit: lees nu dat het afgewimpeld is. Kortom, nog meerdere scenario's staan open.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Dubbelpost, excuses: eerste goede nieuwtje is daar. Bergwijn is niet meer onze eerste captain. Hendo neemt de band over. Lijkt er dus op dat hij blijft.

Voorlopig. Bergwijn is nog niet mee gesproken lijkt mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Dansmeister:

Voorlopig. Bergwijn is nog niet mee gesproken lijkt mij?

"I spoke with Brian Brobbey and Steven Bergwijn last week. Both conversations were very positive. I felt that they are really motivated to come back."

Beetje twijfel of het inderdaad voorlopig is of voor het gehele seizoen. Verschillende media melden iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Luister het steeds minder vaak. Meer de Pantelic podcast omdat dit toch wat meer over de inhoud gaat. Maar Arco en Freek natuurlijk prima gasten.

Farioli krijgt rood in zijn eerste wedstrijd en Dies Janse maakt een eigen goal. Toch sleept Ajax in de laatste minuut er een 2-1 uit het vuur dankzij een net ingevallen Rijkhoff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites