Bolderbast Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 16 minuten geleden zei Thierryvane: 'Mijn vrouw had ook mooie.' Vraag me af of het niet fake is. Zou wel héél erg dom zijn... Zal vast niet fake zijn. Goeie profielfoto heb je trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Geloof er allemaal erg weinig van. Klinkt niet normaal nep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni Op 3-6-2024 om 15:03 zei The Saint: @La Pulga Op 3-6-2024 om 16:43 zei Thierryvane: Ze zeggen 6 ton. Of dat klopt weet ik niet. Overigens is de deal nog niet geklapt. Op 3-6-2024 om 21:53 zei timpy00: Sean Steur wel groot talent. Fysiek wel heel benieuwd hoe hij zich gaay ontwikkelen. Sean Steur zou inmiddels getekend hebben bij Ajax. Goed nieuws, alleen ben wel benieuwd hoeveel ze hem nu gaan betalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 juni Share Geplaatst 11 juni 15 minuten geleden zei FlyD: Sean Steur zou inmiddels getekend hebben bij Ajax. Goed nieuws, alleen ben wel benieuwd hoeveel ze hem nu gaan betalen. Ben ook benieuwd maar wil het eigenlijk ook niet weten omdat ik denk dat het weer absurd hoog is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Twee nieuwe geruchten: Citaat 'Mexicaanse Sánchez staat op de radar van Ajax ' De Mexicaanse middenvelder Érick Sánchez kan de overstap maken naar Ajax, zo meldt het Mexicaanse medium DIARIO RÉCORD. De aanvallende middenvelder is een sleutelspeler bij CF Pachuca, een partnerclub van de Amsterdammers. Na meerdere goede seizoenen voor de Mexicaanse club wil de 24-jarige middenvelder een stap naar Europa maken. De voorkeur zou bij Ajax liggen volgens het medium. Afgelopen seizoen kwam Sánchez 38 keer in actie voor CF Pachuca. Hij wist negen keer te scoren en gaf evenveel assists voor de Mexicaanse club. De middenvelder maakt ook onderdeel uit van de Mexicaanse selectie voor aanstaande Copa América. Érick Sánchez (al eerder gelinkt aan Ajax): https://www.transfermarkt.nl/erick-sanchez/profil/spieler/370875 Citaat 'Uruguayaanse rechtsbuiten Torres kan stap maken naar Ajax' Facundo Torres, aanvaller van Orlando City SC in de MLS, kan een stap maken naar Ajax. Met dit nieuws komt Carve Deportiva. De Uruguayaanse speler, die doorgaans als rechtsbuiten in actie komt, kwam nog in actie voor Uruguay op 6 juni tijdens het oefenduel met Mexico. In het huidige seizoen kwam Torres achttien keer in actie voor Orlando City SC. In die achttien wedstrijden scoorde de Uruguayaan vijf keer en gaf hij twee assists. Ook het Spaanse Real Betis zou interesse hebben in de rechtsbuiten. Het is nog de vraag wat Orlando City SC vraagt voor de Uruguayaan. Facundo Torres: https://www.transfermarkt.nl/facundo-torres/profil/spieler/465822 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni Die laatste klinkt bekend van een aantal FMs geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 juni Share Geplaatst 13 juni 5 minuten geleden zei MetalMichael: Die laatste klinkt bekend van een aantal FMs geleden. Klopt helemaal. De real OG's pikte hem op bij Peñarol. Vrees voor Ajax niet haalbaar met een dik MLS-contract. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni (bewerkt) Hummels is vrij, wij hebben nog een ervaren CV nodig toch? Vertonghen is ook nog niet genoemd Of Sanchez 14 juni bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni (bewerkt) En Bergwijn maar ff verkopen en Depay gratis aantrekken. Zal Depay alleen niet willen helaas, maar zou best ideaal zijn. Geld vrij, meer persoonlijkheid in het elftal. Oftewel, Ramaj Rensch Hummels Kaplan Hato Henderson Mannsverk Taylor Depay Brobbey Godts 14 juni bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni 6 uur geleden zei Chiemel: En Bergwijn maar ff verkopen en Depay gratis aantrekken. Zal Depay alleen niet willen helaas, maar zou best ideaal zijn. Geld vrij, meer persoonlijkheid in het elftal. Oftewel, Ramaj Rensch Hummels Kaplan Hato Henderson Mannsverk Taylor Depay Brobbey Godts Dit is niet het FIFA topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 juni Share Geplaatst 14 juni Lelijk middenveld ook, 0 creativiteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni 8 uur geleden zei La Pulga: Lelijk middenveld ook, 0 creativiteit. Wirtz en Pedri oppikken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Over 5 dagen is de eerste training van het nieuwe seizoen Passe-partout is binnen voor EL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juni Share Geplaatst 15 juni Wageningse berg gaan ze ook trainen hoorde ik in de pakschaal podcast. Leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni Extra transferwaarde creëeren tijdens het EK kent ook geen goed begin ben ik bang. Bergwijn, Brobbey en Sosa spelen niet en Sutalo speelde gewoon weer matig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 1 uur geleden zei Chiemel: Extra transferwaarde creëeren tijdens het EK kent ook geen goed begin ben ik bang. Bergwijn, Brobbey en Sosa spelen niet en Sutalo speelde gewoon weer matig Ik vond Sutalo best prima spelen. Speelde ineens passes door het middenveld enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 14 minuten geleden zei timpy00: Ik vond Sutalo best prima spelen. Speelde ineens passes door het middenveld enzo. Eens. Vond vooral Pongracic maar ook Gvardiol (geen back) heel matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 31 minuten geleden zei timpy00: Ik vond Sutalo best prima spelen. Speelde ineens passes door het middenveld enzo. Aan de bal was ie ok, verdedigend weer matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 2 minuten geleden zei Chiemel: Aan de bal was ie ok, verdedigend weer matig. Waarin was hij matig verdedigend dan? Want had meest gewonnen duels bijvoorbeeld. Bij de 1 0 ziet voor hem lullig uit maar denk eerder dat die ene verdediger te ver naar voren staat en de andere buitenspel op hief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni (bewerkt) 2 uur geleden zei timpy00: Waarin was hij matig verdedigend dan? Want had meest gewonnen duels bijvoorbeeld. Bij de 1 0 ziet voor hem lullig uit maar denk eerder dat die ene verdediger te ver naar voren staat en de andere buitenspel op hief. Dat klopt. Tegelijk maakt hij natuurlijk wel een fout door Morata zo erg los te laten om de bal naar Williams te kunnen onderscheppen. Maar hij moest daar ook wel in zijn eentje twee man afstoppen, dat kun je hem niet zozeer kwalijk nemen. Al las ik elders ook al iemand dat je daar zijn gebrek aan coaching goed zag. Hij had de back en de middenvelders gewoon verrot moeten schelden, dan had hij het doelpunt voorkomen. (Ja, dat is het niveau van de Sutalo-kritiek tegenwoordig). 16 juni bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 7 minuten geleden zei Hwb: Dat klopt. Tegelijk maakt hij natuurlijk wel een fout door Morata zo erg los te laten om de bal naar Williams te kunnen onderscheppen. Maar hij moest daar ook wel in zijn eentje twee man afstoppen, dat kun je hem niet zozeer kwalijk nemen. Al las ik elders ook al iemand dat je daar zijn gebrek aan coaching goed zag. Hij had de back en de middenvelders gewoon verrot moeten schelden, dan had hij het doelpunt voorkomen. (Ja, dat is het niveau van de Sutalo-kritiek tegenwoordig). Komt sowieso wel als rustig en introvert over. Dus kan me voorstellen dat hij niet de meest coachende speler is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 juni Share Geplaatst 16 juni 2 uur geleden zei timpy00: Waarin was hij matig verdedigend dan? Want had meest gewonnen duels bijvoorbeeld. In absolute aantal dan vermoed ik? Want hij won 'maar' 7 van zijn 15 duels. 2 uur geleden zei timpy00: Bij de 1 0 ziet voor hem lullig uit maar denk eerder dat die ene verdediger te ver naar voren staat en de andere buitenspel op hief. Bij de 1-0 gaan er veel spelers in de fout bij Kroatië, maar Sutalo is daar zeker 1 van. Bij de 2-0 ziet het er lullig uit voor hem, maar daar kan hij weinig aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 juni Share Geplaatst 17 juni 22 uur geleden zei FlyD: In absolute aantal dan vermoed ik? Want hij won 'maar' 7 van zijn 15 duels. Bij de 1-0 gaan er veel spelers in de fout bij Kroatië, maar Sutalo is daar zeker 1 van. Bij de 2-0 ziet het er lullig uit voor hem, maar daar kan hij weinig aan doen. Eens, maar ik vond hem juist ook wel een aantal keren aan de bal goede beslissingen nemen. Dat heb ik bij Ajax nog niet gezien. En laten we wel zijn: hij stond constant onder druk. Hij speelt niet wekelijks tegen morata in de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Vandaag eerste veldtraining, morgen loting. Ik heb er zin, kan alleen maar beter gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni Geinig altijd die eerste training. Die beelden van Ajacieden die weer bij de club komen. Een enkeling op de fiets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten