Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Op 3-6-2024 om 15:03 zei The Saint:

@La Pulga  :sorry:

Op 3-6-2024 om 16:43 zei Thierryvane:

Ze zeggen 6 ton. Of dat klopt weet ik niet. Overigens is de deal nog niet geklapt.

Op 3-6-2024 om 21:53 zei timpy00:

Sean Steur wel groot talent. Fysiek wel heel benieuwd hoe hij zich gaay ontwikkelen.

Sean Steur zou inmiddels getekend hebben bij Ajax. Goed nieuws, alleen ben wel benieuwd hoeveel ze hem nu gaan betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei FlyD:

Sean Steur zou inmiddels getekend hebben bij Ajax. Goed nieuws, alleen ben wel benieuwd hoeveel ze hem nu gaan betalen.

Ben ook benieuwd maar wil het eigenlijk ook niet weten omdat ik denk dat het weer absurd hoog is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twee nieuwe geruchten:

Citaat

'Mexicaanse Sánchez staat op de radar van Ajax '
De Mexicaanse middenvelder Érick Sánchez kan de overstap maken naar Ajax, zo meldt het Mexicaanse medium DIARIO RÉCORD. De aanvallende middenvelder is een sleutelspeler bij CF Pachuca, een partnerclub van de Amsterdammers. Na meerdere goede seizoenen voor de Mexicaanse club wil de 24-jarige middenvelder een stap naar Europa maken. De voorkeur zou bij Ajax liggen volgens het medium. Afgelopen seizoen kwam Sánchez 38 keer in actie voor CF Pachuca. Hij wist negen keer te scoren en gaf evenveel assists voor de Mexicaanse club. De middenvelder maakt ook onderdeel uit van de Mexicaanse selectie voor aanstaande Copa América.

Érick Sánchez (al eerder gelinkt aan Ajax): https://www.transfermarkt.nl/erick-sanchez/profil/spieler/370875

Citaat

'Uruguayaanse rechtsbuiten Torres kan stap maken naar Ajax'
Facundo Torres, aanvaller van Orlando City SC in de MLS, kan een stap maken naar Ajax. Met dit nieuws komt Carve Deportiva. De Uruguayaanse speler, die doorgaans als rechtsbuiten in actie komt, kwam nog in actie voor Uruguay op 6 juni tijdens het oefenduel met Mexico. In het huidige seizoen kwam Torres achttien keer in actie voor Orlando City SC. In die achttien wedstrijden scoorde de Uruguayaan vijf keer en gaf hij twee assists. Ook het Spaanse Real Betis zou interesse hebben in de rechtsbuiten. Het is nog de vraag wat Orlando City SC vraagt voor de Uruguayaan.

Facundo Torres: https://www.transfermarkt.nl/facundo-torres/profil/spieler/465822

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Bergwijn maar ff verkopen en Depay gratis aantrekken. Zal Depay alleen niet willen helaas, maar zou best ideaal zijn. Geld vrij, meer persoonlijkheid in het elftal.

Oftewel,

Ramaj

Rensch

Hummels

Kaplan

Hato

Henderson

Mannsverk

Taylor

Depay

Brobbey

Godts

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Chiemel:

En Bergwijn maar ff verkopen en Depay gratis aantrekken. Zal Depay alleen niet willen helaas, maar zou best ideaal zijn. Geld vrij, meer persoonlijkheid in het elftal.

Oftewel,

Ramaj

Rensch

Hummels

Kaplan

Hato

Henderson

Mannsverk

Taylor

Depay

Brobbey

Godts

Dit is niet het FIFA topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chiemel:

Extra transferwaarde creëeren tijdens het EK kent ook geen goed begin ben ik bang. Bergwijn, Brobbey en Sosa spelen niet en Sutalo speelde gewoon weer matig 

Ik vond Sutalo best prima spelen. Speelde ineens passes door het middenveld enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chiemel:

Aan de bal was ie ok, verdedigend weer matig.

Waarin was hij matig verdedigend dan? Want had meest gewonnen duels bijvoorbeeld.

Bij de 1 0 ziet voor hem lullig uit maar denk eerder dat die ene verdediger te ver naar voren staat en de andere buitenspel op hief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei timpy00:

Waarin was hij matig verdedigend dan? Want had meest gewonnen duels bijvoorbeeld.

Bij de 1 0 ziet voor hem lullig uit maar denk eerder dat die ene verdediger te ver naar voren staat en de andere buitenspel op hief.

Dat klopt. Tegelijk maakt hij natuurlijk wel een fout door Morata zo erg los te laten om de bal naar Williams te kunnen onderscheppen. Maar hij moest daar ook wel in zijn eentje twee man afstoppen, dat kun je hem niet zozeer kwalijk nemen. Al las ik elders ook al iemand dat je daar zijn gebrek aan coaching goed zag. Hij had de back en de middenvelders gewoon verrot moeten schelden, dan had hij het doelpunt voorkomen. (Ja, dat is het niveau van de Sutalo-kritiek tegenwoordig).

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Hwb:

Dat klopt. Tegelijk maakt hij natuurlijk wel een fout door Morata zo erg los te laten om de bal naar Williams te kunnen onderscheppen. Maar hij moest daar ook wel in zijn eentje twee man afstoppen, dat kun je hem niet zozeer kwalijk nemen. Al las ik elders ook al iemand dat je daar zijn gebrek aan coaching goed zag. Hij had de back en de middenvelders gewoon verrot moeten schelden, dan had hij het doelpunt voorkomen. (Ja, dat is het niveau van de Sutalo-kritiek tegenwoordig).

Komt sowieso wel als rustig en introvert over. Dus kan me voorstellen dat hij niet de meest coachende speler is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In absolute aantal dan vermoed ik? Want hij won 'maar' 7 van zijn 15 duels.

Bij de 1-0 gaan er veel spelers in de fout bij Kroatië, maar Sutalo is daar zeker 1 van. Bij de 2-0 ziet het er lullig uit  voor hem, maar daar kan hij weinig aan doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei FlyD:

In absolute aantal dan vermoed ik? Want hij won 'maar' 7 van zijn 15 duels.

Bij de 1-0 gaan er veel spelers in de fout bij Kroatië, maar Sutalo is daar zeker 1 van. Bij de 2-0 ziet het er lullig uit  voor hem, maar daar kan hij weinig aan doen.

Eens, maar ik vond hem juist ook wel een aantal keren aan de bal goede beslissingen nemen. Dat heb ik bij Ajax nog niet gezien. 

En laten we wel zijn: hij stond constant onder druk. Hij speelt niet wekelijks tegen morata in de eredivisie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites