joostmakaay Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Trainer van OM is zojuist opgestapt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Zojuist zei joostmakaay: Trainer van OM is zojuist opgestapt Lamme tegen de blinde donderdag Als je díé niet wint, zeker in eigen huis, gaat er echt iets mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 @putdus als je op de '+' bij een post drukt, dan kun je meerdere posts citeren in één keer. Dat scheelt je een dubbelpost (hetgeen we liever niet zien). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Nou, heb een passe-partout voor de drie potjes. Dus hopelijk spektakel. #SteijnBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Echt dit topic het is pas 4/34 duels kom op zeg, als je 2x op rij wint heb je gewoon 11 punten na 6 duels al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Echt dit topic het is pas 4/34 duels kom op zeg, als je 2x op rij wint heb je gewoon 11 punten na 6 duels al Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Echt dit topic het is pas 4/34 duels kom op zeg, als je 2x op rij wint heb je gewoon 11 punten na 6 duels al Als met tante klootjes had gehad, dan was ze mijn oom geweest. Haha. 12 minuten geleden zei Thierryvane: Nou, heb een passe-partout voor de drie potjes. Dus hopelijk spektakel. #SteijnBall Geen passpartout, maar wel een kaartje voor Brighton en AEK. Ik hoop niet dat ik spijt ga krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: Echt dit topic het is pas 4/34 duels kom op zeg, als je 2x op rij wint heb je gewoon 11 punten na 6 duels al Maar niemand heeft het (echt) over de resultaten toch? Kritiek is er op het spel en de prestaties van de spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 27 minuten geleden zei Thierryvane: Nou, heb een passe-partout voor de drie potjes. Dus hopelijk spektakel. #SteijnBall Ben er ook bij. Genietonnnnnnnnnnnnnnnnn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 4 minuten geleden zei Dansmeister: Ben er ook bij. Genietonnnnnnnnnnnnnnnnn. Vakkie 429 laat je horen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 39 minuten geleden zei Kelvin: 38 minuten geleden zei ElMarcos: Als met tante klootjes had gehad, dan was ze mijn oom geweest. Haha. Geen passpartout, maar wel een kaartje voor Brighton en AEK. Ik hoop niet dat ik spijt ga krijgen. 37 minuten geleden zei PJHoutman: Maar niemand heeft het (echt) over de resultaten toch? Kritiek is er op het spel en de prestaties van de spelers. Kom op zeg jullie kunnen wel lachen en grappige gifjes posten om ''likes'' te scoren, mijn punt heeft wel kern van waarheid. Ja gaat niet over resultaat maar wordt hier enorme heisha gemaakt alsof er rampen aan de hand zijn en Ajax gaat degraderen zowat. Er is heel veel comotie om niks al , alsof aankopen van Ajax er NU AL DIRECT moeten staan. Iets met wennen, ooit van gehoord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Echt dit topic het is pas 4/34 duels kom op zeg, als je 2x op rij wint heb je gewoon 11 punten na 6 duels al Helemaal eens, Karel. Ze moeten bij Ajax gewoon alles zetten op het feit dat ze vanaf nu iedere wedstrijd moeten winnen. © Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 ALS toch niemand serieus is. ETG komt terug, is vast al huizen aan het zoeken in Amsterdam, en dan ga je gewoon weermeedoen om top 3/4 met AZ en Twente Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Kareltje. Gaat het wel goed met je vandaag of zit je er even niet lekker in? Kan gebeuren hé ouwe reus. Je bent weer all over the place en de emoticons vliegen weer van het scherm af. De bijdrage die je post is ook weer van het niveau waar Ajax momenteel laat zien, dus ik zie het door de vingers. Zeker zolang users als Putdus de pagina's maar vol blijft typen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Kom op zeg jullie kunnen wel lachen en grappige gifjes posten om ''likes'' te scoren, mijn punt heeft wel kern van waarheid. Nee, ik ben het totaal niet met je eens om eerlijk te zijn. Je hoort namelijk niemand over resultaten, maar veel meer over het (niet) vertoonde spel. Dat zijn toch wel twee hele verschillende dingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Zucht dat is niet enige waar ik over heb, noch het belangrijkste. Enige waar mij voornamelijk om gaat, pas 4 duels en iedereen of bijna hier, al hele heisha aan het maken om niks, alsof er rampen gebeurt zijn met Ajax. Sommige kijken al niet meer eens. Das enige maar ja ga vooral verder met mij uitlachen hier om helemaal niks, grow up zeg, wat kinderachtig zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 15 minuten geleden zei Kyrill: Zucht dat is niet enige waar ik over heb, noch het belangrijkste. Enige waar mij voornamelijk om gaat, pas 4 duels en iedereen of bijna hier, al hele heisha aan het maken om niks, alsof er rampen gebeurt zijn met Ajax. Sommige kijken al niet meer eens. Das enige maar ja ga vooral verder met mij uitlachen hier om helemaal niks, grow up zeg, wat kinderachtig zeg. Ik lach jou niet uit, ik vind alleen je post een open deur. Overigens wellicht tegen dovemansoren gericht, maar regelmatig als je het ergens niet mee eens bent, dan gebruik je de emoticon van de rollende ogen. Dan vraag je ook een beetje om dit soort reacties, zeker als je eigen post dan zo'n open deur is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 2 minuten geleden zei Kelvin: Ik lach jou niet uit, ik vind alleen je post een open deur. Overigens wellicht tegen dovemansoren gericht, maar regelmatig als je het ergens niet mee eens bent, dan gebruik je de emoticon van de rollende ogen. Dan vraag je ook een beetje om dit soort reacties, zeker als je eigen post dan zo'n open deur is. Ik zal mijn best doen rollende ogen emoticon niet meer te posten, mee eens. Bedankt voor het aangegeven, zal je bewijzen niet tegen dovemansoren gericht is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Citaat Sven Mislintat zoekt steun binnen de directie om Maurice Steijn na zes officiële duels al te ontslaan, zo weet Voetbal International dinsdagmiddag te melden. De directeur voetbalzaken is echter zelf ook allesbehalve zeker van zijn baan weet het medium. Zelf zou hij ook bijzonder weinig krediet hebben binnen de club. Dit zou wel echt schandalig zijn zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Heel bijzonder allemaal en ik vermoed stemmingmakerij. Je bent een topclub, je stelt een TD aan met een bepaalde werkwijze. Hij stelt een coach aan met een bepaalde werkwijze. Er is een grote schoonmaak nodig, dus je weet dat de kans aanwezig is dat je resultaten tegenvallen. Door je eigen gekozen weg, als voltallige directie, is er pas laat geld beschikbaar om de selectie rond te krijgen. Dan is het toch van de zotte om zo snel mensen te ontslaan?! Oké, er zat geen idee achter deze duels, maar kom op hé, hoe lang heeft Steijn de kans gehad? Hoe vaak is er met een complete selectie getraind? Dit moet je gewoon minimaal een maand of negen uitzitten en dan evalueren, want het zou me niet verbazen als het straks gewoon gaat lopen en je na de winter, met eventueel nog een mutatie in de selectie, 14 van de 17 duels wint. Nu de stekker uit een net gestart project halen en dan een nieuw project starten gaat je nog veel meer (gezichts)verlies opleveren. Uiteraard onder voorbehoud van eventuele duistere deals met transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 'Zoekt steun'. Daar gestopt met lezen. Áls dit al gebeurt, gaat het niet om het vertoonde spel maar de gehele sfeer die Steijn creëert waaronder het niet kennen van zijn spelers. Het zou me niet verbazen als al die aankopen denken dat er een pannenkoek aan het roer staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 Ik hoop dat @Socrateswordt aangesteld als nieuwe trainer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 (bewerkt) Van Freek Jansen is ook bekend dat dat hij al sinds Mislintat is aangesteld daar tegen ageert. Kan me nog een Voetbalpraat van ergens voor de zomer herinneren dat Jansen echt zat af te geven hoe ze zo'n Duitser konden aanstellen etcetera. 19 september 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 1 uur geleden zei Dansmeister: Kareltje. Gaat het wel goed met je vandaag of zit je er even niet lekker in? Kan gebeuren hé ouwe reus. Je bent weer all over the place en de emoticons vliegen weer van het scherm af. De bijdrage die je post is ook weer van het niveau waar Ajax momenteel laat zien, dus ik zie het door de vingers. Zeker zolang users als Putdus de pagina's maar vol blijft typen. goede on topic post… En dan worden sommige van mijn berichten verwijdert😅 steiin dus al op de schop stoel. Worden nog geen vervangers genoemd. Zou zo snel ook niemand weten. elke keer het afbranden van de eigen spelers is natuurlijk niet in Steijns voordee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 september 2023 Share Geplaatst 19 september 2023 1 minuut geleden zei rich ruzzian: Van Freek Jansen is ook bekend dat dat hij al sinds Mislintat is aangesteld daar tegen ageert. Kan me nog een Voetbalpraat van ergens voor de zomer herinneren dat Jansen echt zat af te geven hoe ze zo'n Duitser konden aanstellen etcetera. Heeft dan natuurlijk ook geen bronnen meer door Mislintat i.p.v. Overmars. Verbaast me allemaal niets meer. Ik zie Ajax denk ik oprecht liever 10e worden dan wat al die slapzakken willen. Want dan word je de komende seizoenen het nieuwe Schalke, of HSV. Al is dat wat moeilijker in Nederland door het belachelijk grote verschil in aantrekkingskracht t.o.v. de Duitse kleinere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten