Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

Citaat

Sven Mislintat zoekt steun binnen de directie om Maurice Steijn na zes officiële duels al te ontslaan, zo weet Voetbal International dinsdagmiddag te melden. De directeur voetbalzaken is echter zelf ook allesbehalve zeker van zijn baan weet het medium. Zelf zou hij ook bijzonder weinig krediet hebben binnen de club.

Dit zou wel echt schandalig zijn zeg. 

Heel bijzonder allemaal en ik vermoed stemmingmakerij. Je bent een topclub, je stelt een TD aan met een bepaalde werkwijze. Hij stelt een coach aan met een bepaalde werkwijze. Er is een grote schoonmaak nodig, dus je weet dat de kans aanwezig is dat je resultaten tegenvallen. Door je eigen gekozen weg, als voltallige directie, is er pas laat geld beschikbaar om de selectie rond te krijgen. 

Dan is het toch van de zotte om zo snel mensen te ontslaan?! Oké, er zat geen idee achter deze duels, maar kom op hé, hoe lang heeft Steijn de kans gehad? Hoe vaak is er met een complete selectie getraind? 

Dit moet je gewoon minimaal een maand of negen uitzitten en dan evalueren, want het zou me niet verbazen als het straks gewoon gaat lopen en je na de winter, met eventueel nog een mutatie in de selectie, 14 van de 17 duels wint. 

Nu de stekker uit een net gestart project halen en dan een nieuw project starten gaat je nog veel meer (gezichts)verlies opleveren.

Uiteraard onder voorbehoud van eventuele duistere deals met transfers.

1 uur geleden zei Dansmeister:

Kareltje. Gaat het wel goed met je vandaag of zit je er even niet lekker in? Kan gebeuren hé ouwe reus. Je bent weer all over the place en de emoticons vliegen weer van het scherm af. De bijdrage die je post is ook weer van het niveau waar Ajax momenteel laat zien, dus ik zie het door de vingers. Zeker zolang users als Putdus de pagina's maar vol blijft typen.

goede on topic post… 

En dan worden sommige van mijn berichten verwijdert😅

steiin dus al op de schop stoel.

Worden nog geen vervangers genoemd. Zou zo snel ook niemand weten.

elke keer het afbranden van de eigen spelers is natuurlijk niet in Steijns voordee.

1 minuut geleden zei rich ruzzian:

Van Freek Jansen is ook bekend dat dat hij al sinds Mislintat is aangesteld daar tegen ageert. Kan me nog een Voetbalpraat van ergens voor de zomer herinneren dat Jansen echt zat af te geven hoe ze zo'n Duitser konden aanstellen etcetera. 

Heeft dan natuurlijk ook geen bronnen meer door Mislintat i.p.v. Overmars. Verbaast me allemaal niets meer. Ik zie Ajax denk ik oprecht liever 10e worden dan wat al die slapzakken willen. Want dan word je de komende seizoenen het nieuwe Schalke, of HSV. Al is dat wat moeilijker in Nederland door het belachelijk grote verschil in aantrekkingskracht t.o.v. de Duitse kleinere clubs.

Jeetje. Zelfs VI gaat zich nu bemoeien in de hetze tegen Mislintat. Die jongen kan beter opstappen en lekker op een eiland gaan liggen. Die gaat bij elke tegenslag een bak stront over zich heen krijgen, dat wil je niet weten. Het begint nu echt te beschamend te worden wat de media in Nederland over hem schrijft en roept. Ik durf te wedden dat ze binnen nu en een maand - mits hij blijft zitten - een stapje verder gaan en het op de 'grensoverschrijdend gedrag' tour gaat gooien.

Citaat

Ook scouts en leden van de technische staf hebben geen hoge pet op van Mislintat, die volgens hen een heleboel bij elkaar heeft gelogen.

Echt joh, dacht dat FC Hollywood in Duitsland lag... 

38 minuten geleden zei Rogier.:

Heeft dan natuurlijk ook geen bronnen meer door Mislintat i.p.v. Overmars. Verbaast me allemaal niets meer. Ik zie Ajax denk ik oprecht liever 10e worden dan wat al die slapzakken willen. Want dan word je de komende seizoenen het nieuwe Schalke, of HSV. Al is dat wat moeilijker in Nederland door het belachelijk grote verschil in aantrekkingskracht t.o.v. de Duitse kleinere clubs.

Is een vriend van Maurice Steijn ook. Vind het ook een raar artikel van VI. Veel onderbuik weinig argumenten, beetje stemmingmakerij.

2 minuten geleden zei putdus:

En hier iedereen mislinat met hand en tand verdedigen… de hele media was een hetze aan het voeren…

Was vanaf begin al duidelijk dat het niet klopte.

Toen ik dat zei na de transfer van die Duitse keeper werd ik beschimpt aan alle kanten 

Kwam die op de laatste dag?

9 minuten geleden zei putdus:

En hier iedereen mislinat met hand en tand verdedigen… de hele media was een hetze aan het voeren…

Was vanaf begin al duidelijk dat het niet klopte.

Toen ik dat zei na de transfer van die Duitse keeper werd ik beschimpt aan alle kanten 

Een kapotte klok geeft ook 2x per dag de goede tijd aan.

Dit is echt één van de meest grimmige figuren die ooit in het Nederlands voetbal heeft rondgelopen:-D. Die mafketel helpt even in zijn eentje alles wat de club de afgelopen jaren heeft opgebouwd in twee maanden om zeep. Onderzoek loopt natuurlijk, maar niks klopt aan deze man. 

Edited by Beppu

11 minuten geleden zei Beppu:

Dit is echt één van de meest grimmige figuren die ooit in het Nederlands voetbal heeft rondgelopen:-D. Die mafketel helpt even in zijn eentje alles wat de club de afgelopen jaren heeft opgebouwd in twee maanden om zeep. Onderzoek loopt natuurlijk, maar niks klopt aan deze man. 

Dat hebben Schreuder en zijn zaakwaarnemer vorig jaar al gedaan.