Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

Zojuist zei LouisPSV:

Als je dat verschil ziet tussen de interviews van Bergwijn en Berghuis, dan is het toch onbegrijpelijk dat die jongen de aanvoerdersband heeft gekregen.

Ik wilde net over zijn interview beginnen. Hele bijzondere jongen blijft het toch. Enerzijds komt hij over als een enorm intelligente, welbespraakte en rustige gozer, maar anderzijds komt af en toe dat duiveltje in hem naar boven en doet en zegt hij de meest vreemde dingen. 

Dit deed hij toch wel weer heel erg sterk. In tegenstelling tot veel andere Feyenoorders blijf ik dit toch wel een hele mooie gozer vinden.

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

@Keko nog los van het feit dat ik het dus zowiezo complete waanzin vind dat je als ajax zijnde, nadat je een periode een soort van bij de Europese subtop hoort ( korte periode van 3/4 jaar) niet met iets beters weet aan te komen dan fucking Maurice Steijn, die nog nooit 1 seconde goed voetbal heeft laten zien met zijn ploegen. Maar dat vond ik dus ook al met Schreuder: een regelrechte schande dat je met dat soort eikels aan komt zetten.

Maakt me nog bozer dat de ideale kandidaat bij PSV zit. bah. 

Je bent vast afgekoeld dus kan het vast nu wel waarderen, maar je bedoelde Boszer toch ipv bozer? 

Wel fijn voor Naci dat hij uiteindelijk heeft gescoord, gun hem een goede carrière en vind het jammer dat hij niet gewoon op het bankje bij Ajax zit. 

34 minuten geleden zei Chiemel:

Of anders gezegd, waarom trek je vandaag de conclusie dat het een tussenjaar is?

Alle signalen zijn aanwezig he. Het is toch behoorlijk zorgwekkend om te zien hoe ver je club is teruggeslagen in, om en bij de twee jaar tijd? Er was nochtans een serieuze basis opgebouwd om de Eredivisie voor jaren te domineren. Nu heb je een trainer die eigenlijk niets te zeggen heeft, dure aankopen die (nog niet) redeneren. Ik wou het nog even aankijken, maar dit is een team in opbouw dat nog tijd zal nodig hebben om terug op niveau te komen. Of ik dat nu zeg of aan het begin van het seizoen maakt op zich niet veel uit, toch? Ik wou je in ieder geval niet op de tenen trappen ofzo. Het Ajax zoals het een aantal jaren geleden was, wil je als neutrale supporter natuurlijk zo snel mogelijk terug. (Ik toch)

19 minuten geleden zei Bogatyr:

Alle signalen zijn aanwezig he. Het is toch behoorlijk zorgwekkend om te zien hoe ver je club is teruggeslagen in, om en bij de twee jaar tijd? Er was nochtans een serieuze basis opgebouwd om de Eredivisie voor jaren te domineren. Nu heb je een trainer die eigenlijk niets te zeggen heeft, dure aankopen die (nog niet) redeneren. Ik wou het nog even aankijken, maar dit is een team in opbouw dat nog tijd zal nodig hebben om terug op niveau te komen. Of ik dat nu zeg of aan het begin van het seizoen maakt op zich niet veel uit, toch? Ik wou je in ieder geval niet op de tenen trappen ofzo. Het Ajax zoals het een aantal jaren geleden was, wil je als neutrale supporter natuurlijk zo snel mogelijk terug. (Ik toch)

Maakt verder ook niet zo heel veel uit.

Als je het nog even wilde aankijken, dan stel ik voor om sowieso nog een aantal weken te wachten. Die kans hebben ze nog niet gehad.

Maar zelf zit ik zelf al vanaf het begin van de zomer al op de negatieve tour en dat is niet opeens vandaag erger geworden. Heb al heel lang geen aanknopingspunt in beleid of voetbal gezien.

11 minuten geleden zei Chiemel:

Maakt verder ook niet zo heel veel uit.

Als je het nog even wilde aankijken, dan stel ik voor om sowieso nog een aantal weken te wachten. Die kans hebben ze nog niet gehad.

Maar zelf zit ik zelf al vanaf het begin van de zomer al op de negatieve tour en dat is niet opeens vandaag erger geworden. Heb al heel lang geen aanknopingspunt in beleid of voetbal gezien.

Het is niet onlogisch natuurlijk als alle stabiliteit aan de top wegvalt. Met Overmars en Ten Hag is er teveel weggevallen op een korte tijd. En niet deftig vervangen (denk ik). De grote vraag is of die nieuwe technisch directeur de juiste man is. Toch een paar transfers die de wenkbrauwen doen fronsen. Van mij mogen ze weer wat meer toekomst opstellen, als het toch een tussenfase wordt. Anderzijds heb je wel heel veel nieuwe spelers en trainer, dat heeft tijd nodig natuurlijk. (Tussenjaar). Verlies op Twente is trouwens niet zo een verrassing. Maar de manier waarop wel verontrustend.

Edited by Bogatyr

25 minuten geleden zei Fantasy:

Nah, niet doen dit joh. Nergens voor nodig om zo te provoceren. 

Ach doet hij structureel. Heeft hij ook weer een goed gevoel.

8 minuten geleden zei Mansveld:

Wat zorgwekkend is, is dat bij een club als Ajax een figuur als Mislintat bijna carte blanche krijgt.

Wat overigens niet waar is. Maar wat heeft hij allemaal verkeerd gedaan dan?

In mijn ogen vooral de verkeerde trainer aangesteld.

56 minuten geleden zei Fantasy:

Nah, niet doen dit joh. Nergens voor nodig om zo te provoceren. 

Dit heet een grapje. Waarom worden Ajacieden structureel zo in bescherming genomen? Ze hebben jarenlang uit kunnen delen, nu even incasseren. Volgende week winnen ze heus van Feyenoord en dan is iemand anders weer het bokje. We zijn volwassen mensen, come on.

17 minuten geleden zei Arezo:

Dit heet een grapje. Waarom worden Ajacieden structureel zo in bescherming genomen? Ze hebben jarenlang uit kunnen delen, nu even incasseren. Volgende week winnen ze heus van Feyenoord en dan is iemand anders weer het bokje. We zijn volwassen mensen, come on.

Wanneer je in dit topic alleen grapjes komt maken ben je vooral zelf ene grap.

Verder mag iedereen leedvermaak hebben hoor.

Hlynsson in de basis vorige wedstrijd begin ik toch echt te denken dat hij wilde zeggen van kijk ik heb geen rechtsbuiten. En dat ook die interviews daarbij al een voorop gezet plan was. Denk wel dat hij verwacht had bij Sittard te winnen. Maar geen lijn te zien ij het spel en beslissingen.

17 minuten geleden zei Arezo:

Denk dat dit grapje best wel in een Eredivisie topic kan, dat vermeiden de meeste Ajacieden toch wel nu maar hier zie je toch wel dat de meeste moeite hebben na zo'n nederlaag en dan kan het best wel eventjes een paar dagen wachten. En het is trouwens ook niet zo'n leuk grapje, als je zo incapabel bent dat je niet kan scrollen zou ik niet opzoek gaan naar een andere telefoon maar naar hulp. 

@putdus komt morgen weer terug toch? Ben benieuwd wat hij van de wedstrijd vond. 

11 minuten geleden zei La Pulga:

Denk dat dit grapje best wel in een Eredivisie topic kan, dat vermeiden de meeste Ajacieden toch wel nu maar hier zie je toch wel dat de meeste moeite hebben na zo'n nederlaag en dan kan het best wel eventjes een paar dagen wachten. En het is trouwens ook niet zo'n leuk grapje, als je zo incapabel bent dat je niet kan scrollen zou ik niet opzoek gaan naar een andere telefoon maar naar hulp. 

@putdus komt morgen weer terug toch? Ben benieuwd wat hij van de wedstrijd vond. 

Dit seizoen nog wel ja ;c 

(Sorry, noem me Ugalde want deze was echt te makkelijk)

1 uur geleden zei timpy00:

Ach doet hij structureel. Heeft hij ook weer een goed gevoel.

Wat overigens niet waar is. Maar wat heeft hij allemaal verkeerd gedaan dan?

In mijn ogen vooral de verkeerde trainer aangesteld.

Hij heeft vrijwel alleen maar b-garnituur gehaald. Zowel spelers als trainers.

Zelfs als de individuele spelers op zich prima aankopen zijn, is de totale transferperiode niet goed genoeg geweest. Te veel spelers voor enkele posities gehaald, terwijl juist op enkele andere posities spelers missen. Als je dan ziet dat oa Ünuvar en Fitz-Jim verhuurd zijn en Regeer verkocht is...

Dan had je toch ook Ünuvar en Regeer kunnen houden, zodat je Forbs en Gaaei niet hoefde halen. Als je Akpom óf Mikautadze haalt (ipv allebei) bespaar je ook nogal. Dan had je wel een rechtsbuiten en/of een 10 kunnen halen. Misschien had je dan iets minder individuele kwaliteit/potentie gehad, maar op dit moment mogelijk wel een beter team. Ook omdat je dan jonge, gretige spelers erbij hebt die de club en het spel al kennen.

19 minuten geleden zei La Pulga:

Er is niemand overleden hè? Ajax verliest een potje. En wanneer je het een stom grapje vindt kan je dat zeggen. Dat gemodereer en er een etiket 'provoceren' op plakken vind ik gewoon  beetje overdreven.

49 minuten geleden zei Arezo:

Hoe ga ik dit brengen?! Op opbouwende manier? Ik spreek alleen voor mezelf, niet voor andere. En dan zeg ik, dat ik jou laatste twee jaar hier echt een persoon en user vind, die echt heel gemeen en onaardig uit de hoek kan komen. Continu mensen aan het belachelijk maken. Likes scoren over de rug van andere mensen en users. Goedkoop likes scoren met grapjes, popie jopie doen, andere mensen vernederen voor dingen als Jut en Jul uitmaken. Terwijl ik weet wat je hebt meegemaakt hebt laatste jaren en nog steeds. Zou je sieren als je eens wat rustiger aan doen doet, en niet mensen voor dingen uitmaakt die je zelf eigenlijk bent. Kijk eens naar jezelf voor je weer andere belachelijk gaat maken.