Gert Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Gelukkig niet direct boos naar bed gegaan maar eerst nog even boos een potje fifa gespeeld. Dit is wel lekkerder naar bed gaan. Gefeliciteerd Ajacieden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Lekker dit zeg, meteen eruit. Wegwezen. Van der Sar verdient nog wel een kans wat mij betreft, al blijft het heel pijnlijk om die man voor de camera te zien. Is daar echt niet voor gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Hehe, we kunnen weer positief zijn. Van Gaal ff halfjaartje doen Gelukkig heeft Kudus nog even laten zien dat hij gewoon in de basis moet staan en op het middenveld, die viel gewoon lekker in. Tadic ook weer bewezen dat hij absoluut misbaar is. Gewoon banken en Bergwijn daar neerzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 3 minuten geleden zei Chiemel: Hehe, we kunnen weer positief zijn. Van Gaal ff halfjaartje doen Gelukkig heeft Kudus nog even laten zien dat hij gewoon in de basis moet staan en op het middenveld, die viel gewoon lekker in. Tadic ook weer bewezen dat hij absoluut misbaar is. Gewoon banken en Bergwijn daar neerzetten. Van Gaal ja Leuk dan verliezen we iedergeval niet, maar we spelen dan nog steeds baggervoetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Breng Tuchel maar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Ik vrees het ergste… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 2 minuten geleden zei voetbalfan14: Van Gaal ja Leuk dan verliezen we iedergeval niet, maar we spelen dan nog steeds baggervoetbal Kan me een seizoen 94/95 heugen. En ook 95/96 was niet verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Wat is die Van der Sar een gênante vertoning voor de camera zeg. Waarom loopt hij er ook zo bij te grijnzen? Sluit totaal niet aan bij z'n verdere boodschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Het wordt Heitinga die het seizoen lekker mag afmaken. Lijkt mij geen toeval dat precies hij doorgeschoven is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 26 januari 2023 Share Geplaatst 26 januari 2023 Zou jammer zijn, dan word je nog steeds hooguit tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Ik vrees het ergste… De Telegraaf meldt nu dat hij het inderdaad (voorlopig) wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 5 uur geleden zei Gert: Kan me een seizoen 94/95 heugen. En ook 95/96 was niet verkeerd. Ik kan mij ook al die jaren erna heugen, waar die met het jaar defensiever is geworden. Waar zijn voetbal steeds minder om aan te gluren werd. En volgens mij vergeet mening mens dat die ook nog gewoon ziek is, en dat het denk ik bijzonder lastig is om dan ook nog even fulltime coach te gaan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Kut geslapen maar toch lekker wakker worden! Het is wat hè. Nog te lang geduurd eigenlijk, maar ze hebben eindelijk het licht gezien. Seizoen afmaken met ‘je naam is’ Johnny Heitinga en dan voor een top trainer in de zomer. Ook benieuwd of ze eens de kans wagen met een buitenlandse trainer, al verwacht ik uiteindelijk Bosz, de Boer of ze verlengen met Heitinga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Gefeliciteerd mannen. Onvoorstelbaar dat het zo lang geduurd heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Poh dit is lekker wakker worden zeg. Eindelijk is de nachtmerrie voorbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Ben benieuwd of Van der Sar het uiteindelijk ook allemaal gaat overleven bij Ajax. De hele week gaat het over een extra assistent om Schreuder te ondersteunen en dn direct na de wedstrijd ontslag. Sowieso niet echt een leider naar buiten natuurlijk, maar dit is wel heel zwalkend. Ontslag is natuurlijk wel logisch, begrijp me niet verkeerd, maar hoe vaak zal jij de laatste weken hebben gedacht: had ik maar op de aanbieding van ManU ingegaan... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lazy: Kut geslapen maar toch lekker wakker worden! Het is wat hè. Nog te lang geduurd eigenlijk, maar ze hebben eindelijk het licht gezien. Seizoen afmaken met ‘je naam is’ Johnny Heitinga en dan voor een top trainer in de zomer. Ook benieuwd of ze eens de kans wagen met een buitenlandse trainer, al verwacht ik uiteindelijk Bosz, de Boer of ze verlengen met Heitinga. Zou niet weten waarom je tot de zomer wil wachten behalve als ze Johnny een serieuze kans willen geven. Zijn redelijk wat goede en tactische buitenlandse coaches beschikbaar volgens mij, dit is misschien je laatste kans om die aan te trekken voordat je reputatie volledig inzakt. Dit had natuurlijk allemaal nog vooraf de winterstop moeten gebeuren, had die nieuwe coach even wat meer tijd gehad. Maar even een polletje starten binnenkort. 27 januari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Doe mij maar Bosz terug. Dan kan ik eindelijk weer naar leuke Ajax wedstrijden gaan zitten kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Guadalquivir Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 (bewerkt) 16 uur geleden zei Lazy: Niet alleen Driessen en dus Telegraaf benoemen het. Ook andere media berichten erover dat de selectie en rest van technische staf niet heel veel heeft met Kaltenbach. Overigens heb ik mijn mening niet gebaseerd op berichten vanuit de Telegraaf, ik baseerde mijn 'mening' alleen op de dingen die ik zag. Was vervolgens best verbaasd om te lezen dat ik niet de enige was/ben die het is opgevallen. Oh nee zo bedoelde ik het ook niet hoor. Maar die berichtgeving viel me vooral op bij de Telegraaf. Mooi nieuws gisteravond. Kon ook niet langer zo. Hoop op een nieuwe frisse naam, liever geen Bosz of de Boer weer. 27 januari 2023 bewerkt door Guadalquivir Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Even wat transfernieuws tussendoor: Jensen, Regeer en Gorter mogen het seizoen elders afmaken. Voor Regeer en Gorter lijkt me dat goed nieuws, Jensen mag verkocht worden w.m.b. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 53 minuten geleden zei Elsjorro1990: Doe mij maar Bosz terug. Dan kan ik eindelijk weer naar leuke Ajax wedstrijden gaan zitten kijken. Maar ik denk niet dat een nieuwe coach, wie dan ook, van deze ploeg meteen een heerlijk voetballende ploeg maakt. Schreuder heeft het slecht gedaan, maar je zit nog steeds met Bassey, Rensch, Alvarez etc. Daar ga je niet (meteen) beter mee voetballen. Ben bang dat het hoe dan ook een moeizaam restant van het seizoen gaat worden. Moraal is laag, onderling zijn er vast ook genoeg strubbelingen en een nieuwe trainer met een ander plan zorgt ook niet meteen voor rust. Ontslag van een trainer gedurende het seizoen levert zelden wonderen op daarna. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Erger dan Schreuder gaat het echt niet worden hoor. Dankzij het nieuws dat hij niet langer onze hoofdtrainer is ben ik gisteren toch nog als een tevreden mens gaan slapen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 4 minuten geleden zei Michaelinho*: Maar ik denk niet dat een nieuwe coach, wie dan ook, van deze ploeg meteen een heerlijk voetballende ploeg maakt. Schreuder heeft het slecht gedaan, maar je zit nog steeds met Bassey, Rensch, Alvarez etc. Daar ga je niet (meteen) beter mee voetballen. Ben bang dat het hoe dan ook een moeizaam restant van het seizoen gaat worden. Moraal is laag, onderling zijn er vast ook genoeg strubbelingen en een nieuwe trainer met een ander plan zorgt ook niet meteen voor rust. Ontslag van een trainer gedurende het seizoen levert zelden wonderen op daarna. Eens, tot op zekere hoogte. Je kunt namelijk echt wel schuiven met dit team. Schreuder presteert het alleen om constant de verkeerde poppetjes op de verkeerde positie neer te zetten. Als we het nou eens zo gaan doen: Rulli Rensch-Timber-Hato-Wijndal Alvarez-Kudus Chico-Tadic-Bergwijn Brobbey Zet ik Hato er even expres in. Bassey maar even banken en op techniektraining sturen een half jaar lang. Kudus mag je wat mij betreft ook omwisselen met Tadic en dan zetten we Taylor naast Alvarez. Heb ik misschien nog wel liever. Dan win je toch gewoon een groot gedeelte van je wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Zijn ze in Amsterdam vergeten dat je je trainer ook gewoon kan laten zitten als die 7 wedstrijden op rij niet wint? Je wint dan gewoon nog de beker en het jaar er op wordt je landskampioen. #TrustTheProces Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 januari 2023 Share Geplaatst 27 januari 2023 Heeft het nut om te dromen over dat ze VD Sar eruit gooien of is die kans minder dan 1 procent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten