Gert Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Leuk idee, matige uitvoering. Die zwarte baan op dat goude shirt is toch een beetje als je nette oma die van de éne op de andere dag op haar porseleinen servies besluit te schijten. Ja is ook wel zo. Noemden we hier gewoon dementie toen dat bij ons moeke gebeurde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Volgens mij krijg je d'r geld bij, bij dat shirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 het zou mooi zijn geweest als ze het gewoon helemaal in die goude kleur hadden gedaan en dan die rood met zwarte details wat subtieler hadden aangebracht bijvoorbeeld in de kraag of als randje om de uiteinden van de mouwen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 Niet de mooiste inderdaad. Vorig jaar met dat blauwe uitshirt ook al een nog lelijker shirt. Dus wat dat betreft kan dit beter. Misschien dat het op het veld er beter uitziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 augustus 2022 Share Geplaatst 24 augustus 2022 8 uur geleden zei Azpi: het zou mooi zijn geweest als ze het gewoon helemaal in die goude kleur hadden gedaan en dan die rood met zwarte details wat subtieler hadden aangebracht bijvoorbeeld in de kraag of als randje om de uiteinden van de mouwen Of in het logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Dit gaat leuk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 (bewerkt) Als het veel meer geld moet gaan kosten, dan het bedrag dat ze voor Ziyech betaalden aan Ajax, dan misschien doorschakelen naar Gakpo (mocht Antony daadwerkelijk voor de hoofdprijs vertrekken)? Geen idee of hij daar trek in heeft en de stap aandurft. Maar denk wel 1 van de beste spelers vd Eredivisie en nog relatief jong. Of anders Karlsson die veel minder zal moeten kosten denk ik. 25 augustus 2022 bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Dan heb je met hem en Bergwijn twee linksbuitens die moeten starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Zojuist zei Socrates: Dan heb je met hem en Bergwijn twee linksbuitens die moeten starten. Ah okay, ik dacht dat hij op alle plekken in de aanval en erachter kon spelen. Maar ik moet toegeven, dat ik niet zo heel vaak Psv voor een lange periode zie spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 PSV gaat voor Karlsson zodra Gakpo weg is. Helemaal prima, hoef hem niet bij Ajax te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Potindeling voor de loting van vanmiddag. Wat zijn de voorkeuren? Zou zelf Ajax, Atletico Madrid, Napoli en Olympique Marseille wel tof vinden. Spelen ze ook eens tegen ploegen die ze in mijn herinnering de laatste jaren niet zijn tegen gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 4 minuten geleden zei 007mark: Potindeling voor de loting van vanmiddag. Wat zijn de voorkeuren? Zou zelf Ajax, Atletico Madrid, Napoli en Olympique Marseille wel tof vinden. Spelen ze ook eens tegen ploegen die ze in mijn herinnering de laatste jaren niet zijn tegen gekomen. Atletico en Napoli zijn nou net twee ploegen die ik absoluut niet zou willen..... Doe maar lekker Tottenham/Chelsea, Benfica en Dinamo Zagreb. Allemaal ploegen waar we een appeltje mee te schillen hebben. Qua 'mooiheid' van de clubs zou Ajax - Barcelona/Liverpool - Internazionale en Celtic wat mij betreft de mooiste zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 8 minuten geleden zei 007mark: Potindeling voor de loting van vanmiddag. Wat zijn de voorkeuren? Zou zelf Ajax, Atletico Madrid, Napoli en Olympique Marseille wel tof vinden. Spelen ze ook eens tegen ploegen die ze in mijn herinnering de laatste jaren niet zijn tegen gekomen. Shakhtar zou qua niveau fijn zijn. Die zijn natuurlijk alel Brazilianen kwijt. Verder niet echt veel voorkeur. Atletico vind ik persoonlijk niks. Ik zou zeggen Juventus, Sevilla of Leipzig Shakhtar, Salzburg of Leverkusen Maccabi of Pilzen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ajax - Sevilla - Shakhtar - Plzen/Haifa kom maar door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Ajax - Sevilla - Shakhtar - Plzen/Haifa kom maar door. Hey. Ik had Ajax - Sevilla - Shakthar - Rangers. Prima potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Bandé overigens verkocht aan Ligue 2 ploeg Amiens SC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: PSV gaat voor Karlsson zodra Gakpo weg is. Helemaal prima, hoef hem niet bij Ajax te zien. PSV gaat eerst voor Stengs, dan Karlsson. Stengs kost minder en zien zij meer potentie in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 8 minuten geleden zei Dansmeister: PSV gaat eerst voor Stengs, dan Karlsson. Stengs kost minder en zien zij meer potentie in. Maar Stengs is een rechtsbuiten en Karlsson een linksbuiten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 1 uur geleden zei 007mark: Potindeling voor de loting van vanmiddag. Wat zijn de voorkeuren? Zou zelf Ajax, Atletico Madrid, Napoli en Olympique Marseille wel tof vinden. Spelen ze ook eens tegen ploegen die ze in mijn herinnering de laatste jaren niet zijn tegen gekomen. Pot 2 is bijna sterker dan pot 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Potten tegen Barcelona, Leverkusen en Celtic/Rangers lijken me mooi. Verder natuurlijk een Club Brugge om Lang even te laten zien waarom hij niet bij Ajax speelt. Zou denken dat Juventus/Sevilla, Shakhtar, Kopenhagen de makkelijkste loting is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Ik denk dat je vooral uit pot 3 Benfica en Inter moet ontlopen, de rest lijkt me wel te doen. Pot 4 kan je het beste Haifa ontlopen Als het Ajax - Haifa wordt, bij wie kan ik dan kaartjes fixen? Niemand die daar toch heen wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei La Pulga: Als het Ajax - Haifa wordt, bij wie kan ik dan kaartjes fixen? Niemand die daar toch heen wilt. Hier zou ik niet te makkelijk over denken. Volgens mij hebben bijna alle seizoenskaarthouders een passe-partout gekocht, waardoor er nog 20k kaartjes per wedstrijd over zullen zijn. Gegeven de afgelopen jaren is het één grote loterij. 25 augustus 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Citaat Complicaties in Ziyech-deal Ajax AMSTERDAM - De onderhandelingen tussen Ajax en Hakim Ziyech zitten op dit moment muurvast. En dat is slecht nieuws voor Antony, die zijn zinnen op een transfer naar Manchester United heeft gezet en Ajax heeft verzocht het volgende bod uit Engeland te accepteren. Binnen Ajax was iedereen hoopvol over een terugkeer van De Tovenaar, omdat die in gesprekken met Klaas-Jan Huntelaar aangaf daarvoor open te staan. Toch lijkt een transfer ver weg, zo niet van tafel. De complicaties ontstonden door de standpunten van de verschillende partijen. Ajax wil de Marokkaanse international, die een hoofdrol vervulde in Ajax’ Europese droomreis van 2019, één seizoen huren en is – door de helft van zijn huidige salaris van 10 miljoen euro én een huursom te betalen – bereid ver te gaan. Maar Chelsea en Ziyech zelf zien een huurdeal niet zitten. Koortsachtig overleg De Londenaren willen een transfersom die dicht in de buurt ligt van het bedrag (44 miljoen euro) dat zij in de zomer van 2020 aan Ajax betaalden. Ziyech vreest na één seizoen Ajax weer te moeten terugkeren naar Chelsea, waar hij een contract heeft tot de zomer van 2025. Dat ziet hij volgens bronnen binnen de Amsterdamse club niet zitten. Ajax wil alleen huren, omdat een transfersom rond de 40 miljoen euro de clubleiding veel te gortig is. Bovendien is het gezien het huidige salaris van Ziyech vrijwel onmogelijk een persoonlijk akkoord met hem te bereiken. Bovendien willen de Amsterdammers perspectief houden voor Francisco Conceiçao, Steven Berghuis, Sontje Hansen en Amourricho van Axel Dongen. Momenteel heeft in de Johan Cruijff ArenA koortsachtig overleg plaats of er moet worden doorgeschakeld naar een (goedkoper) alternatief of toch over de koop van Ziyech moet worden nagedacht. Andere alternatieven zijn Antony te houden of de Braziliaan wél te verkopen en dat met de huidige selectie op te vangen. Dat laatste lijkt onwaarschijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Daar ging het shirtje met Ziyech. Terug naar Mootje waar het wel erg stil onder is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 25 augustus 2022 Share Geplaatst 25 augustus 2022 Hopelijk hebben ze een schaduwlijst klaarliggen. Al vrees ik zelf voor Stengsen van deze wereld.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten