Chiemel Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Bij Antony moeten ze gewoon even de CL-kaart en WK-kaart voorhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 8 minuten geleden zei Dansmeister: Niks aan de hand. Halen Ziyech terug deze week bij het vertrek van Antony. Dat idee kreeg ik ook. Ziyech heeft dezelfde smiley op insta gepost. Dus het lijkt me allemaal zo duidelijk als wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 21 minuten geleden zei Dansmeister: Niks aan de hand. Halen Ziyech terug deze week bij het vertrek van Antony. #nattedroom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 uur geleden zei Gert: Dat idee kreeg ik ook. Ziyech heeft dezelfde smiley op insta gepost. Dus het lijkt me allemaal zo duidelijk als wat. Op Twitter op dat bericht in de reacties heeft Hamstelaar nee gepost onder iemand die de foto van Ziyech met die emoticon plaatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 1 uur geleden zei Gert: Dat idee kreeg ik ook. Ziyech heeft dezelfde smiley op insta gepost. Dus het lijkt me allemaal zo duidelijk als wat. Haha ik heb geen social media en ken die Hamselaar(?) ook niet. Maar Ziyech staat vast en zeker op de schaduwlijstjes zolang hij nog bij Chelsea bankt. Als het nieuws vandaag is zal het toch meer gaan om een vervanger van Schuurs of contractverlenging van Timber? Antony zal echt nog wel een week duren, mocht United echt officieel worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 3 minuten geleden zei Dansmeister: Haha ik heb geen social media en ken die Hamselaar(?) ook niet. Maar Ziyech staat vast en zeker op de schaduwlijstjes zolang hij nog bij Chelsea bankt. Als het nieuws vandaag is zal het toch meer gaan om een vervanger van Schuurs of contractverlenging van Timber? Antony zal echt nog wel een week duren, mocht United echt officieel worden. Las net dat Timber ging verlengen tot 2025.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Dat bericht van Ziyech met die emoticon is ook al 2 weken oud Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Ziyech gaat toch helemaal niet naar Ajax. Kan vast naar clubs als AC Milan, ManU, Dortmund en/of Sevilla ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Jurrien nog een jaar, jurrien nog een jaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 18 augustus 2022 Share Geplaatst 18 augustus 2022 Like it! Dát is nou ook clubliefde. Fijne jongen mooi! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Als hij zondag niet start weten we genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Opvolger is al binnen, Kaplan! Gewoon op rechtsbuiten kappe lan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 16 minuten geleden zei Thierryvane: Als hij zondag niet start weten we genoeg. En stond zojuist ook niet op het trainingsveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 (bewerkt) Poeh, dit worden nog wel spannende dagen zo. Als ManU 90m+ op tafel legt, lijkt me dat geen enkele weldenkende Nederlandse club dat weigert. Hoe zonde dat ook zou zijn. Snap alleen niet dat hij zelf daarheen zou willen, maar dat terzijde. Als Casemiro ook gaat, is er in ieder geval wel meer verbetering in het vooruitzicht. Weet ook niet zo goed wat van die Kaplan te vinden. Lees overal dat 'ie niet kan voetballen, en dan is 'ie ook nog eens een linkspoot. Maar laat me graag verrassen. 19 augustus 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Hakim Ziyech nummer één op het lijstje vervangers. Ik begin vast met bidden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 2 minuten geleden zei Thierryvane: Hakim Ziyech nummer één op het lijstje vervangers. Ik begin vast met bidden. Wel heel duur (transfersom én salaris, en geen doorverkoopwaarde), en past hij binnen de huidige speelwijze? Tadic op 10 lijkt me redelijk problematisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Dit betekend dat Mootje weer snel zijn opwachting gaat maken, komt goed zei die nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 22 minuten geleden zei Rogier.: Wel heel duur (transfersom én salaris, en geen doorverkoopwaarde), en past hij binnen de huidige speelwijze? Tadic op 10 lijkt me redelijk problematisch. Gaat om huur met optie tot koop lees ik. Niet heel gek, volgend jaar kijken hoe ver Conceicao/Ihattaren zijn. Moet Schreuder in de CL-variant gaan spelen met Ziyech weer op rechts, Bergwijn links en Tadic achter Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Hakim Ziyech nummer één op het lijstje vervangers. Ik begin vast met bidden. Bron? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Je hebt met Tadic, Berghuis, Ihattaren, Conceiao en zelfs Kudus vijf linkspoten die op rechtsvoor kunnen spelen. Bergwijn kan er ook nog. Je hebt met Tadic, Berghuis, Kudus en wellicht een fittere Ihattaren drie/vier spelers (allen linksbenig) die op 10 kunnen. Je hebt ook Klaassen nog. Je hebt maar twee spelers die op links kunnen (Bergwijn, Tadic zou imo al niet meer kunnen maar reken ik er maar bij), je hebt eigenlijk maar één fatsoenlijke LCM (Taylor) en maar één fatsoenlijke RVM (Alvarez). Hoe komen ze er nou precies bij dat ze een zesde optie voor rechtsbuiten nodig hebben dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 uur geleden zei Gert: Bron? inmiddels meldt VI het ook, dus de interesse is best serieus te noemen. Of Ajax hem nodig heeft als vervanger voor Antony? Niet echt. Maar het is Ziyech…. die mag van mij altijd gecontracteerd worden als het kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Niet een heel creatieve optie verder. Mag toch hopen dat ze de schaduwlijst op orde hebben bij de scoutingafdeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 Ziyech zou echt de omgekeerde wereld zijn. Als Lyon aanklopt gaat 'ie gewoon daarheen. Dit lijkt me een typisch gerucht wat clubs en zaakwaarnemers gebruiken om beweging te forceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 19 augustus 2022 Share Geplaatst 19 augustus 2022 1 uur geleden zei Sanel: Ziyech zou echt de omgekeerde wereld zijn. Als Lyon aanklopt gaat 'ie gewoon daarheen. Dit lijkt me een typisch gerucht wat clubs en zaakwaarnemers gebruiken om beweging te forceren. Schijnt toch wel erg serieus te zijn en dat hij het liefste terugkeert naar Nederland omdat hij Amsterdam (en zijn familie/vrienden) mist. Is net als Bergwijn toentertijd bij Spurs om elke poep en scheet in Amsterdam en dan is een terugkeer naar Ajax een stuk logischer dan Lyon, wat in principe verder van huis is dan Londen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten