FlyD Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 25 minuten geleden zei Elsjorro1990: Je vraagt je haast af wie daar heen is geweest te kijken naar die man en gezegd heeft: Deze moeten we absoluut hebben als vervanger van de Ligt.... Inderdaad. Of Magallan doet toch iets goed. Als je ziet bij welke clubs hij heeft gespeeld en dat hij nu ook weer een basisplaats heeft bij Anderlecht zou je het bijna gaan denken. Maar ik zie het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 9 minuten geleden zei FlyD: Inderdaad. Of Magallan doet toch iets goed. Als je ziet bij welke clubs hij heeft gespeeld en dat hij nu ook weer een basisplaats heeft bij Anderlecht zou je het bijna gaan denken. Maar ik zie het niet. Dit laatste vooral. Hij speelt wel echt veel. Ben ook wel benieuwd zeg maar wat Ajax aan eventueel huurpremies en zo terug heeft gekregen van hem. Jammer dat zijn club vorig jaar degradeerde want volgens mij hadden zij een verplichte optie tot koop bij handhaving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 45 minuten geleden zei Elsjorro1990: Je vraagt je haast af wie daar heen is geweest te kijken naar die man en gezegd heeft: Deze moeten we absoluut hebben als vervanger van de Ligt.... Ik vermoed iemand die met zijn rug naar het veld heeft gezeten. Zonder gekheid, van deze man moet Ajax heel snel af. Daar zit deels sentiment in, want hij staat vooral symbool voor pijnlijke nederlagen. Feyenoord uit, Spurs Thuis en de Johan Cruijffschaal tegen PSV. Maar deze man gaat nooit het niveau halen wat Ajax wil. Ik schat zelfs Perr Schuurs hoger in. Wellicht wil Boca hem terug? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 52 minuten geleden zei Elsjorro1990: Je vraagt je haast af wie daar heen is geweest te kijken naar die man en gezegd heeft: Deze moeten we absoluut hebben als vervanger van de Ligt.... Sjaak Swart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Brobbey heeft aan de Telegraaf laten weten weer terug te willen keren bij Ajax. Hoop dat Ajax met een gunstige deal kan realiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 24 minuten geleden zei NicoHaak: Brobbey heeft aan de Telegraaf laten weten weer terug te willen keren bij Ajax. Hoop dat Ajax met een gunstige deal kan realiseren. Weet alleen niet hoe happig Leipzig is om zijn nog 4 jarige contract (?) makkelijk/goedkoop van de hand te doen. En blijft ook zeer doen als Ajax nu ineens 10-15 miljoen moet betalen omdat Brobbey even zijn hoofd gek liet maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Ten Hag is in gesprek met Man United. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ajax-coach-erik-ten-hag-in-gesprek-met-manchester-united~a96cd3e2/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 (bewerkt) 12 minuten geleden zei timpy00: Weet alleen niet hoe happig Leipzig is om zijn nog 4 jarige contract (?) makkelijk/goedkoop van de hand te doen. En blijft ook zeer doen als Ajax nu ineens 10-15 miljoen moet betalen omdat Brobbey even zijn hoofd gek liet maken. Dat eerste geeft ze inderdaad (helaas) een erg sterke positie in de onderhandelingen. Maak me wel zorgen om zijn fitheid. Hij is toch wel snel geblesseerd lijkt het. Als Haller bijv naar Inter gaat voor een groot bedrag dan zou hij een mooie opvolger zijn. Maar als hij dan geblesseerd geraakt, dan zou je wel een goede optie achter de hand moeten hebben. Tadic in de spits is dan iig wel een optie die meteen rendeert. 23 maart 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 7 minuten geleden zei neva: Ten Hag is in gesprek met Man United. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ajax-coach-erik-ten-hag-in-gesprek-met-manchester-united~a96cd3e2/ Had ik vorige week al gelezen. Afgelopen maandag hebben ze met elkaar gesproken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 9 minuten geleden zei neva: Ten Hag is in gesprek met Man United. https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ajax-coach-erik-ten-hag-in-gesprek-met-manchester-united~a96cd3e2/ Jammer voor hem, dat is nou net zijn zwaktepunt, praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 10 minuten geleden zei Socrates: Jammer voor hem, dat is nou net zijn zwaktepunt, praten. Ik las bij Fabrizio Romano dat ze tevreden waren over zijn engels. Zal hij wel een cursus gevolgd hebben want vond zijn engels eerder ook niet echt best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Ik vermoed iemand die met zijn rug naar het veld heeft gezeten. Zonder gekheid, van deze man moet Ajax heel snel af. Daar zit deels sentiment in, want hij staat vooral symbool voor pijnlijke nederlagen. Feyenoord uit, Spurs Thuis en de Johan Cruijffschaal tegen PSV. Maar deze man gaat nooit het niveau halen wat Ajax wil. Ik schat zelfs Perr Schuurs hoger in. Wellicht wil Boca hem terug? Als ik daar aan terug denk, moet ik vooral denken aan de naïviteit. Die vrije bal waar Blind en de Ligt allebei voorin liepen en ze razendsnel de goal om de oren hadden. Ik vond het inbrengen van Magallan om Llorente het doorkoppen onmogelijk te maken nog niet eens zo heel erg slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 5 minuten geleden zei timpy00: Ik las bij Fabrizio Romano dat ze tevreden waren over zijn engels. Zal hij wel een cursus gevolgd hebben want vond zijn engels eerder ook niet echt best. Stond dat er expliciet bij? Kan ook juist een slecht teken zijn. Maar ook buiten zijn Engels komt er vaak niet zo veel zinnigs uit. Past daarmee dan wel bij United. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 12 minuten geleden zei Socrates: Stond dat er expliciet bij? Kan ook juist een slecht teken zijn. Maar ook buiten zijn Engels komt er vaak niet zo veel zinnigs uit. Past daarmee dan wel bij United. Ik deel niet per se de mening dat hij weinig zinnigs verteld. Ik deel wel de mening dat hij niet erg sterk is in communiceren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 18 minuten geleden zei Socrates: Stond dat er expliciet bij? Kan ook juist een slecht teken zijn. Maar ook buiten zijn Engels komt er vaak niet zo veel zinnigs uit. Past daarmee dan wel bij United. Hij zal Donny dan wel laten spelen ipv Matic of Scott. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 18 minuten geleden zei delichris: Hij zal Donny dan wel laten spelen ipv Matic of Scott. Kan beter een echt goede zes zoeken en dan gewoon met twee ervoor. Geloof niet dat Bruno en Donny niet samen kunnen, zijn beide hele andere types. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Is dit ene grote alvast 1 april grap om Donny zijn carriere bij United met wanhoopspoging te redden? Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Is dit ene grote alvast 1 april grap om Donny zijn carriere bij United met wanhoopspoging te redden? Toon verborgen inhoud Die opmerkingen over dat Donny dan weer zou kunnen spelen of dat United Ten Hag zou willen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 2 minuten geleden zei timpy00: Die opmerkingen over dat Donny dan weer zou kunnen spelen of dat United Ten Hag zou willen? The former. Ik vind United geen bijzondere club meer dus dat moet ETH zeker kans kunnen krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Ik vind Ten Hag dus eigenlijk alleen geschikt voor een Duitse topclub. Bayern bij uitstek. Ik snap wel dat Man Utd als een uitdaging gezien wordt door hem, maar die club is alles behalve stabiel sinds het vertrek van Ferguson. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Gaat vooral om wat voor selectie je treft. Dortmund zou ook niet eens zo geschikt zijn. Bayern wel. Maar City en Liverpool ook. Manchester United dan weer niet. Missen een hoop ingrediënten die Ten Hag vaak in de Ajax-soep gestopt heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Laten wel wezen nu iig gaan clubs als Bayern, City en Liverpool iemand als ETH nog niet aanstellen iig. Die staat bij hun vermoed ik zeker nog niet op de radar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Zeg ik ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 2 uur geleden zei Socrates: Zeg ik ook niet. Uiteraard niet, weet ik ook vriend. Heb je gelijk in, maar ik zeg voor nu wel heel voorzichtig als ie heel succesvol wordt bij United komende jaren, wie weet dan ooit wel misschien een van die clubs die ik net noemde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 24 maart 2022 Share Geplaatst 24 maart 2022 Gewaagde voorspelling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten