Jump to content

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

Opgelucht dat we tweede helft volle bak nog tot behoorlijk wat mogelijkheden en genoeg druk zijn gekomen. Vond Feyenoord erg gevaarlijk om de omschakeling de eerste helft dus daardoor bleef het broekpoepen de tweede. Maar denk uiteindelijk wel verdiend gewonnen. Al begint het gedrag wat Tadic steeds schrijnender te worden. Irriteert (en schaam) me als Ajacied daar wel voor. Onnodig vooral ook. 

1 minuut geleden zei NicoHaak:

Opgelucht dat we tweede helft volle bak nog tot behoorlijk wat mogelijkheden en genoeg druk zijn gekomen. Vond Feyenoord erg gevaarlijk om de omschakeling de eerste helft dus daardoor bleef het broekpoepen de tweede. Maar denk uiteindelijk wel verdiend gewonnen. Al begint het gedrag wat Tadic steeds schrijnender te worden. Irriteert (en schaam) me als Ajacied daar wel voor. Onnodig vooral ook. 

Eens over Tadic. Het lijkt een beetje van winnaarsmentaliteit naar geveinsde winnarsmentaliteit te gaan. Snapte eigenlijk ook niet dat hij niet ook geel kreeg met Antony

Vond een gelijkspel wel op zijn plaats. Maar Ajax is wel de enige (fatsoenlijke) ploeg in Europa die met twee oudjes zonder snelheid en veel diepte op één flank speelt, trouwens. Ik vraag mij echt af hoelang dat nog mag gaan duren. Bij de meeste clubs waren ze allang in de as gepositioneerd of op de bank gezet.

Die Klaassen voor Alvarez wissel was ook weer raar overigens. Gravenberch was de enige die nog eens de ruimte tussen het middenveld en de voorhoede wist te overbruggen. Waarom haal je juist hem dan verder terug naar achteren? Desnoods had je Blind op zes gezet en Tagliafico al eerder op linksachter gezet. Je zag het ook in de eerste vijftien minuten na rust: er gebeurde helemaal niks meer. 

2 uur geleden zei MetalMichael:

Vergeleken bij Anthony zijn Toivonen en van Bommel toch het summum van sympathiek. 

De gelukkigste heeft gewonnen, jammer genoeg was dat Ajax. Van harte!

Sympathiek tnx. Al had het vandaag niet meer geluk te maken imo. Wel had Feyenoord in de eerste helft een groter verschil kunnen maken. En Ajax de tweede. Heb een stuk uit de bank gegeten bij de gemiste kopbal van Brobbey. 

Edited by NicoHaak

4 minuten geleden zei Erwin.:

Eens over Tadic. Het lijkt een beetje van winnaarsmentaliteit naar geveinsde winnarsmentaliteit te gaan. Snapte eigenlijk ook niet dat hij niet ook geel kreeg met Antony

Ja dat idee heb ik ook ja. Lijkt me volgend seizoen met een nieuwe trainer een goed moment om een andere captain aan te wijzen. 

18 uur geleden zei MetalMichael:

Zagen jullie trouwens nog die actie van die supporter na de wedstrijd? Anthony staat met z'n shirt in z'n hand te knuffelen en wil schijnbaar het shirt aan zo'n kindje geven. Trekt een volwassen vent dat shirt uit z'n hand en loopt snel weg. ;e;e;e 

Die gaat inmiddels wel met naam enzo rond op social media. Zal inmiddels wel beetje spijt van zijn actie hebben.

Om nou dan vervolgens zo iemand online compleet met naam en al overal te gaan aanvallen is denk ik ook niet helemaal hoe het zou moeten. Maar dat is de wereld schijnbaar waar we tegenwoordig in leven.

41 minuten geleden zei timpy00:

Die gaat inmiddels wel met naam enzo rond op social media. Zal inmiddels wel beetje spijt van zijn actie hebben.

Om nou dan vervolgens zo iemand online compleet met naam en al overal te gaan aanvallen is denk ik ook niet helemaal hoe het zou moeten. Maar dat is de wereld schijnbaar waar we tegenwoordig in leven.

Heb er weinig problemen mee dat zo'n stuk stront aan de schandpaal wordt genageld. Mooi dat iemand zo dom kan zijn om te denken dat je hier mee weg komt. Je zou toch denken dat die kerel ook wel door heeft dat er 50 camera's in het stadion aan staan en dat er vast wel eentje op de matchwinner gericht is:D

Zojuist zei Beppu:

Heb er weinig problemen mee dat zo'n stuk stront aan de schandpaal wordt genageld. Mooi dat iemand zo dom kan zijn om te denken dat je hier mee weg komt. Je zou toch denken dat die kerel ook wel door heeft dat er 50 camera's in het stadion aan staan en dat er vast wel eentje op de matchwinner gericht is:D

Het is niet alleen dom maar uiterst asociaal natuurlijk. Maar goed, schandpaal kan ik me in vinden. Alleen zie je wel vaker online dat wanneer iemand zijn naam en dergelijke gedeeld wordt het niet alleen bij de schandpaal blijft.

2 uur geleden zei timpy00:

Trial by Social Media en Media. Vreselijk ja. Erger virus dan Corona. Stephen Fry heeft terecht graf vinken tering hekel aan social media. 

38 minuten geleden zei Djurovski:

Met een Kroatische slager had ik dat zeker mooi gevonden. Heb er wel vertrouwen in al ben ik bang dat Ajax deze simpel gaat winnen. Dat Buijs wil gaan voetballen helaas

Daar heeft Groningen toch ook wel wat mooie spelers voor om gewoon te voetballen. 

18 minuten geleden zei Djurovski:

Hebben ze zeker maar wel aantal klasses minder dan Ajax. Dus dan ga je er gewoon met een nulletje of 5 af. Dan maar de Getafe manier hoor wat mij betreft

Antony had die wedstrijd ook zonder schorsing waarschijnlijk gemist door interlands. Dus dat hij geschorst is mist hij eigenlijk niet veel door.

30 minuten geleden zei ELHenry:

je moet voor de gein eens FR12 lezen. echt heerlijk die reacties, alsof ze zelf nooit wat fout doen, dat volk :classic_biggrin:

De zelfpijperij aan die kant van het land is na de klassieker ook wel enorm. 

3 uur geleden zei Thierryvane:

Was me het potje wel zeg zondag. :D 

Absoluut. Drie punten in de tas en nu twee weken voor Erik om uit te vogelen hoe we gaan voorkomen dat het nog spannend wordt de komende weken.