Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Chiemel:

Oh jongens, speel ze gewoon ff kapot. Wil niet te veel van dit soort wedstrijden hoor. 

Kudus valt ook een beetje tegen in zo'n wedstrijd, maar dat ligt dan misschien meer aan de wedstrijd zelf dan aan hem. Maar wel te weinig verrassing met hem aan de bal. 

Leuk om te zien is het inderdaad niet. Hopelijk maken ze wel gewoon nog een goaltje.

Haal Alvarez er maar uit, die is weer een risico op rood. Misschien een wedstrijd voor Danilo, het wonder in de 16? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

Ik vind het niet echt Kudus aan te rekenen. Hetzelfde als altijd: statisch. Blind naast je, Alvarez naast je, Klaassen voor je.. De combi's Blind & Tadic, Alvarez & Klaassen en Klaassen & Haller werken vaak gewoon niet tegen ploegen die zich zo ingraven. 

Had graag ook Tagliafico en Daramy/Neres gezien. Spelers die voor beweging kunnen zorgen en niet constant stil staan en afwachten.

Met twee halve zessen hoeft overigens ook niet per sé van mij in zo'n wedstrijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus, zo ga je het kampioenschap uit handen geven als je niet meer weet te scoren tegen zulk soort tegenstand.

Ook zo ongelofelijk veel domme acties in die laatste minuten. Waarom gaan centrale verdedigers vanuit achterin helemaal met de bal naar voren rennen om vervolgens een balletje breed te leggen? Waarom meegaan in die kopballen van Go Ahead? Ongelukkige Daramy ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb me vooral groen en geel geërgerd om die eerste helft. Door het centrum proberen waar geen ruimte was en vandaag ook niet het voetballende gedeelte van de ploeg had veel eerder vanaf gestapt moeten worden. Tweede helft waarbij vooral via de zijkant gevoetbald werd daar kreeg je iig nog voldoende kansen, zonder goed te spelen. Dit is punten weggooien. Nu lekker genieten van interlands.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch ook fijn dat alle spelers die van de bank komen precies niks laten zien. Daramy speelde alsof de dozen nog om zijn schoenen zaten. Neres speelde weer met diezelfde  irritante lethargische houding die ik al het hele seizoen bespeur. 

Gravenberch, Danilo en Schuurs brachten ook te weinig. Dit oogt als een mentaliteitskwestie in de gehele selectie. Al ben ik toch van mening dat je deze pot alsnog gewoon moet pakken met de mogelijkheden die je wel krijgt.

13 uur geleden zei Socrates:

Ik vind het niet echt Kudus aan te rekenen. Hetzelfde als altijd: statisch. Blind naast je, Alvarez naast je, Klaassen voor je.. De combi's Blind & Tadic, Alvarez & Klaassen en Klaassen & Haller werken vaak gewoon niet tegen ploegen die zich zo ingraven. 

ja, Davy kan voorlopig weer lekker op de bank plaats nemen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was niet veel gisteren, maar eens met @ElMarcos dat je met de kansen die je kreeg (4 dikke 100% kansen) die pot gewoon had kunnen/moeten winnen.

Ten Hag heeft op het gebied van mentaliteit nog wel het een en ander te verbeteren. Je rolt PSV op met 5-0 maar kunt tegen ploegen als Heracles en Go Ahead het team niet voldoende motiveren. Met de mogelijkheden die je in je elftal hebt zou je deze tegenstanders met minstens 5 doelpunten verschil moeten verslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Het Openbaar Ministerie heeft donderdag bekendgemaakt dat Oranje-international Quincy Promes wordt vervolgd voor poging tot doodslag op zijn neef. De oud-Ajacied werd bijna een jaar geleden opgepakt op verdenking van betrokkenheid bij een steekpartij.

Maar goed voor Ajax dat ze hem nog hebben kunnen lozen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pasveer; Mazraoui, Timber, Martínez, Blind; Álvarez, Gravenberch, Berghuis; Antony, Haller, Tadić.

Ik ben benieuwd of er een andere aanpak komt vanuit Ajax. Ik verwacht het niet, toch zeker niet in de eerste helft. Hopelijk  scoren ze snel, want anders wordt het opnieuw een frustrerende wedstrijd.

Edit: Je zou maar linksback staan tegen Antony :classic_blink:

bewerkt door FlyD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond dat ze nog rijkelijk laat speelden op de zondag. Gezien het feit dat ze woensdag in Istanbul spelen had ik eerder de Zaterdag avond verwacht. Anyhoo, prima zege. Jammer alleen dat Ten Hag weinig rouleert en weer de usual suspects eruit haalt en erin zet. Je stond na een uur spelen met 3-0 voor. Gooi dan lekker Taylor en Rensch erin ipv Labyad.

Wel jammer dat Kudus er ook weer langere tijd eruit ligt. Begint toch een beetje een hoofdpijndossier te worden die jongen. Zonde, want voetballen kan die wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Vond dat ze nog rijkelijk laat speelden op de zondag. Gezien het feit dat ze woensdag in Istanbul spelen had ik eerder de Zaterdag avond verwacht. Anyhoo, prima zege. Jammer alleen dat Ten Hag weinig rouleert en weer de usual suspects eruit haalt en erin zet. Je stond na een uur spelen met 3-0 voor. Gooi dan lekker Taylor en Rensch erin ipv Labyad.

Wel jammer dat Kudus er ook weer langere tijd eruit ligt. Begint toch een beetje een hoofdpijndossier te worden die jongen. Zonde, want voetballen kan die wel.

Dat mag niet, want dan sta je met 12 man op 't veld natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites