ElPrincipito Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Wie zou jij halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Zou mooi zijn als we Wijndal, Bizot en Boadu bij Az kunnen wegkopen voor een stuk lager bedrag dan dat ze voor de corona crisis zouden vragen. Wijndal lijkt me ideaal als opvolger voor Nico. Bizot heeft gewoon erg goede cijfers en Ajax verleden. Zou hem halen voor de vetrekkende Bizot. En Boadu weet ik niet of hij echt goed in ons systeem past. Dus van die 3 heeft hij wel de minste kans van slagen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Boadu gaat sowieso niet gehaald worden nee. We hebben Traore en Brobbeast al voor in de toekomst. Kost alleen maar plekken. Bizot vraag ik me af of ze daarin geïnteresseerd zijn. Denk dat ze gehoopt hadden dat Kotarski wel ver genoeg was om het over te nemen van Onana, maar dat blijft maar even de vraag. Vergeet niet dat Bizot al 29 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Zo geweldig is Bizot niet toch? Aan de bal ook niet heel goed dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Lol!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Marcie is boos: https://www.telegraaf.nl/sport/1099751005/ajax-geirriteerd-over-besluit-knvb-stop-eredivisie-denk-aan-volksgezondheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=370103 Wat hebben we toch een fantastische directeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 Paar weken terug was de cijfertjes bij Ajax ook wat belangrijker dan mensenrechten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 april 2020 Share Geplaatst 1 april 2020 38 minuten geleden zei Regis: Paar weken terug was de cijfertjes bij Ajax ook wat belangrijker dan mensenrechten Dit ja. Lekker interessant doen voor de bühne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 april 2020 Share Geplaatst 3 april 2020 Haha ja wat een onzin. ''Ajax doneert een miljard voor Corona'' WAUW WAT GOED, WAT NETJES VAN ZE. Zuurpruimen: Paar maanden geleden gingen ze nog naar Qatar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 april 2020 Share Geplaatst 16 april 2020 Wanneer krijgen we die schaal dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Dit is geen kampioenschap. Zelfs als de KNVB hem toewijst, vind ik dat je hem als club en supporters niet moet tellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Kampioensoverwinning bij Heerenveen. Wie had dat kunnen denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 april 2020 Share Geplaatst 22 april 2020 Gaat toch ook niet gebeuren lijkt me. Ben wel blij als we dat directe ticket krijgen. Voelt dan toch wel als loon na werken voor ze na die EL en CL campagne. Zo'n kampioenschap voelt niet als verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 https://nos.nl/video/2331404-eindsignaal-hakim-ziyech.html ''Voor hem liggen de ingewikkeldste oplossingen meer voor de hand dan voor hen die al moeite hebben om het probleem te onderschrijven'' ''Falen, oefenen, volhouden. Nooit een tikkie terug'' ''Ze zeiden neem niet zoveel risico, ze zeiden wees wat efficenter. Wat ze bedoelden was wees niet zo goed, we begrijpen er niks van'' ''Wie niet durft over te schieten, schiet hem nooit in de kruising'' Hakim Het ga je goed. Frank Heinen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Al sinds zomer 2017 was ik bang dat hij zou vertrekken. Vervolgens 'overleefde' hij de zomers van 2018 en 2019 ook nog even, maar dat z'n Ajax-carrière op deze manier ten einde komt, is toch wel pijnlijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 april 2020 Share Geplaatst 27 april 2020 Wat een geweldenaar. Ongelofelijk dat hij 4 jaar bij Ajax gespeeld heeft. Hoop nog steeds dat er een groot afscheid kan komen met Schone, De Jong en De Ligt en de jongens die komende zomer vertrokken. Verdienen ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 (bewerkt) Ziyech is met afstand mijn favoriete speler ooit bij Ajax. Wat ga ik die man missen. Gisteren overigens Mikey Engnek met een nieuwtje: BREAKING: @FCBarcelonameldt zich officieel voor @AndreyOnana, wil de Braziliaanse (reserve)keeper Neto (30), Riqui Puig (20) én Alex Collado (21) of Carles Aleña (22) in de deal betrekken. Maar #Ajax wil de Kat uit Kameroen houden. Leuk alle potjes in de Copa keepen... 28 april 2020 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Kan me echt niet voorstellen dat Onana op de bank wil gaan zitten bij Barcelona. Althans, hij zou het niet moeten willen. Is goed genoeg voor een club in een grote competitie. Zou een goede keeper zijn voor PSG. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 VI deze morgen, waarbij ze overigens ook aangaven dat nog niemand zich gemeld heeft voor Onana: Citaat Bij Ajax moeten ze nog maar zien of het tot een transfer van Andre Onana naar Barcelona komt. In Amsterdam heerst immers de overtuiging dat de Catalanen door de coronacrisis alle zeilen bij moeten zetten om financieel te overleven, een transfer van Onana – die Ajax niet voor een appel en een ei zal laten gaan – past voorlopig niet in dat scenario. Wel lastig of Onana het wil of niet. Barcelona is wel zijn droomclub, maar de vraag is of hij als back-up wil fungeren. Een ruildeal (+ enkele miljoenen) voor Neto zou ik prima vinden. Die andere drie zijn ook welkom, maar dan wel in een permanente deal. Niet huren om voor Barcelona op te leiden. Ajax heeft dat overigens wel goed gedaan met Frenkie de Jong destijds, stuurden ze Lucas Andersen voor een jaartje naar Willem II. Eerder die zomer al Zivkovic, Ligeon en De Sa om ze te masseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Ajax heeft trouwens op hun website diverse artikelen over 'cult'. Ben wel benieuwd, wat zou jullie Ajax-cultelftal zijn? Aangezien ik de Babangida's en dergelijke nooit écht heb meegemaakt, zou ik gaan voor deze elf in de basis: Verhoeven; Trabelsi, Westermann, Oleguer, Tagliafico; Enoh, Gabri, Janssen; Rommedahl, Suk, Van der Meyde. Op de bank Menzo, Bogarde, Mitta Dijks, Dani, Poulsen, Pantelic en Bulykin. Samen met Martin Jol uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 Interviews van Enoh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 (bewerkt) Oef. Interview met Onana in het AD; Citaat ,,Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij met Ajax en ben de club heel dankbaar’’, zegt Onana. ,,Het waren vijf geweldige jaren hier. Maar nu is mijn tijd gekomen om een stap te maken. Die afspraak hebben we vorig jaar gemaakt. Ik weet nog niet wat er gaat gebeuren, maar mijn ambities en de afspraken zijn duidelijk.’’ https://www.ad.nl/transfer-talk/onana-wil-weg-bij-ajax-het-is-tijd-om-een-stap-te-maken~a099ad3e/ 28 april 2020 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 april 2020 Share Geplaatst 28 april 2020 12 uur geleden zei StanleyW: Ajax heeft trouwens op hun website diverse artikelen over 'cult'. Ben wel benieuwd, wat zou jullie Ajax-cultelftal zijn? Aangezien ik de Babangida's en dergelijke nooit écht heb meegemaakt, zou ik gaan voor deze elf in de basis: Verhoeven; Trabelsi, Westermann, Oleguer, Tagliafico; Enoh, Gabri, Janssen; Rommedahl, Suk, Van der Meyde. Op de bank Menzo, Bogarde, Mitta Dijks, Dani, Poulsen, Pantelic en Bulykin. Samen met Martin Jol uiteraard. Met Oleguer en Westermann had het publiek toch niks? Vind ik niet per sé cult, gewoon slecht. Dijks bijvoorbeeld werd soms gewoon uitgefloten. Vertonghen vind ik toch ook wel cult (uitspraken tov ADO en Feyenoord enzo). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten