Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Zou mooi zijn als we Wijndal, Bizot en Boadu bij Az kunnen wegkopen voor een stuk lager bedrag dan dat ze voor de corona crisis zouden vragen. Wijndal lijkt me ideaal als opvolger voor Nico. Bizot heeft gewoon erg goede cijfers en Ajax verleden. Zou hem halen voor de vetrekkende Bizot. En Boadu weet ik niet of hij echt goed in ons systeem past. Dus van die 3 heeft hij wel de minste kans van slagen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boadu gaat sowieso niet gehaald worden nee. We hebben Traore en Brobbeast al voor in de toekomst. Kost alleen maar plekken. Bizot vraag ik me af of ze daarin geïnteresseerd zijn. Denk dat ze gehoopt hadden dat Kotarski wel ver genoeg was om het over te nemen van Onana, maar dat blijft maar even de vraag. Vergeet niet dat Bizot al 29 is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://nos.nl/video/2331404-eindsignaal-hakim-ziyech.html

''Voor hem liggen de ingewikkeldste oplossingen meer voor de hand dan voor hen die al moeite hebben om het probleem te onderschrijven''

''Falen, oefenen, volhouden. Nooit een tikkie terug'' 

''Ze zeiden neem niet zoveel risico, ze zeiden wees wat efficenter. Wat ze bedoelden was wees niet zo goed, we begrijpen er niks van''

''Wie niet durft over te schieten, schiet hem nooit in de kruising''

Hakim _O_ Het ga je goed.

Frank Heinen _O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziyech is met afstand mijn favoriete speler ooit bij Ajax. Wat ga ik die man missen. :S

Gisteren overigens Mikey Engnek met een nieuwtje: 

BREAKING: @FCBarcelonameldt zich officieel voor @AndreyOnana, wil de Braziliaanse (reserve)keeper Neto (30), Riqui Puig (20) én Alex Collado (21) of Carles Aleña (22) in de deal betrekken. Maar #Ajax wil de Kat uit Kameroen houden.

Leuk alle potjes in de Copa keepen...

bewerkt door Thierryvane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me echt niet voorstellen dat Onana op de bank wil gaan zitten bij Barcelona. Althans, hij zou het niet moeten willen. Is goed genoeg voor een club in een grote competitie. Zou een goede keeper zijn voor PSG.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

VI deze morgen, waarbij ze overigens ook aangaven dat nog niemand zich gemeld heeft voor Onana:

Citaat

Bij Ajax moeten ze nog maar zien of het tot een transfer van Andre Onana naar Barcelona komt. In Amsterdam heerst immers de overtuiging dat de Catalanen door de coronacrisis alle zeilen bij moeten zetten om financieel te overleven, een transfer van Onana – die Ajax niet voor een appel en een ei zal laten gaan – past voorlopig niet in dat scenario.

Wel lastig of Onana het wil of niet. Barcelona is wel zijn droomclub, maar de vraag is of hij als back-up wil fungeren. Een ruildeal (+ enkele miljoenen) voor Neto zou ik prima vinden. Die andere drie zijn ook welkom, maar dan wel in een permanente deal. Niet huren om voor Barcelona op te leiden. Ajax heeft dat overigens wel goed gedaan met Frenkie de Jong destijds, stuurden ze Lucas Andersen voor een jaartje naar Willem II. Eerder die zomer al Zivkovic, Ligeon en De Sa om ze te masseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax heeft trouwens op hun website diverse artikelen over 'cult'. Ben wel benieuwd, wat zou jullie Ajax-cultelftal zijn?

Aangezien ik de Babangida's en dergelijke nooit écht heb meegemaakt, zou ik gaan voor deze elf in de basis:

Verhoeven;

Trabelsi,

Westermann,

Oleguer,

Tagliafico;

Enoh,

Gabri,

Janssen;

Rommedahl,

Suk,

Van der Meyde.

Op de bank Menzo, Bogarde, Mitta Dijks, Dani, Poulsen, Pantelic en Bulykin. Samen met Martin Jol uiteraard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oef. Interview met Onana in het AD;

Citaat

,,Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij met Ajax en ben de club heel dankbaar’’, zegt Onana. ,,Het waren vijf geweldige jaren hier. Maar nu is mijn tijd gekomen om een stap te maken. Die afspraak hebben we vorig jaar gemaakt. Ik weet nog niet wat er gaat gebeuren, maar mijn ambities en de afspraken zijn duidelijk.’’

https://www.ad.nl/transfer-talk/onana-wil-weg-bij-ajax-het-is-tijd-om-een-stap-te-maken~a099ad3e/

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei StanleyW:

Ajax heeft trouwens op hun website diverse artikelen over 'cult'. Ben wel benieuwd, wat zou jullie Ajax-cultelftal zijn?

Aangezien ik de Babangida's en dergelijke nooit écht heb meegemaakt, zou ik gaan voor deze elf in de basis:

Verhoeven;

Trabelsi,

Westermann,

Oleguer,

Tagliafico;

Enoh,

Gabri,

Janssen;

Rommedahl,

Suk,

Van der Meyde.

Op de bank Menzo, Bogarde, Mitta Dijks, Dani, Poulsen, Pantelic en Bulykin. Samen met Martin Jol uiteraard.

Met Oleguer en Westermann had het publiek toch niks? Vind ik niet per sé cult, gewoon slecht. Dijks bijvoorbeeld werd soms gewoon uitgefloten. Vertonghen vind ik toch ook wel cult (uitspraken tov ADO en Feyenoord enzo). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites