Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Had echt verwacht dat we dit jaar meer dragende spelers zouden kwijtraken, ook met het oog op dat volgend jaar Onana, Tagliafico, Neres (en Ziyech dit keer wel?) en Blind misschien ook, gaan vertrekken. Maar als dit kan (Tadic lang binden (!)), moet het volgend jaar ook lukken om weer sterke mannen binnen te halen en een heerlijk team neer te zetten, en dan komt er ook nog eens sterke jeugd binnen. Traore, Danilo, Jensen, Gravenberch, de broertjes Timber. En dan heb je daarnaast mannen als Martinez, Alvarez, Pierie, Promes, Marin, Lang, Dest, Ekkelenkamp en De Wit (al vraag ik me af wat je van hem kunt verwachten, kan dat echt amper inschatten) die waarschijnlijk blijven en beter zijn dan nu. Wat een gouden toekomst jongens :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2374

• Chiemel

1901

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1526

Verwacht wel dat Van de Beek gaat vertrekken @Chiemel, maar wie moet er dan op nummer 10 komen te spelen? Tadic, Promes, Ziyech of zelfs Neres? Lang? Ik weet het niet meer. Zelfs Marin kan er spelen. En misschien blijft 'ie wel gewoon.

Dit is mijn club, mijn ideaal. 

X

X

X

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rogier.:

Verwacht wel dat Van de Beek gaat vertrekken @Chiemel, maar wie moet er dan op nummer 10 komen te spelen? Tadic, Promes, Ziyech of zelfs Neres? Lang? Ik weet het niet meer. Zelfs Marin kan er spelen. En misschien blijft 'ie wel gewoon.

Dit is mijn club, mijn ideaal. 

X

X

X

https://www.facebook.com/voetbalzone/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Voor de goede orde, ik lees nergens dat Ziyech nu zeker blijft deze transferperiode. Kans lijkt me groot, maar wat nou als uiteindelijk toch PSG, Bayern, Real Madrid oid op de stoep staat? Zegt hij dan ook nee?

Lijkt me wel he. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Pino:

3-0 makkie.

Had gehoopt dat je gelijk zou hebben, maar helaas. 

Waarom worden die corners voor de goal gegooid, wie staat er die wel goed een bal in kan koppen? Kan toch beter gewoon kort proberen te nemen? 

Blind speelt ook matig, op dat ene passje op Tadic na. 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites