Tomasson Geplaatst 16 juli 2019 Share Geplaatst 16 juli 2019 Weer aan het guriteitenbier gezeten Piet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 22 uur geleden zei cimbomcu: Ah kijk, je hebt een opmerking over mij en begint al met Getuigt alweer van klasse. Hoezo hebben anderen gelijk? Dit is helemaal geen issue van gelijk hebben ja of nee. Dit is een eigen interpretatie, eigen mening. En die van mij is anders dan die van jullie, dat jullie dat niet kunnen accepteren is niet mijn probleem. Verschil in klasse...... man man man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 En weer over Ajax graag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Ik vind het wel positief om te zien dat Ajax nu snapt dat ze direct actie moeten ondernemen en niet meer wachten tot het eind augustus is en je dan komt te zitten met C-spelers die nergens anders aan de bak komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 55 minuten geleden zei Kavinos: Ik vind het wel positief om te zien dat Ajax nu snapt dat ze direct actie moeten ondernemen en niet meer wachten tot het eind augustus is en je dan komt te zitten met C-spelers die nergens anders aan de bak komen. Grote klasse van Overmars en van der Sar ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Toch heel bijzonder hoe onze jochies als De Ligt en De Jong op zo'n grote wijze worden onthaald door wereldclubs. Erg trots op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) Het niveau is hier wel erg zielig geworden zeg! Dat ik dat nog zou moeten zeggen Ik vind dat er bij Ajax momenteel een prima selectie staat. Ik ben erg blij met de opstelling van afgelopen oefenwedstrijd, waarin Eiting de voorkeur kreeg boven Schöne, en waarin Schuurs de voorkeur kreeg boven Magallan. In mijn ogen speelde Ten Hag met de best mogelijke opstelling. Dat is toch wel eens anders geweest bij andere trainers, die niet helemaal op mijn lijn zaten. Wel ben ik geschrokken van de aankoop Magallan. Die stond niet te boek als een goede speler bij Boca, een groot deel van de fans waren blij dat hij vertrok, en we hebben er grof geld voor betaald. Hebben we zelfs 1.5 jaar lang achteraan gezeten en iedere transferperiode proberen binnen te hengelen. Voor wat? Kan niet meevoetballen, is zo traag als stront, en heeft een draaicirkel van een olifant. Dat zijn juist de eerste kwaliteiten waar je op let, als je een Ajax-verdediger gaat scouten. Dat "meedogenloze" heb ik ook absoluut nog niet gezien. Juist op cruciale momenten laat hij het telkens afweten. Dan heb je eigenlijk 9 miljoen voor helemaal niks betaald. Mag van mij ook alweer vertrekken hoor, dit gaat hem niet worden, dus gewoon je verlies pakken. Schuurs, Veltman (en straks Alvarez), zouden bij mij alle 3 de voorkeur krijgen. Onbegrijpelijke aankoop, evenals Labyad en Kristensen. Na een uurtje voetballen zie je toch dat die bij lange na het niveau niet hebben? Schuurs, Lang en Dest zijn nu al beter. Verkopen (en ruimte maken op de loonlijst en voor talenten): -Siem de Jong, Labyad, Kristensen, Magallan, Dani de Wit (dit zou echt zo'n De Boer-speler zijn), Van Leer Dan houd je met: DM: Onana, Varela Verdedigers: Tagliafico, Martinez, Blind, Pierie, Alvarez, Schuurs, Veltman, Mazraoui, Dest Middenvelders: Eiting, Marin, Ziyech, VD Beek, Schöne, Gravenberch Aanvallers: Promes, Tadic, Dolberg, Neres, Huntelaar, Traoré, (Bandé) Zo staat er een prima gebalanceerde selectie en heb je geen gekke uitgaven gedaan. Ziyech heb ik nu op het middenveld gezet, maar die kan natuurlijk ook voorin rechts spelen. Dat is het voordeel aan de selectie, dat je met spelers als VD Beek, Blind, Tadic, Ziyech, Mazraoui zoveel spelers op verschillende posities kan neerzetten. Dan kan je altijd schuiven waar nodig. Vertrekt er voorin nog een speler, kun je Bergwijn oppikken bij PSV. 17 juli 2019 bewerkt door RogerGarcia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 De keuze is reuze, zeker in aanvallend opzicht @RogerGarcia . Hoe zou jij Ajax het liefst zien spelen? Onana Mazraoui Alvarez Blind Tagliafico Donny Eiting Marin Ziyech Tadic Promes Dan zit je wel met oa. Neres, die ook een basisplaats verdiend. Promes, Tadic en Ziyech zullen ook niet al te snel tevreden zijn met een roulatiesysteem gok ik. Misschien in wedstrijden waarin je echt beter bent met 3 achterin gaan spelen? Onana Alvarez Blind Martinez/Tagliafico Eiting Donny Marin Ziyech Neres Tadic Promes Wel mooi om te zien dat er eigenlijk uit de kern, buiten de Ligt en Frenkie, niemand meer lijkt te vertrekken. Het is nog vroeg, maar het is erg rustig rondom spelers als Ziyech, Neres en Donny. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Neres is met vakantie, daarna gaan ze met hem om de tafel. Ajax heeft een bod binnen, vermoedelijk van Atletico Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Een verrassende transfer van Ajax. Ik had niet verwacht dat van Lunteren terug zou gaan naar Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 2 uur geleden zei RogerGarcia: Het niveau is hier wel erg zielig geworden zeg! Dat ik dat nog zou moeten zeggen Ik vind dat er bij Ajax momenteel een prima selectie staat. Ik ben erg blij met de opstelling van afgelopen oefenwedstrijd, waarin Eiting de voorkeur kreeg boven Schöne, en waarin Schuurs de voorkeur kreeg boven Magallan. In mijn ogen speelde Ten Hag met de best mogelijke opstelling. Dat is toch wel eens anders geweest bij andere trainers, die niet helemaal op mijn lijn zaten. Wel ben ik geschrokken van de aankoop Magallan. Die stond niet te boek als een goede speler bij Boca, een groot deel van de fans waren blij dat hij vertrok, en we hebben er grof geld voor betaald. Hebben we zelfs 1.5 jaar lang achteraan gezeten en iedere transferperiode proberen binnen te hengelen. Voor wat? Kan niet meevoetballen, is zo traag als stront, en heeft een draaicirkel van een olifant. Dat zijn juist de eerste kwaliteiten waar je op let, als je een Ajax-verdediger gaat scouten. Dat "meedogenloze" heb ik ook absoluut nog niet gezien. Juist op cruciale momenten laat hij het telkens afweten. Dan heb je eigenlijk 9 miljoen voor helemaal niks betaald. Mag van mij ook alweer vertrekken hoor, dit gaat hem niet worden, dus gewoon je verlies pakken. Schuurs, Veltman (en straks Alvarez), zouden bij mij alle 3 de voorkeur krijgen. Onbegrijpelijke aankoop, evenals Labyad en Kristensen. Na een uurtje voetballen zie je toch dat die bij lange na het niveau niet hebben? Schuurs, Lang en Dest zijn nu al beter. Verkopen (en ruimte maken op de loonlijst en voor talenten): -Siem de Jong, Labyad, Kristensen, Magallan, Dani de Wit (dit zou echt zo'n De Boer-speler zijn), Van Leer Dan houd je met: DM: Onana, Varela Verdedigers: Tagliafico, Martinez, Blind, Pierie, Alvarez, Schuurs, Veltman, Mazraoui, Dest Middenvelders: Eiting, Marin, Ziyech, VD Beek, Schöne, Gravenberch Aanvallers: Promes, Tadic, Dolberg, Neres, Huntelaar, Traoré, (Bandé) Zo staat er een prima gebalanceerde selectie en heb je geen gekke uitgaven gedaan. Ziyech heb ik nu op het middenveld gezet, maar die kan natuurlijk ook voorin rechts spelen. Dat is het voordeel aan de selectie, dat je met spelers als VD Beek, Blind, Tadic, Ziyech, Mazraoui zoveel spelers op verschillende posities kan neerzetten. Dan kan je altijd schuiven waar nodig. Vertrekt er voorin nog een speler, kun je Bergwijn oppikken bij PSV. Als Ziyech op het middenveld gaat spelen waar ga je dan met van de beek heen? Die moet dan de frenkie rol gaan overnemen oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RogerGarcia Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 (bewerkt) Mijn favoriete opstelling zou in eerste instantie zijn (als je in topwedstrijden speelt en dus de keuze hebt uit iedereen): ---Promes------Tadic------Neres------- ----------Ziyech------VD Beek---------- ------------------Eiting--------------------- -Tagliafico-Blind--Alvarez-Mazraoui- ----------------Onana---------------------- En als je per se met een "dubbele 6" wil spelen, dan Eiting als blijvende "6", en VD Beek als komende "6". En dan zie ik Martinez, Veltman, Marin, Schone, Huntelaar en Dolberg nog als opties die ook veel minuten gaan maken, waarbij Tadic af en toe naar de flank kan, waarbij Ziyech af en toe als AM of RA kan spelen, waarbij Mazraoui soms naar het middenveld kan, waarbij Blind soms op de positie van Eiting kan, waarbij VD Beek soms als CAM uit de voeten kan. Genoeg opties om te rouleren dus! Kwaliteit staat voorop, en daarvan heb je nu sowieso 17 kwaliteitsspelers, want ik vind buiten bovenstaande 11, ook Veltman, Martinez, Dolberg, Schöne , Huntelaar en Marin goed genoeg voor de basis. En dan heb je daarachter nog wat talenten rondlopen als Dest, Schuurs, Lang en Gravenberch. 17 juli 2019 bewerkt door RogerGarcia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Volgende week zaterdag tegen PSV, ik ben er bij. Zal dan waarschijnlijk Varela, Veltman, Schuurs/Magallan, Blind, Martinez, Eiting, Marin, Vd Beek, Promes, Tadic, Dolberg worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 10 uur geleden zei cimbomcu: Toch heel bijzonder hoe onze jochies als De Ligt en De Jong op zo'n grote wijze worden onthaald door wereldclubs. Erg trots op. Bedankt voor het plaatsen, mooi filmpje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 We kunnen de schaal alvast weer op gaan poetsen jongens. Bel Halsema alvast dat de huldiging rond Sinterklaas gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 Normaal moet ik altijd wel lachen om dat soort uitspraken maar het lijkt me ditmaal wel een gegeven inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 5 uur geleden zei Elsjorro1990: Als Ziyech op het middenveld gaat spelen waar ga je dan met van de beek heen? Die moet dan de frenkie rol gaan overnemen oid? Je weet toch dat Ajax ook gewoon een andere tactiek mag gaan spelen he? Met Ziyech op het middenveld krijg je gewoon een totaal ander middenveld zonder de rol zoals Frenkie die invulde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 17 juli 2019 Share Geplaatst 17 juli 2019 2 uur geleden zei Magikarp: Normaal moet ik altijd wel lachen om dat soort uitspraken maar het lijkt me ditmaal wel een gegeven inderdaad En de komende 8 jaar ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Op 17-7-2019 om 00:12 zei Pieter: Ik denk persoonlijk een discussie tussen Magikarp (8000 woorden) en Cimbomcu (Twents voicebericht) en mogelijk Kavinos (namens de vedettes). Het zou me ook niet verbazen als Nom de Guerre en E2E samen een tactisch betoog houden waarbij de gewone mens afhaakt, of Gert een grapje maakt. Arsène wellicht nog met een enigszins geforceerd komische toevoeging, Pino met een enorme dooddoener, Hwb 'in alle ernst' en we zijn weer helemaal in 2010! Mooi topic hoor de laatste 4 pagina's, alsof de tijd heeft stil gestaan Dit is toch niet Pieter de zwart he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dit is toch niet Pieter de Zwart he? Nee, niet die Pieter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 3 minuten geleden zei Kavinos: Nee, niet die Pieter. Gelukkig. Was al bang dat ik moes stoppen met hier komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Gelukkig. Was al bang dat ik moes stoppen met hier komen. Die is hier wel opgeleid overigens. Maar dit is gewoon 'onze' Pieter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Op 17-7-2019 om 00:12 zei Pieter: Ik denk persoonlijk een discussie tussen Magikarp (8000 woorden) en Cimbomcu (Twents voicebericht) en mogelijk Kavinos (namens de vedettes). Het zou me ook niet verbazen als Nom de Guerre en E2E samen een tactisch betoog houden waarbij de gewone mens afhaakt, of Gert een grapje maakt. Arsène wellicht nog met een enigszins geforceerd komische toevoeging, Pino met een enorme dooddoener, Hwb 'in alle ernst' en we zijn weer helemaal in 2010! Mooi topic hoor de laatste 4 pagina's, alsof de tijd heeft stil gestaan Grapjes bewaar ik speciaal voor jou voor in de app. Kwaak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 27 minuten geleden zei Erwin.: Die is hier wel opgeleid overigens. Maar dit is gewoon 'onze' Pieter. Mu is de grondlegger van Pieter de Zwart. Zou dat ook in zijn CV staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 juli 2019 Share Geplaatst 18 juli 2019 Pieter Zwart loopt overigens de Vierdaagse momenteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten