Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' đŸ”¥ Ă—

AFC Ajax

Fabian.

Recommended Posts

3 uur geleden zei Pino:

Neres dodelijk voor de goal, ja dat hebben we in Londen gezien :-D

Als je in 69 wedstrijden 25 goals hebt gemaakt, en van die 69 zijn er ook nog een heleboel als invaller kun je dat minstens zien als uitstekend rendement . Maar goed, jij kijkt liever naar 1 pot dus.

@Regis

Promes heeft dat diepgang niet zo.

Edited by cimbomcu

1 minuut geleden zei cimbomcu:

Hij heeft dus ook vaker wel een goal gemaakt.

Klopt. Maar om dodelijk te zijn kun je zo'n kansen niet laten liggen, dan is hij dus niet dodelijk voor de goal.

1 uur geleden zei Pino:

Neres heeft wel vaker grote kans gemist. In Madrid bv ook.

Ik heb Messi ook wel eens een kans zien missen, man wat is die man slecht voor de goal. Dit is toch redenatie van een zak stront? Neres heeft gewoon hele goede statistieken voor een buiten speler. Veel

belangrijke goals gemaakt afgelopen seizoen, jaar daarvoor waren het er nog meer in minder minuten. En dan ga jij proberen een punt te maken adhv 1 of 2 voorbeeldjes? Dat is lekker beargumenteerd pik. 

23 uur geleden zei RogerGarcia:

Ik zou ervoor kiezen om nog één topinvestering te doen op de verdedigend middenveld positie en dat is door Stanislav Lobotka op te pikken bij Celta de Vigo. Is een soortgelijke speler als dat Frenkie de Jong is. Brengt creativiteit en snelheid (op de eerste meters). Dat is toch een beetje wat we missen met het huidige middenveld. 

Die heeft een jaar bij Ajax rondgelopen jaren terug. Die heeft zich wel prima ontwikkelt dus?

7 uur geleden zei Kavinos:

Die heeft een jaar bij Ajax rondgelopen jaren terug. Die heeft zich wel prima ontwikkelt dus?

Ja heel stom, ondanks een goed seizoen bij Jong AJax toen dat ze hem gewoon weg lieten gaan.

Hakim is back :<

Vandaag ook de laatste 2 oefenwedstrijden. Tegen Kreta om 2 uur, te zien op Youtube kanaal van Ajax en om 19.00 tegen Panathinaikos te zien op Ziggo.

We moeten tegen voor CL tegen PAOK straks, alweer een Griekse club na al de afgelopen 3 jaar tegen PAOK, Panathinaikos en Athene te hebben gespeeld wordt dit de 4de jaar op rij en weer tegen PAOK. Word je ook moe van :D  

Edited by cimbomcu

7 minuten geleden zei cimbomcu:

We moeten tegen voor CL tegen PAOK straks, alweer een Griekse club na al de afgelopen 3 jaar tegen PAOK, Panathinaikos en Athene te hebben gespeeld wordt dit de 4de jaar op rij en weer tegen PAOK. Word je ook moe van :D  

Je zou bijna zeggen dat het door de Griekse naam komt dat we telkens verbonden worden aan Griekenland :P

Ik las nu alweer: waken voor de hel in Saloniki. :mmm: 

Uiteindelijk moet je die gasten over 2 duels de baas zijn.

PAOK is denk ik meer een verdedigende ploeg, zeker tegen Ajax. Vorig seizoen wel 80 punten gehaald in de Griekse competitie in 30 wedstrijden. De moeilijkst mogelijke tegenstander denk ik deze ronde. Dat gezegd hebbende hoort Ajax inderdaad gewoon te winnen.

20 minuten geleden zei himan:

PAOK is denk ik meer een verdedigende ploeg, zeker tegen Ajax. Vorig seizoen wel 80 punten gehaald in de Griekse competitie in 30 wedstrijden. De moeilijkst mogelijke tegenstander denk ik deze ronde. Dat gezegd hebbende hoort Ajax inderdaad gewoon te winnen.

Eigenlijk 82 punten. Ze hadden namelijk een straf gekregen van 2 punten in mindering.