007mark Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Ah ja, dat is nieuw natuurlijk. Tegen die landen zou je op papier kans moeten maken, al zal het met ons huidige niveau erg lastig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Hoop vooral dat er langetermijnbeleid gevoerd gaat worden. Stel een bondscoach aan die in staat is opnieuw te beginnen met dit team en geef hem een contract voor ruim vier jaar, tot en met (de kwalificatie voor) het WK. Moet een tactisch sterke coach zijn die echte teams kan smeden. En die moet vervolgens een vaste kern opbouwen, een vaste spelwijze hanteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Mja, ik denk dat we ons gewoon moeten kunnen kwalificeren hoor. Die Nations League is niet echt belangrijk. Waarschijnlijk eindigen we sowieso wel bij die beste 4 uit deze divisie die zich niet al plaatst voor het EK of we moeten echt falen. als in laatste worden in zo'n poule. En ik denk ondanks dat het nu zo lijkt dat Zweden misschien wel één van de moeilijkste tegenstanders is uit deze groep. Ze zijn allemaal vrij lastig, maar naast het falen van het elftal(vooral uit in Bulgarije en uit in Frankrijk) hebben we ook gewoon ontiegelijke pech gehad deze kwalificatie met bijvoorbeeld de eerste wedstrijd, gefaal aan de top van de KNVB en een zeer lastige loting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 (bewerkt) Ah ja, dat is nieuw natuurlijk. Tegen die landen zou je op papier kans moeten maken, al zal het met ons huidige niveau erg lastig worden. Volgens mij gaat de 'normale' kwalificatie wel voor trouwens. 9 oktober 2017 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Gewoon een EK/WK organiseren heren. Dan komt het goed. Zelf morgen naar de wedstrijd. Als groot liefhebber van Ola Toivonen gaat het optimaal genieten worden. Wel samen met mijn vader erheen (cadeau voor mijn vader). Dus dat is dan wel weer de leuke kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 (bewerkt) Kan iemand me trouwens uitleggen waarom een Vorm niet geselecteerd is en Stekelenburg wel? Wat hebben we de laatste tijd trouwens wel niet gehad qua spelers per positie? [spoiler=opstellingen NL aanloop WK 2018] CIllissen Zoet Stekelenburg Janmaat Tete Fosu-Mensah Veltman Karsdorp Brenet Van Dijk De Vrij Veltman De Ligt Bruma Rekik Hoedt Brutus Blind Aké Willems Van Aanholt Wijnaldum Toornstra Ramselaar Bazoer Propper Sneijder Klaassen Vilhena Strootman Schaars Robben Berghuis Lens Janssen Dost Babel Promes Memphis Even een overzichtje van de gebruikte spelers, niet normaal dit toch? Gaat over iets meer dan tien wedstrijden en enkel de basisopstellingen zijn meegenomen. 9 oktober 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Gewoon een EK/WK organiseren heren. Dan komt het goed. Zelf morgen naar de wedstrijd. Als groot liefhebber van Ola Toivonen gaat het optimaal genieten worden. Wel samen met mijn vader erheen (cadeau voor mijn vader). Dus dat is dan wel weer de leuke kant. Doen we toch Euro 2020 is deels in Amsterdam, het werkt alleen niet echt. Maar de angst dat we ons daarvoor niet zouden kwalificeren is net zo gek als voor Euro 2016... Ik denk dus dat het wel gaat lukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Gewoon een EK/WK organiseren heren. Dan komt het goed. Zelf morgen naar de wedstrijd. Als groot liefhebber van Ola Toivonen gaat het optimaal genieten worden. Wel samen met mijn vader erheen (cadeau voor mijn vader). Dus dat is dan wel weer de leuke kant. Zeker als hij weer zo'n prachtgoal als tegen Luxemburg maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Kan iemand me trouwens uitleggen waarom een Vorm niet geselecteerd is en Stekelenburg wel? Wat hebben we de laatste tijd trouwens wel niet gehad qua spelers per positie? [spoiler=opstellingen NL aanloop WK 2018] CIllissen Zoet Stekelenburg Janmaat Tete Fosu-Mensah Veltman Karsdorp Brenet Van Dijk De Vrij Veltman De Ligt Bruma Rekik Hoedt Brutus Blind Aké Willems Van Aanholt Wijnaldum Toornstra Ramselaar Bazoer Propper Sneijder Klaassen Vilhena Strootman Schaars Robben Berghuis Lens Janssen Dost Babel Promes Memphis Even een overzichtje van de gebruikte spelers, niet normaal dit toch? Gaat over iets meer dan tien wedstrijden en enkel de basisopstellingen zijn meegenomen. Brenet, Babel, De Ligt, Veltman, Zoet, Brutus... De ziekte, wat een armoede zit er tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Vooral Brenet is kneiters beest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 9 oktober 2017 Share Geplaatst 9 oktober 2017 Dat is idd een topper, ik noemde ook opzettelijk de beste van de spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Vanavond even 7-0 pakkie geven aan die gehaktballetjes. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Vanavond even 7-0 pakkie geven aan die gehaktballetjes. :< Toch zeker even meegepakt op Unibet :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 #HetWonderVanAmsterdam #DeArenaIsWelSfeervol #Zeven... (zucht...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Ik ga ook kijken, wat leedvermaak op de TV doet het altijd goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Cillessen Tete - Van Dijk - Rekik - Aké Wijnaldum - Blind - Vilhena Robben - Janssen - Babel Opnieuw geen enkel risico genomen door Advocaat. Probeer dan in ieder geval nog wat verrassends in het eerste half uur, maar nee hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Sjonge die Advocaat Ik had het misschien opgezet als NL 3-3-4 had gespeeld ofzo, laat maar zitten nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Gewoon 7 a 8 verdedigend ingestelde spelers opstellen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Wat erg dit. Al dat vuurwerk. Alsof je het WK hebt gehaald met 60 goals voor en 3 tegen... :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Advocaat op de opmerking dat een aanvallende middenveld (Klaassen, Van Ginkel) was verwacht: "Die vraag verwachtte ik al, maar we spelen heel aanvallend, want we hebben drie aanvallers." En vervolgens een hoop gelul over dat hij niet met Dost én Jansen wil beginnen. Kan iemand van de KNVB hem NU ontslaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Meer inzet in het eerste kwartier dan in de hele kwalificatie bij elkaar :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Dit gun je Robben zo hard. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 Luxemburg nu wel voor :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 We worden wereldkampioen we worden wereldkampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 10 oktober 2017 Share Geplaatst 10 oktober 2017 We worden wereldkampioen we worden wereldkampioen 2026 bedoel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten