Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Hoop vooral dat er langetermijnbeleid gevoerd gaat worden. Stel een bondscoach aan die in staat is opnieuw te beginnen met dit team en geef hem een contract voor ruim vier jaar, tot en met (de kwalificatie voor) het WK. Moet een tactisch sterke coach zijn die echte teams kan smeden. En die moet vervolgens een vaste kern opbouwen, een vaste spelwijze hanteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mja, ik denk dat we ons gewoon moeten kunnen kwalificeren hoor. Die Nations League is niet echt belangrijk. Waarschijnlijk eindigen we sowieso wel bij die beste 4 uit deze divisie die zich niet al plaatst voor het EK of we moeten echt falen. als in laatste worden in zo'n poule. En ik denk ondanks dat het nu zo lijkt dat Zweden misschien wel één van de moeilijkste tegenstanders is uit deze groep. Ze zijn allemaal vrij lastig, maar naast het falen van het elftal(vooral uit in Bulgarije en uit in Frankrijk) hebben we ook gewoon ontiegelijke pech gehad deze kwalificatie met bijvoorbeeld de eerste wedstrijd, gefaal aan de top van de KNVB en een zeer lastige loting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah ja, dat is nieuw natuurlijk. Tegen die landen zou je op papier kans moeten maken, al zal het met ons huidige niveau erg lastig worden.

Volgens mij gaat de 'normale' kwalificatie wel voor trouwens.

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een EK/WK organiseren heren. Dan komt het goed.

Zelf morgen naar de wedstrijd. Als groot liefhebber van Ola Toivonen gaat het optimaal genieten worden. Wel samen met mijn vader erheen (cadeau voor mijn vader). Dus dat is dan wel weer de leuke kant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand me trouwens uitleggen waarom een Vorm niet geselecteerd is en Stekelenburg wel?

Wat hebben we de laatste tijd trouwens wel niet gehad qua spelers per positie?

[spoiler=opstellingen NL aanloop WK 2018]

CIllissen

Zoet

Stekelenburg

Janmaat

Tete

Fosu-Mensah

Veltman

Karsdorp

Brenet

Van Dijk

De Vrij

Veltman

De Ligt

Bruma

Rekik

Hoedt

Brutus

Blind

Aké

Willems

Van Aanholt

Wijnaldum

Toornstra

Ramselaar

Bazoer

Propper

Sneijder

Klaassen

Vilhena

Strootman

Schaars

Robben

Berghuis

Lens

Janssen

Dost

Babel

Promes

Memphis

Even een overzichtje van de gebruikte spelers, niet normaal dit toch? Gaat over iets meer dan tien wedstrijden en enkel de basisopstellingen zijn meegenomen.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf morgen naar de wedstrijd. Als groot liefhebber van Ola Toivonen gaat het optimaal genieten worden. Wel samen met mijn vader erheen (cadeau voor mijn vader). Dus dat is dan wel weer de leuke kant.

Doen we toch Euro 2020 is deels in Amsterdam, het werkt alleen niet echt. Maar de angst dat we ons daarvoor niet zouden kwalificeren is net zo gek als voor Euro 2016... Ik denk dus dat het wel gaat lukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker als hij weer zo'n prachtgoal als tegen Luxemburg maakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand me trouwens uitleggen waarom een Vorm niet geselecteerd is en Stekelenburg wel?

Wat hebben we de laatste tijd trouwens wel niet gehad qua spelers per positie?

[spoiler=opstellingen NL aanloop WK 2018]

CIllissen

Zoet

Stekelenburg

Janmaat

Tete

Fosu-Mensah

Veltman

Karsdorp

Brenet

Van Dijk

De Vrij

Veltman

De Ligt

Bruma

Rekik

Hoedt

Brutus

Blind

Aké

Willems

Van Aanholt

Wijnaldum

Toornstra

Ramselaar

Bazoer

Propper

Sneijder

Klaassen

Vilhena

Strootman

Schaars

Robben

Berghuis

Lens

Janssen

Dost

Babel

Promes

Memphis

Even een overzichtje van de gebruikte spelers, niet normaal dit toch? Gaat over iets meer dan tien wedstrijden en enkel de basisopstellingen zijn meegenomen.

Brenet, Babel, De Ligt, Veltman, Zoet, Brutus... De ziekte, wat een armoede zit er tussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Advocaat op de opmerking dat een aanvallende middenveld (Klaassen, Van Ginkel) was verwacht: "Die vraag verwachtte ik al, maar we spelen heel aanvallend, want we hebben drie aanvallers." En vervolgens een hoop gelul over dat hij niet met Dost én Jansen wil beginnen. Kan iemand van de KNVB hem NU ontslaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites