Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei LouisPSV:

Die Janssen hoef je nooit meer op te stellen. Noppert heeft me positief verrast.

Janssen heeft 2 dingen goed gedaan. Kaats in de eerste helft (4e minuut ofzo) op Gakpo en de kaats net voor rust op Berghuis. Dat is zijn spel en hij wordt te weinig betrokken in het spel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik de enige die Frenkie zwaar overschat vind?

Goed de overwinning over de streep getrokken. Hopelijk goed voor het vertrouwen. Noppert had een aantal prina reddingen dus laten we hem ophypen met zn allen. Ecuador en Qatar mogen geen problemen opleveren denk ik. Benieuwd naar de landen met een wat hoger niveau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Vitesse88:

Janssen heeft 2 dingen goed gedaan. Kaats in de eerste helft (4e minuut ofzo) op Gakpo en de kaats net voor rust op Berghuis. Dat is zijn spel en hij wordt te weinig betrokken in het spel. 

Zelfs die kaats op Berghuis vond ik kut, veelste hard en met een stuit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Srangaman:

En die pakt 'ie allebei. Daar staat hij voor.

Die ballen hadden Pasveer en Bijlow ook zonder meer gepakt, dus laten we de adoratie voor die gozer even temperen. Gewoon een degelijke pot gekeept, niet meer en niet minder. 

Blijft onbegrijpelijk dat Bijlow niet keept, daar gaan deze twee reddingen niets aan veranderen.

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vitesse88:

Bijlow die laatste ook niet. Die pakt Noppert dmv z’n lengte. 

Wat een pertinente onzin. Die bal valt van 20 meter in de hoek van de keeper. Heel technisch bekeken zou je zelfs kunnen stellen dat Noppert al een stap te ver naar het midden had gezet waardoor hij zich zo moest strekken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites