cimbomcu Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Bas zal familie van je zijn, maar onderstaande quotes vind ik op z'n minst discutabel. Gewoon niet goed genoeg Elsjorro, iedereen op Bas en jou na vond het een pinchitter maar hij niet. Als je dan echt gaat denken dat er meer inzit gaat het mis. 18 interlands, 1 goal. Dat is gewoon erg. De Jong vind ik beter ja, aan de bal sowieso, iets slimmer ook, als hij in Portugal voetbalt wordt die ook topscorer net als Van Wolfswinkel. “Bij Sporting word ik optimaal benut”, zoekt hij naar een verklaring “Op den duur kreeg ik het gevoel dat ik werd opgeroepen, omdat ik wel opgeroepen móest worden. Omdat ik het gewoon hartstikke goed deed bij Sporting.” “Het is ook hoe er met je omgegaan wordt. Daar is het één en ander mis gegaan. Het kan niet waar zijn dat ik me goed voel als ik uit Lissabon vertrek en thuis kom met een slecht gevoel. Het zit in de communicatie. “Maar laat in elk geval zien dat je respect voor me hebt. Met een jongen die er meerdere keren bij is geweest, in Portugal 34 keer scoort, en dit seizoen op dezelfde fiets verder gaat, ga je toch iets anders om dan met een jongen die net komt kijken? Dost vindt het jammer dat hij nooit duidelijkheid heeft gekregen over zijn rol bij Oranje Het Nederlands elftal heeft mij niet gelukkig gemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 dat jij liever de jong hebt, zegt ook wel weer genoeg over het niet serieus nemen van jou. Waarom? De Jong heeft in oranje meer gepresteerd dan Dost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Bas zal familie van je zijn, maar onderstaande quotes vind ik op z'n minst discutabel. Gewoon niet goed genoeg Elsjorro, iedereen op Bas en jou na vond het een pinchitter maar hij niet. Als je dan echt gaat denken dat er meer inzit gaat het mis. 18 interlands, 1 goal. Dat is gewoon erg. De Jong vind ik beter ja, aan de bal sowieso, iets slimmer ook, als hij in Portugal voetbalt wordt die ook topscorer net als Van Wolfswinkel. “Bij Sporting word ik optimaal benut”, zoekt hij naar een verklaring “Op den duur kreeg ik het gevoel dat ik werd opgeroepen, omdat ik wel opgeroepen móest worden. Omdat ik het gewoon hartstikke goed deed bij Sporting.” “Het is ook hoe er met je omgegaan wordt. Daar is het één en ander mis gegaan. Het kan niet waar zijn dat ik me goed voel als ik uit Lissabon vertrek en thuis kom met een slecht gevoel. Het zit in de communicatie. “Maar laat in elk geval zien dat je respect voor me hebt. Met een jongen die er meerdere keren bij is geweest, in Portugal 34 keer scoort, en dit seizoen op dezelfde fiets verder gaat, ga je toch iets anders om dan met een jongen die net komt kijken? Dost vindt het jammer dat hij nooit duidelijkheid heeft gekregen over zijn rol bij Oranje Het Nederlands elftal heeft mij niet gelukkig gemaakt. “ ik weet wat ik kan, maar bij oranje laat ik het niet zien. Dat is frustrerend” 1 op 1 overgenomen. Geeft hij toch zelf ook al mee aan dat hij vind dat hij het niet heeft laten zien en dat dat hem dwarszit? Dat hij buitenom dat gefrustreerd is dat een spits met welgeteld 3 goals in een heel seizoen de voorkeur krijgt kan ik me dan nog wel voorstellen. De aanname dat de jong het in Portugal ook zo goed zou doen is totaal nergens op gestoeld, immers heeft de jong in dezelfde competitie als dost 0,0 laten zien, daar waar dost netjes bijna 1 op 2 liep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Waarom? De Jong heeft in oranje meer gepresteerd dan Dost. Omdat er niet staat dat hij de jong beter vind presteren in oranje, er staat dat hij de jong beter vind dan dost. En dat is op zichzelf al belachelijk. vooropgesteld dat dost geen wondervoetballer is, het blijft een spits die prima zijn kansen afmaakt, maar buitenom dat wellicht niet zo bruikbaar is als een boel andere spitsen. Neemt niet weg dat we allemaal lekker bassie dost lopen af te zeiken op een slechte pot tegen Engeland en een drama pot tegen Luxemburg. Dat hij het bij oa Wolfsburg en nu sporting zo goed doet, dat ligt aan van alles maar niet aan het feit dat bas dost misschien niet zo slecht is als we willen voordoen. maar bon, dat was de discussie niet. Die ging over dost-de jong. En die strijd wint dost, puur gebaseerd op kwaliteit, vrij makkelijk naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Volgens mij kan deze discussie prima gevoerd worden zonder dat verwezen wordt naar een (niet-bestaande) relatie tussen sjorro en Dost. Verder ben ik het wel met sjorro eens. De bewering was dat hij ook kritisch naar zichzelf keek. Dat haal je niet onderuit met een paar citaten waarin hij dat niet doet, elsjorro geeft mi een heel duidelijk voorbeeld waarin Dost dat wel doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 “ ik weet wat ik kan, maar bij oranje laat ik het niet zien. Dat is frustrerend” 1 op 1 overgenomen. Geeft hij toch zelf ook al mee aan dat hij vind dat hij het niet heeft laten zien en dat dat hem dwarszit? Dat hij buitenom dat gefrustreerd is dat een spits met welgeteld 3 goals in een heel seizoen de voorkeur krijgt kan ik me dan nog wel voorstellen. De aanname dat de jong het in Portugal ook zo goed zou doen is totaal nergens op gestoeld, immers heeft de jong in dezelfde competitie als dost 0,0 laten zien, daar waar dost netjes bijna 1 op 2 liep. Dat is nu de tweede keer dat je dit zegt, en daarmee doel je volgens mij op Janssen, maar Depay wordt onder Koeman toch gewoon de eerste 'spits'? Lijkt me dat dat voor Dost de trigger is geweest, niet de keuze voor Janssen acht maanden geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Volgens mij kan deze discussie prima gevoerd worden zonder dat verwezen wordt naar een (niet-bestaande) relatie tussen sjorro en Dost. Verder ben ik het wel met sjorro eens. De bewering was dat hij ook kritisch naar zichzelf keek. Dat haal je niet onderuit met een paar citaten waarin hij dat niet doet, elsjorro geeft mi een heel duidelijk voorbeeld waarin Dost dat wel doet. Ja zelfkritisch een beetje zoals Advocaat over Kramer ''ja maar wat Buttner deed dan?'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Dat is nu de tweede keer dat je dit zegt, en daarmee doel je volgens mij op Janssen, maar Depay wordt onder Koeman toch gewoon de eerste 'spits'? Lijkt me dat dat voor Dost de trigger is geweest, niet de keuze voor Janssen acht maanden geleden. Ik dacht dat ik dat in een eerdere post al had benoemd, maar wellicht was dat ergens anders. Maar inderdaad zal meespelen dat dost ook wel inziet na de wedstrijd tegen Portugal dat hij elke keer mee mag om de meubelen te redden bij achterstand of het moet doen met de invalbeurten van 15/20 minuten. Alles bij elkaar opgeteld kan ik me dan prima voorstellen dat hij zich afvraagt of die invalbeurtjes het waard zijn om zich zo slecht te voelen na afloop elke keer. overigens heb ik inderdaad verder geen noemenswaardige relatie tot bas dost. Al met al heb ik hem denk ik 8x gesproken. 7 van die 8 keer bleef die conversatie bij van zijn kant: mag ik wel 3 bier en van mijn kant 6 euro alsjeblieft. die andere keer was een testwedstrijd voor dc Emmen waar hij bij de andere partij zat ingedeeld, dus ik heb war dat betreft niet een voorkeur voor bas dost ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 (bewerkt) Ja zelfkritisch een beetje zoals Advocaat over Kramer ''ja maar wat Buttner deed dan?'' Wtf maat. “ ik weet wat ik kan, maar bij oranje laat ik het niet zien. Dat is frustrerend” Er wordt een concreet, vrij duidelijk, voorbeeld gegeven over hoe Dost ook kritisch op zichzelf is. Twee scenario's. 1) je leest gewoon niet en hebt dit over het hoofd gezien (bij wijze van ongeluk, voordeel van de twijfel). 2) je hebt dit gelezen en maakt een zeer vreemde vergelijking. 18 april 2018 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Wtf maat. “ ik weet wat ik kan, maar bij oranje laat ik het niet zien. Dat is frustrerend” Er wordt een concreet, vrij duidelijk, voorbeeld gegeven over hoe Dost ook kritisch op zichzelf is. Twee scenario's. 1) je leest gewoon niet en hebt dit over het hoofd gezien (bij wijze van ongeluk, voordeel van de twijfel). 2) je hebt dit gelezen en maakt een zeer vreemde vergelijking. Nouja, ik kan me best voorstellen dat het een beetje overkomt als "Ik laat het niet zien (omdat ik verkeerd gebruikt wordt)", ook gezien zijn andere citaten. Ik denk zelf dat het wel oprechte zelfkritiek is, maar het kan best een beetje passief-aggressief lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Omdat het natuurlijk wel allemaal samenhangt met elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 Omdat er niet staat dat hij de jong beter vind presteren in oranje, er staat dat hij de jong beter vind dan dost. En dat is op zichzelf al belachelijk. Ja maar goed de hele discussie gaat toch over het Nederlands Elftal? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 april 2018 Share Geplaatst 18 april 2018 (bewerkt) Omdat het natuurlijk wel allemaal samenhangt met elkaar. Ja en Advocaat ook ''Wat Kramer deed kan niet, maar Buttner dan?'' Blij dat anderen het wel begrijpen. 18 april 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Kampioenen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 mei 2018 Share Geplaatst 20 mei 2018 Over 10 jaar zitten we geramd als het op een strafschoppenserie aankomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 @PJHoutman zit met de hand in de broek voor de tv; ruudje in de basis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Ben wel benieuwd naar De Roon. Al zal de wedstrijd hier voornamelijk als bewegend behang fungeren, want verwacht van de wedstrijd zelf niet zo veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 (bewerkt) Mwa voegt toch weinig toe. Had graag 2de helft De Roon eruit voor De Vrij en dan Blind op 6 gewild. 4 juni 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Wat een armoede zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Virgil van Dijk weer als een wijf verdedigd, man man man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Weten jullie nog de vorige confrontatie met Italië? Dat was de eerste wedstrijd na het WK 2014 in de Arena, eerste wedstrijd van het nieuwe tijdperk onder Hiddink, waar Martens Indi besluit om na negen minuten rood te pakken. Paar dagen daarna verliezen we de op papier de moeilijkste EK Kwalificatie wedstrijd door een bizarre actie van Janmaat in blessuretijd. Heb een theorie dat het daar mentaal (?) mis is gegaan en zijn de spelers toen in een negatieve spiraal geraakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Mwa nee geloof ik niet in. We zijn vooral de mist in gegaan met spelers als Wijnaldum en Strootman, 2 vreselijk slechte voetballers. Waarom zouden we die nog oproepen eigenlijk? Worden nooit meer beter en presteren al jarenlang ondermaats, geef gewoon anderen vanaf nu de kans want met dat soort alibi voetballers ben je nog verder van huis. Het is echt belachelijk dat een 30 jarige afgeschreven debutant van Club Brugge veel en veel meer laat zien dan de spelers van Roma en Liverpool. Van Dijk liet weer eens zien hoe kwetsbaar die is, en die Hateboer kan er al helemaal geen pepernoot van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 In september gaan we echt helemaal zoek gespeeld worden door Frankrijk en Duitsland. Moet wel iets heel geks gebeuren wil je daar resultaten halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Mwa nee geloof ik niet in. We zijn vooral de mist in gegaan met spelers als Wijnaldum en Strootman, 2 vreselijk slechte voetballers. Waarom zouden we die nog oproepen eigenlijk? Worden nooit meer beter en presteren al jarenlang ondermaats, geef gewoon anderen vanaf nu de kans want met dat soort alibi voetballers ben je nog verder van huis. Het is echt belachelijk dat een 30 jarige afgeschreven debutant van Club Brugge veel en veel meer laat zien dan de spelers van Roma en Liverpool. Van Dijk liet weer eens zien hoe kwetsbaar die is, en die Hateboer kan er al helemaal geen pepernoot van. Wat voor middenveld stel je voor dan? Van Ginkel, Vd Beek en Vilhena? Wijnaldum heeft dit jaar 50 wedstrijden gespeeld bij de nummer 4 van Engeland, tevens CL-finalist. Slechts twee spelers maakten meer minuten dan hij in dat team. 'Vreselijk slechte voetballer', die Jürgen Klopp begrijpt er inderdaad geen pepernoot van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Wijnaldum is in dat team een dienende speler, maar in het NL-elftal zijn er momenteel geen spelers om te bedienen. Wijnaldum komt dan ook veel minder tot zijn recht in dit elftal dan bij Liverpool, mede ook door de gehanteerde tactiek. Hem een vreselijk slechte voetballer dan begrijp je het gewoon verkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten