Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei Kyrill:

Ik ben niet per se in feeststemming. Als zo doen op WK ga je niet ver komen, dit Noorwegen was wel erg zwak. 

Dit zeiden ze in 2014 ook en toen kwamen we tot de 3e plaats zonder eigenlijk één wedstrijd goed te spelen, buiten Spanje natuurlijk. Dus het hoeft niet per sé een grote afgang te worden, veel hangt daarin ook af van je loting. Toen hadden we wel meer individuele kwaliteit natuurlijk, maar Depay en Wijnaldum kunnen wedstrijden beslissen. Moet alleen een beetje geluk bij komen kijken, want als Depay zijn dag niet heeft (zoals op het EK bijna elke wedstrijd) dan heb je er geen reet aan. 

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei PJHoutman:

Dit zeiden ze in 2014 ook en toen kwamen we tot de 3e plaats zonder eigenlijk één wedstrijd goed te spelen, buiten Spanje natuurlijk. Dus het hoeft niet per sé een grote afgang te worden, veel hangt daarin ook af van je loting. Toen hadden we wel meer individuele kwaliteit natuurlijk, maar Depay en Wijnaldum kunnen wedstrijden beslissen. Moet alleen een beetje geluk bij komen kijken, want als Depay zijn dag niet heeft (zoals op het EK bijna elke wedstrijd) dan heb je er geen reet aan. 

Gini mag wel eens stoppen met verstoppertje spelen. Wat een drama zeg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Thierryvane:

Ik vroeg me serieus in de rust nog af of Gini wel meedeed. Koning verstoppertje in Oranje.

Vraag me sowieso al jaren af wat nou de meerwaarde is van Wijnaldum bij zowel Oranje als bij Liverpool. Loopt zo nu en dan tegen een bal aan en scoort dan toevallig. Verder is het vooral vertragen wat hij doet, ballen verkeerd inspelen en in de weg lopen. Gekke is dat vrijwel elke trainer iets in hem ziet wat anderen blijkbaar niet kunnen zien. Klopp vond hem geweldig, terwijl hij bij Liverpool niets anders deed dan zijn nekspieren trainen op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites