Vitesse88 Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 20 minuten geleden zei MisterX: Kunnen we dit soort wedstrijden niet gewoon van de buis halen? Dan ontstaat er meer ruimte voor korfbal. Dat ziet er tenminste een heel stuk beter uit dan de wedstrijd van gisteren. Zelfs als Nederland zich voor het WK plaatst, vraag ik me af of ik alle wedstrijden van Nederland wel wil gaan kijken als ze zo slecht spelen. Maak jezelf nou geen illusies dat NL zit te wachten op korfbal. Dan nog liever dit graftakken voetbal van gisteren Maak me geen zorgen over dinsdag, minimaal gelijk tegen Noorwegen moet toch wel lukken. Lijkt me dat de jongens nu wel ff begrijpen dat arrogantie geen optie is tijdens dit soort potten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Maak jezelf ook geen illusies dat dit elftal mentaal nu dingen weet te begrijpen. Probleem is ook een beetje dat gewoon een heel groot deel van dit elftal niet echt in vorm is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Ach ja, gelukkig staat het publiek er achter... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Die Savic had er trouwens al van het veld gemoeten in de tweede helft. Hij heeft tot twee keer toe een beuk in de rug van Depay gedaan. Dat is normaal twee keer geel en dan rood. Maar Nederland heeft het op zichzelf afgeroepen. Je moet gewoon winnen dinsdag niet meer en niet minder. Want van Noorwegen hoef je echt niet te verliezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 november 2021 Share Geplaatst 14 november 2021 Oranje is deze kwalificatie reeks thuis vlekkeloos met 12/12 maar de uitvorm is matig met 8 uit 5 aangezien de Turken uit 9 punten na 4 duels al hebben en de Noren 10 punten na 4 uitduels al.... Dus het is niet eens ondenkbaar at de Noren een punt pakken uit bij Nederland... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 20 uur geleden zei Kyrill: Oranje is deze kwalificatie reeks thuis vlekkeloos met 12/12 maar de uitvorm is matig met 8 uit 5 aangezien de Turken uit 9 punten na 4 duels al hebben en de Noren 10 punten na 4 uitduels al.... Dus het is niet eens ondenkbaar at de Noren een punt pakken uit bij Nederland... Maar thuis dus wel vlekkeloos nog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Zojuist zei Erwin.: Maar thuis dus wel vlekkeloos nog Ja, daar begon ik mijn zin mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 I know, maar ik bedoelde dat het dus zeker nog goede kans is voor Nederland om die Noren gewoon met een verlies naar huis te sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 2 minuten geleden zei Erwin.: I know, maar ik bedoelde dat het dus zeker nog goede kans is voor Nederland om die Noren gewoon met een verlies naar huis te sturen Eens absoluut. Maar tot nu toe zijn zij uit uitstekend iig. Wordt spannend. Benieuwd of Haaland fit is morgen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Aangezien hij niet opgeroepen is maakt het weinig uit of hij wel of niet fit zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Ik ben iig niet fit. Dan weten jullie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) 58 minuten geleden zei PJHoutman: Aangezien hij niet opgeroepen is maakt het weinig uit of hij wel of niet fit zou zijn. Flinke shot op een borrel zeg. Geen wonder ze niet langs de Letten kwamen... Normaal hebben landen teams juist schijt aan of speler geblesseerd is of niet... En iemand met reputatie van Haaland... Moet ie wel heel erg niet fit zin. 15 november 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Nederland heeft al bewezen ook tegen een zwakke ploeg een zwak resultaat te kunnen neerzetten, dus ik ben er gerust op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 21 minuten geleden zei Aaron21: Nederland heeft al bewezen ook tegen een zwakke ploeg een zwak resultaat te kunnen neerzetten, dus ik ben er gerust op. Ik als Nederlander hoop ook gewoon België elke eindronde mee doet hoor. Net als sommige Feyenoord fans wel hopen Ajax goed doet in de CL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Ik niet, zeker niet na het laatste EK. Vind die Belgen maar een stelletje calimero's. Werden weggespeeld tegen Portugal, maar gingen met alle geluk van de wereld door. En maar janken over dat Portugal een beetje hard speelde, terwijl de Belgen net zo goed meededen. Zit sowieso niet echt een lijn of goed voetbal in, maar toch is er een enorm vertrouwen in die nationale ploeg. Ik vond het altijd wel mooi dat België wat minder last had van dat blinde chauvinisme wat je hier in Nederland vaak zag, maar dat is de laatste jaren op voetbalgebied haast gelijk nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) Weet niet waar je dat vandaan haalt. De enige reden dat Martinez nog niet weg is, is omdat we niet weten wie we in de plaats moeten nemen met ons budget. Ik zou dolgelukkig geweest zijn moest Barcelona hem genomen hebben. We weten goed genoeg dat we met deze ploeg geen potten meer gaan breken en onze kans gehad hebben. Als je tegen estland met 7 dertigers speelt heb je een probleem, dat weet iedereen. Hier zijn de verwachtingen totaal niet hoog meer. natuurlijk ga je als Belg eens lachen als NL flatert tegen Tsjechie en montenegro, maar natuurlijk hebben we er liever jullie bij dan zo'n oostblok land met 2 pseudo vedetten, of een turkije dat afgelopen EK absoluut niets toevoegde Bijna alle voetballers zijn calimero's trouwens. Ik herriner me nog Immobile en zijn miraculeuze genezing bij de eerste goal.... 15 november 2021 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Zullen morgen de spelers ook gebruik maken van een golfkarretje op het veld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Wilde gok, maar ik denk het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Bijlow geblesseerd afgevallen, Krul opgeroepen. Als Van Gaal consequent is stelt hij morgen Flekken op, dus ik neem aan dat Cillessen gaat keepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 5 uur geleden zei AntiChrist7: Weet niet waar je dat vandaan haalt. De enige reden dat Martinez nog niet weg is, is omdat we niet weten wie we in de plaats moeten nemen met ons budget. Ik zou dolgelukkig geweest zijn moest Barcelona hem genomen hebben. We weten goed genoeg dat we met deze ploeg geen potten meer gaan breken en onze kans gehad hebben. Als je tegen estland met 7 dertigers speelt heb je een probleem, dat weet iedereen. Hier zijn de verwachtingen totaal niet hoog meer. natuurlijk ga je als Belg eens lachen als NL flatert tegen Tsjechie en montenegro, maar natuurlijk hebben we er liever jullie bij dan zo'n oostblok land met 2 pseudo vedetten, of een turkije dat afgelopen EK absoluut niets toevoegde Bijna alle voetballers zijn calimero's trouwens. Ik herriner me nog Immobile en zijn miraculeuze genezing bij de eerste goal.... Zijn er wel genoeg alternatieven dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) 17 minuten geleden zei cimbomcu: Zijn er wel genoeg alternatieven dan? Ja, voor een aantal spelers zeker. Saelemaekers, T.Hazard, Trossard, De Ketelaere ipv bijvoorbeeld Meunier en Benteke,... Maar het leedvermaak van België tov Nederland is inderdaad een beetje zielig/triest en komt natuurlijk gewoon voort uit een jarenlange jaloezie. Nu hebben/hadden ze in Belgie eens een betere generatie, maar kunnen ze zelf ook geen prijzen pakken en lachen ze maar met Nederland. 15 november 2021 bewerkt door FlyD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 (bewerkt) 19 minuten geleden zei cimbomcu: Zijn er wel genoeg alternatieven dan? Om direct mee te doen op het WK? nee. Om tegen godbetert estland te spelen wanneer de kwalificatie al zo goed als binnen is? Trossard, Dendoncker, Saelemakers, De Ketelaere,Boyata. Het zijn die namen die het ooit het stokje moeten overnemen, waarom nog een jaar ermee wachten... EDIT: @FlyD was me voor 15 november 2021 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Het wordt morgen in ieder geval geen Flekkenloze wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 november 2021 Share Geplaatst 15 november 2021 Vind het wel tenenkrommend dat Van Gaal enerzijds die kleine landen met hun defensieve speelstijl heel groot maakt, maar tegelijkertijd met één zes en twee lopers (Klaassen en Wijnaldum) speelt. Elke amateurcoach weet dat als je met twee tienen speelt tegen een ploeg met een laag defensief blok, je meer aan creatieve spelers hebt. Goede voetballers. De juiste ruimtes vinden, opendraaien, doorvoetballen, iemand snel wegsteken.. Zo'n Klaassen en ook Wijnaldum - die onder De Boer als tien ook al zovaak slecht was - weten niet wat ze moeten doen zo hoog op het veld als ze geen loopacties in de diepte kunnen maken. Lopen maar wat te sloffen en terug te kaatsen. Je hebt nu dan geen Berghuis, maar speel dan desnoods met een Lang als tien. Verzin iets waar nog wat logica in zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten