PJHoutman Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 Hoogma op de vraag of het 'slecht uitpakken' van de aanstelling De Boer ook gevolgen voor hem moet hebben: "Ik ben geen wegloper" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 Als Frank niet zelf was weggegaan dan was hij hoe dan ook ontslagen. Die kwartfinale eis was zeker redelijk en had ook gewoon gemoeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 Wim Jonk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 17 minuten geleden zei delichris: Als Frank niet zelf was weggegaan dan was hij hoe dan ook ontslagen. Die kwartfinale eis was zeker redelijk en had ook gewoon gemoeten. Wel een beetje populistisch, want had je dit ook gezegd als we niet Tsjechië maar Frankrijk/Portugal/Duitsland hadden geloot. Dan was winst als harde eis weer een beetje vreemd geweest. Je moet kijken naar de tegenstanders, niet blindstaren op het halen van een bepaalde ronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 2 uur geleden zei Regis: Treurig. Mag hopen dat ze bij de directie ook zich eens achter de oren gaan krabben. Wat moet je trouwens met Gio? Middelmatige trainer. Hooguit qua uitstraling wat beter dan De Boer, maar qua capaciteiten heeft die ook niet bewezen beter te zijn of iig over enige kwaliteit te beschikken. 5 prijzen pakken met Feyenoord getuigt inderdaad totaal niet van enige kwaliteit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 2 minuten geleden zei Urbeto: 5 prijzen pakken met Feyenoord getuigt inderdaad totaal niet van enige kwaliteit. Van Bronckhorst heeft 0 prijzen gepakt met Feyenoord, Kuijt 3 en Van Persie 2. Laten we nou niet doen alsof Gio, die nota bene door Advocaat gered moest worden, ook maar enige inbreng in die resultaten heeft gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 6 minuten geleden zei Urbeto: 5 prijzen pakken met Feyenoord getuigt inderdaad totaal niet van enige kwaliteit. Tsja. Frank de Boer pakte ook prijzen met een te dikke Sightorsson, Suljemani en Theo Jansen en spelers als Moisander en Serero. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 21 minuten geleden zei Tim': Wel een beetje populistisch, want had je dit ook gezegd als we niet Tsjechië maar Frankrijk/Portugal/Duitsland hadden geloot. Dan was winst als harde eis weer een beetje vreemd geweest. Je moet kijken naar de tegenstanders, niet blindstaren op het halen van een bepaalde ronde. Dit was de uitleg van Hoogma. Hij had ook gezegd als je een Duitsland/Portugal/ Frankrijk had gehad in de achtste finale en je speelde heel goed voetbal en je vliegt er dan uit dan hadden ze er ook anders naar gekeken. Maar goed als de Boer doelstelling had om de kwartfinale te halen en je voldoet er niet aan dan mag je er op aangesproken worden en de KNVB heeft ook wel gezien dat het niet goed ging. Ik vermoed zelfs dat er iets is gebeurd tussen de spelers en staf. Ik kan anders die achtste finale niet verklaren waarom dit zo slecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 22 minuten geleden zei delichris: Als Frank niet zelf was weggegaan dan was hij hoe dan ook ontslagen. Die kwartfinale eis was zeker redelijk en had ook gewoon gemoeten. Klopt. Maar dit is wel een “ontslag” om als KNVB top zo veel mogelijk buiten schot te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 2 minuten geleden zei The Saint: Klopt. Maar dit is wel een “ontslag” om als KNVB top zo veel mogelijk buiten schot te blijven. Klopt, maar het was gewoon geen goed huwelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 41 minuten geleden zei PJHoutman: Van Bronckhorst heeft 0 prijzen gepakt met Feyenoord, Kuijt 3 en Van Persie 2. Laten we nou niet doen alsof Gio, die nota bene door Advocaat gered moest worden, ook maar enige inbreng in die resultaten heeft gehad. Ik kan niet geloven dat je daadwerkelijk denkt dat Feyenoord ondanks Van Bronckhorst prijzen pakte, in plaats van dankzij Gio. Dan heb je echt geen idee. 39 minuten geleden zei Regis: Tsja. Frank de Boer pakte ook prijzen met een te dikke Sightorsson, Suljemani en Theo Jansen en spelers als Moisander en Serero. Moet je nagaan hoe slecht de rest was. Kampioen van de armoede, tot vier keer toe. Kan van Gio niet gezegd worden, want Ajax haalde in Feyenoords kampioensjaar niet voor niets de EL-finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 2 minuten geleden zei Urbeto: Ik kan niet geloven dat je daadwerkelijk denkt dat Feyenoord ondanks Van Bronckhorst prijzen pakte, in plaats van dankzij Gio. Dan heb je echt geen idee. Tactiek: 0. Wissels: 0. Prima 'people-manager' waarschijnlijk, maar heeft in niets bijgedragen aan het veldspel. Daar ben ik van overtuigd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 Alsjeblieft geen Gio of Cocu. Das echt te veel van hetzelfde. Vind ik Bosz en Conte interessantere namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 1 uur geleden zei delichris: Dit was de uitleg van Hoogma. Hij had ook gezegd als je een Duitsland/Portugal/ Frankrijk had gehad in de achtste finale en je speelde heel goed voetbal en je vliegt er dan uit dan hadden ze er ook anders naar gekeken. Maar goed als de Boer doelstelling had om de kwartfinale te halen en je voldoet er niet aan dan mag je er op aangesproken worden en de KNVB heeft ook wel gezien dat het niet goed ging. Ik vermoed zelfs dat er iets is gebeurd tussen de spelers en staf. Ik kan anders die achtste finale niet verklaren waarom dit zo slecht was. Die was er niet uitgegooid als NL prima had gespeeld en verloren in een pot waarbij je bv de lat geraakt had en met pech uitgeschakeld was. Maar er zat gewoon geen vooruitgang in. Makkelijke keuze voor de knvb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 3 minuten geleden zei Vitesse88: Die was er niet uitgegooid als NL prima had gespeeld en verloren in een pot waarbij je bv de lat geraakt had en met pech uitgeschakeld was. Maar er zat gewoon geen vooruitgang in. Makkelijke keuze voor de knvb. Zei ik ook al een post later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 12 minuten geleden zei delichris: Zei ik ook al een post later. Niet gelezen, my bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 Nieuwe bondscoach is al bekend. Succes @Pino! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Ad.nl noemt namen Van Gaal, Ten Hag, Bosz, Grim, Van Wonderen en Fraser als mogelijke opvolgers. Bij dat rijtje dacht ik wel: Wie is Van Wonderen? Die naam heb ik in dit topic ook nog niet langs zien komen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 14 uur geleden zei Karlo: Wim Jonk Ik quote mezelf even voordat-ie ondersneeuwt. Rest van de kanshebbers vind ik maar een beetje "meh". Met een Gio of Cocu ga je een beetje door op de lijn De Boer. Ten Cate hoeft van mij ook niet zo, evenals terugvallen op Van Gaal... tijd voor verandering. Jonk speelt goed voetbal met Volendam, gebruikt de Cruijff-filosofie, speelt 4-3-3 en geeft jonge spelers een kans. Die paar keer dat-ie langs is geweest bij ESPN en VI live, ook enorm van genoten hoe hij inhoudelijk over voetbal praat. Korte termijn denken is nu misschien verleidelijk, want volgend jaar is het WK al, maar ik zou liever zien dat de KNVB een keuze neemt voor de lange termijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 2 uur geleden zei MisterX: Ad.nl noemt namen Van Gaal, Ten Hag, Bosz, Grim, Van Wonderen en Fraser als mogelijke opvolgers. Bij dat rijtje dacht ik wel: Wie is Van Wonderen? Die naam heb ik in dit topic ook nog niet langs zien komen... Grim heeft net bij Willem II getekend... ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Fraser lijkt mij de enige realistische optie. Zou het ook niet geheel gek vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 Of een buitenlandse trainer polsen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 2 uur geleden zei MisterX: Ad.nl noemt namen Van Gaal, Ten Hag, Bosz, Grim, Van Wonderen en Fraser als mogelijke opvolgers. Bij dat rijtje dacht ik wel: Wie is Van Wonderen? Die naam heb ik in dit topic ook nog niet langs zien komen... Voormalig speler van onder andere NEC, NAC Breda, Feyenoord en het Nederlands Elftal. Huidig hoofdtrainer van Go Ahead, waarmee hij in zijn eerste seizoen promotie heeft afgedwongen, daarvoor een lange loopbaan binnen de KNVB als trainer van verschillende jeugdelftallen en assistent van Ronald Koeman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 16 minuten geleden zei Nom de Guerre: Of een buitenlandse trainer polsen... Dit x10. Beste oranje spelers werken bij hun club toch al niet met Nederlandse manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 30 juni 2021 Share Geplaatst 30 juni 2021 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Of een buitenlandse trainer polsen... Een Limburger dus. Heb jij toevallig interesse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten