Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Wel lachwekkend dat ze hem er nu uit gaan gooien hoor. En dan weer die roep om Ten Cate, blijft bizar. Frank de Boer had zogenaamd niet goed genoeg gepresteerd en dan roept men om een trainer die enkel bloedgeld heeft opgehaald in de zandbak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Socrates:

Toch wonderbaarlijk dat mensen met Gio aan komen zetten. Dan kan je ook beter je mond houden over FdB, want een enorme upgrade is dat ook niet. Ook gewoon lekker 4-3-3 zonder idee en leunen op wat schamele basisprincipes uit de Hollandse gedateerde school.

Speelde we dit EK maar 4-3-3..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei La Pulga:

Speelde we dit EK maar 4-3-3..

Denk niet dat Memphis in een 4-3-3 wél een bal vast zou hebben gehouden of dat De Roon de bal wél naar de goede kleur had gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Lazy:

Denk niet dat Memphis in een 4-3-3 wél een bal vast zou hebben gehouden of dat De Roon de bal wél naar de goede kleur had gespeeld.

Memphis had dan ook gewoon linksbuiten mogen staan en zoveel mogelijk werden overgeslagen. De Roon had bij mij helemaal niet gespeeld maar een Klaassen. Rechtsbuiten had ik Berghuis staan en in de spits Malen. Tegen zulke landen had dat prima gekund. 

O ja achterin had ik Dumfries - De Vrij - De Ligt en Blind. Frenkie op 6 om Blind op te vangen als die mee naar voren gaat.

Overigens zie ik het liefst Van Gaal ons naar het WK2022 brengen, iemand die de gasten op scherp zet en waar je echt geen telefoontjes op een trainingsveld ziet.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Gaal zou ik oprecht tof vinden. Z'n ego is groot zat om het nog een keer te doen. Een bedreven assistent ernaast die het daarna misschien kan overnemen (en niet die gekkigheid met Danny Blind toen).

Anders buiten de landsgrenzen kijken. Of Huub Stevens voor een beetje pit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Regis:

Wel lachwekkend dat ze hem er nu uit gaan gooien hoor. En dan weer die roep om Ten Cate, blijft bizar. Frank de Boer had zogenaamd niet goed genoeg gepresteerd en dan roept men om een trainer die enkel bloedgeld heeft opgehaald in de zandbak.

Ik snap de roep hem ook niet. Ten Cate wel een prima assistent. Fraser zou voor mij ook prima zijn, of een buitenlandse trainer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

ZEIST - Frank de Boer (51) is niet langer de bondscoach van Oranje. Dat is zojuist gedeeld in de groepsapp van het Nederlands elftal. Daarmee komt er na 279 dagen een einde aan zijn dienstverband. Nadat de 112-voudig international op 23 september 2020 werd aangesteld als opvolger van Ronald Koeman, kostte de beschamende EK-nederlaag tegen Tsjechië (0-2) hem de kop.

Van Bronckhorst, kom er maar in! Wellicht met Rutten ernaast als veldtrainer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Treurig. Mag hopen dat ze bij de directie ook zich eens achter de oren gaan krabben. Wat moet je trouwens met Gio? Middelmatige trainer. Hooguit qua uitstraling wat beter dan De Boer, maar qua capaciteiten heeft die ook niet bewezen beter te zijn of iig over enige kwaliteit te beschikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Titan:

Ophouden met Oranje gebruiken als speeltuin voor trainers die zich nog niet in de top bewezen hebben... 

Enfin, volgende oefenwedstrijd of kwalificatie Lodeweges? ;e

Maar we hebben geen trainers die dat wel hebben, tenzij je (wéér) naar de generatie Hiddink, Advocaat, Van Gaal wil kijken. En daar zijn we toch wel klaar mee mag ik hopen. Dus dan ga je naar een buitenlandse trainer kijken, en dat gaan ze in Zeist nooit van hun levensdagen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Regis:

Treurig. Mag hopen dat ze bij de directie ook zich eens achter de oren gaan krabben. Wat moet je trouwens met Gio? Middelmatige trainer. Hooguit qua uitstraling wat beter dan De Boer, maar qua capaciteiten heeft die ook niet bewezen beter te zijn of iig over enige kwaliteit te beschikken.

Gudde gaat al weg toch? Maar ja, krijg je zo’n onbekende nobody daarvoor terug. Wordt er niet beter op. Ik zeg Fraser met Ten Cate als assistent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites