Chiemel Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 En ook nog weer ff een blundertje tijdens de persco (Quincy Menig) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 (bewerkt) Los van de overduidelijke fouten die hij als trainer maakt, zou het allemaal wel goed gaan met Frank? Menig ipv Promes, verwart Klaassen en Van de Beek, denkt blijkbaar dat hij spelers heeft gebeld die hij helemaal niet gebeld heeft. 2 juni 2021 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 juni 2021 Share Geplaatst 2 juni 2021 Je begint steeds beter die Inter-spelers te begrijpen die zeiden dat er bij zijn besprekingen geen touw aan vast te knopen viel. Dat hij op tactisch gebied een enorme beunhaas is heeft hij ook maar weer bewezen. En dan zal je zien dat het klootjesvolk straks de schuld geeft aan een systeem, terwijl het vooral de uitvoering en invulling ervan is dat niet klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 En ja hoor, Cillessen trekt de deksel van de beerput heel voorzichtig open zo net voor het EK . Dat zaakje rondom hem stinkt ook aan alle kanten. Nog iets wat FdB heerlijk gemanaged heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Citaat 'De pijn zit hem vooral in het feit dat ik deze mokerslag niet zag aankomen. Bij de bekendmaking van de EK-selectie was ik nog zijn eerste keeper', aldus Cillessen. 'Hij wist toen al dat ik positief getest was', vervolgt Cillessen. 'Vervolgens zei hij zondag in Portugal dat ik direct bij de groep zou aansluiten als de uitslag van mijn dagelijkse sneltest negatief was en die van de daaropvolgende PCR-test ook. Desnoods zou ik na het trainingskamp pas aanhaken. Ik heb écht geen idee wat er is veranderd. Ik heb ook nooit iets anders gehoord. Totdat de bondscoach me dinsdag belde. Dat maakt het extra wrang.' Ook omdat Cillessen het besluit totaal niet snapt. 'De regels staan het toe om keepers tijdens het toernooi te vervangen en er was nog tijd zat! Ik heb vanwege corona één dag verkoudheidsklachten gehad, maar verder 0,0 problemen. En dan wordt er nu gezegd dat ik niet fit ben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Kun je ook nog een bondscoach ontslaan vlak voor het EK begint? Ik vermoed dat we het dan nog beter gaan doen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Lekker met Dwight Lodeweges het toernooi in gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Ik dacht eerder aan Virgil van Dijk als coach Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Ik dacht aan Pieter de Jongh, omdat hij met zijn internationale ervaring deze ploeg vast aan het 'playing football' krijgt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 (bewerkt) https://www.whoscored.com/Players/90811/Show/Jasper-Cillessen Vroeger wilde iedereen Cillesen terwijl ie nOOIT speelde voor Barcelona. En nu komt iedereen met hooivorken omdat ie er niet bij is terwijl ie zelfs nu voor Valencia maar 10! maar 10 competitie duels gespeeld heeft dit seizoen. Die Cillesen massa hysterie slaat echt nergens op!! DIk terecht dat ie thuis blijft 3 juni 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Jij ziet liever een keeper mee die heel veel gespeeld heeft, maar geen bal tegenhoudt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 1 minuut geleden zei Regis: Jij ziet liever een keeper mee die heel veel gespeeld heeft, maar geen bal tegenhoudt? Sinds wanneer houdt Maarten niks tegen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Kyrill Rustig man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Uiteindelijk is het allemaal een grote act jongens! Spelers verwarren, gekke systemen spelen in de voorbereiding, keepers niet oproepen. Het is allemaal een act om de aandacht te vestigen op Frank de Boer en niet op het ontbreken van kwaliteiten van de spelersgroep. We worden Europees Kampioen en na de titel onthult Frank de Boer dat het allemaal geacteerd was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Op Twitter wordt De Boer bekritiseerd vanwege zijn verspreking, daar het niet de eerste misser is die hij maakt. De bondscoach wordt gewezen op andere missers die hij maakte rondom het Nederlands elftal. Hij liet Anwar El Ghazi met een appje weten dat hij niet werd opgenomen in de EK-selectie, terwijl Jeremiah St. Juste niet eens op de hoogte werd gebracht over het feit dat hij de voorselectie niet had overleefd. Op een eerdere persconferentie zei De Boer dat hij het opvallend vond hoeveel speelminuten Donny van de Beek afgelopen seizoen had gemaakt. De trainer dacht aan meer dan vierduizend minuten, maar dat bleken er slechts ruim veertienhonderd te zijn. Frank de Boer meest ongeschikte bondscoach in jaren (jaar of vier, maar toch) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 1 uur geleden zei E2E: Twee jaar geleden was het nog schandalig dat Weghorst debuteerde. Nu was het schandalig dat hij er steeds niet bij zat. Mensen vinden gewoon snel dingen schandalig. Daar heb je zkr gelijk in! Opinie in sport veranderd met minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 42 minuten geleden zei Lazy: Uiteindelijk is het allemaal een grote act jongens! Spelers verwarren, gekke systemen spelen in de voorbereiding, keepers niet oproepen. Het is allemaal een act om de aandacht te vestigen op Frank de Boer en niet op het ontbreken van kwaliteiten van de spelersgroep. We worden Europees Kampioen en na de titel onthult Frank de Boer dat het allemaal geacteerd was. Moesten we dat niet nog even geheim houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 36 minuten geleden zei Urbeto: Hij liet Anwar El Ghazi met een appje weten dat hij niet werd opgenomen in de EK-selectie Niet om het recht te praten, maar het ligt wel iets genuanceerder natuurlijk. Met de voltallige selectie was afgesproken hoe ze op de hoogte zouden worden gebracht en er is vooraf ingestemd met de app/sms. Het was natuurlijk wel heel erg lullig dat dit moment nét vastgelegd werd op camera. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 (bewerkt) 3 uur geleden zei Kyrill: https://www.whoscored.com/Players/90811/Show/Jasper-Cillessen Vroeger wilde iedereen Cillesen terwijl ie nOOIT speelde voor Barcelona. En nu komt iedereen met hooivorken omdat ie er niet bij is terwijl ie zelfs nu voor Valencia maar 10! maar 10 competitie duels gespeeld heeft dit seizoen. Die Cillesen massa hysterie slaat echt nergens op!! DIk terecht dat ie thuis blijft Cillessen is al een aantal jaar (Toch zeker sinds Stekelenburg ging banken vanaf het moment dat hij 1 jaar AS Roma had gespeeld) by far onze beste keeper. En elke keer dat Cillessen mee deed, stond die er ook. Vergeet niet dat het in die periode ook geprobeerd is met Jeroen Zoet, die direct een paar dikke blunders maakte. Dus zo "hysterisch" is dat niet. Overigens snap ik niet wat je met Weghorst doet in een 5-3-2 opstelling. Ja als die 5-3-2 goed uitgevoerd wordt, krijg je nog wat aanvoer vanaf de zijkant. Maar we moeten Weghorst toch niet diep willen gaan spelen in dit systeem? Dit is Bas Dost all over again. Opstellen omdat je er niet meer omheen kunt en dan na 3/4 wedstrijden roepen dat het niks is want hij heeft geen bal geraakt. 3 juni 2021 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Je had gewoon Bijlow mee moeten nemen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Klopt, gewoon de beste keeper die je hebt, Cillessen. En Weghorst kan inderdaad niet. Of je moet technisch behendiger zijn, of je moet wat snelheid en diepte hebben. Lukaku en Zapata zijn bijvoorbeeld ook wel echte spitsen, maar hebben nog wel redelijk wat snelheid. Lukaku kan ook nog best een balletje meegeven. Weghorst en De Jong zijn het gewoon niet. Een driehoek Van de Beek met Memphis en Gakpo/Malen zou echt het meest geschikt zijn in dit systeem. En zelfs Berghuis zou een meer geschikte tien zijn ipv Wijnaldum, die totaal niet tussen de linies kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/983029/onrust-rond-nederlands-elftal-alle-flaters-van-de-boer-op-een-rij.html En we zijn nog niet begonnen, klinkt alsof hij al ontslagen is. Stel Koeman wordt ontslagen, zou KNVB hem dan direct nog moeten aannemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Gewoon Dickie Advocaat dan toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 28 minuten geleden zei Chiemel: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/983029/onrust-rond-nederlands-elftal-alle-flaters-van-de-boer-op-een-rij.html En we zijn nog niet begonnen, klinkt alsof hij al ontslagen is. Stel Koeman wordt ontslagen, zou KNVB hem dan direct nog moeten aannemen? Zag Louis van Gaal gisteren op de tribune met een papier met opstellingen in zijn handen. Die kan zo instappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 juni 2021 Share Geplaatst 3 juni 2021 Lodeweges staat toch te popelen om het over te nemen, mocht Frankie voor de eerste wedstrijd per ongeluk een ticket naar Kiev te hebben geboekt. Zie 't hem zo doen. Beiden trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten