Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden zei Rogier.:

Kan ik de 1-0 alvast callen? Ja, dat kan ik. Bij dezen.

Kenner. 

;c

Die actie van Brobbey op het eind, je wist gewoon dat die er niet in zou gaan :D Was wel een flinke pingel, maar de arbitrage bakte er al de gehele wedstrijd weinig van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Scheidsrechter sowieso wazig, eerste helft was toch ook een handsbal :cab: 

Laatste kwartier zie je het eigenlijk bijna gebeuren dat ze het ging weggeven. Mijn hemel, wat speelde Nederland slecht zeg. Enige voldoendes voor Verbruggen (die echt enorme rust uitstraalt, verademing zeg) en Reijnders. Invallers vielen echt heel slecht in, pure treurigheid als je Brobbey moet inbrengen als vervangende spits.

Die ontlading bij de goal, wat een druk stond er op dit team zeg. Maar opluchting dat je hem in ieder geval wel met zoveel blessures, wat een verschil maakt dat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vitesse88:

Scheidsrechter sowieso wazig, eerste helft was toch ook een handsbal :cab: 

Laatste kwartier zie je het eigenlijk bijna gebeuren dat ze het ging weggeven. Mijn hemel, wat speelde Nederland slecht zeg. Enige voldoendes voor Verbruggen (die echt enorme rust uitstraalt, verademing zeg) en Reijnders. Invallers vielen echt heel slecht in, pure treurigheid als je Brobbey moet inbrengen als vervangende spits.

Die ontlading bij de goal, wat een druk stond er op dit team zeg. Maar opluchting dat je hem in ieder geval wel met zoveel blessures, wat een verschil maakt dat. 

Eerlijk, ik heb weinig gezien van dat half uur van Brobbey. Maar hij doet toch waarvoor je hem brengt? Belangrijk zijn? 1e penal is die belangrijk en met een fatsoenlijke scheids versiert die er nog een. Wat wil je nog meer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Elsjorro1990:

Eerlijk, ik heb weinig gezien van dat half uur van Brobbey. Maar hij doet toch waarvoor je hem brengt? Belangrijk zijn? 1e penal is die belangrijk en met een fatsoenlijke scheids versiert die er nog een. Wat wil je nog meer?

Hij geeft een goede bal op Denzel ja, dat was ook z’n enige goede ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, dit krijg je als je eerste drie spitsen geblesseerd/niet aanwezig zijn, daarnaast ook nog eens Frenkie. Voorhoede matig, Xavi lijkt het ook nog niet te hebben in het Nederlands elftal. Maar goed in principe had je na de eerste helft met 2-0 voor moeten staan. Dat gebeurt niet en dan komt het angstzweet in je bilnaad te staan. Gelukkig kon van Dijk hem er in schieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch ook wat lichtpuntjes deze interlandperiode; Reijnders, Verbruggen en Hartman. Denk dat we best een leuk elftal hebben als iedereen fit is, maar voorin is het wel matig. Zelfs als Lang en Gakpo fit zijn, is het niet genoeg.

Overigens weinig vertrouwen erin dat Koeman het lekker gaat neerzetten op dat EK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Toch ook wat lichtpuntjes deze interlandperiode; Reijnders, Verbruggen en Hartman. Denk dat we best een leuk elftal hebben als iedereen fit is, maar voorin is het wel matig. Zelfs als Lang en Gakpo fit zijn, is het niet genoeg.

Overigens weinig vertrouwen erin dat Koeman het lekker gaat neerzetten op dat EK.

Hartman was ik nog vergeten, goede potjes voor Nederland. Mooi dat hij de Feyenoord lijn doortrekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Rinus:

Dan straks EK ticket wellicht, en derde eindigen in de groepsfase. Mark my words. *Remind me in 9 months*

Derde kun je dus ook door. Dus zegt niet zoveel.

2 minuten geleden zei 007mark:

Alsof Nederland onder welke coach dan ook een serieuze kans heeft.

Heel matig elftal. Kunnen best kwartfinale halen hoor, maar serieuze kanshebber verwacht/vind ik ze niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Heel matig elftal. Kunnen best kwartfinale halen hoor, maar serieuze kanshebber verwacht/vind ik ze niet.

Gezien de erbarmelijke prestaties van de andere "top" landen (iedereen op Frankrijk en Portugal na) kun je in mijn ogen best de halve finale halen, met een beetje goede loting zelfs finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei joostmakaay:

Gezien de erbarmelijke prestaties van de andere "top" landen (iedereen op Frankrijk en Portugal na) kun je in mijn ogen best de halve finale halen, met een beetje goede loting zelfs finale.

Ook tegen Duitsland, Engeland en Spanje verwacht ik dat je normaliter minder bent.

Daarbij heb je dan nog landen als België waar je ook niet zomaar van wint.

En ja als je Frankrijk of Portugal eerder loot ben je al eerder klaar. Zie echt niks waarvan je denkt dit wordt even halve finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei timpy00:

Ook tegen Duitsland, Engeland en Spanje verwacht ik dat je normaliter minder bent.

Daarbij heb je dan nog landen als België waar je ook niet zomaar van wint.

En ja als je Frankrijk of Portugal eerder loot ben je al eerder klaar. Zie echt niks waarvan je denkt dit wordt even halve finale.

Ook niet als Frenkie/Gakpo en Depay later weer aan zullen sluiten? In mijn ogen zijn de door jou genoemde landen juist achteruit gegaan t.o.v. het WK, waar Nederland enkel sterker (v/d Ven, Reijnders, Hartman) geworden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei joostmakaay:

Ook niet als Frenkie/Gakpo en Depay later weer aan zullen sluiten? In mijn ogen zijn de door jou genoemde landen juist achteruit gegaan t.o.v. het WK, waar Nederland enkel sterker (v/d Ven, Reijnders, Hartman) geworden is.

Weet niet of ik Nederland echt sterker vind geworden.

Heb echt helemaal geen hoge pet van op. Bondscoach niet, tactisch niet. Spelers niet goed genoeg voor top 5 land te zijn van Europa imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei MisterX:

Paar wedstrijden gemist en ik ken opeens maar de helft van de spelers?! Wat is er gebeurt?

Heb alleen tweede helft gezien, maar wat een kutwedstrijd. Het is dat je op het eind een penalty krijgt en die scoort, waardoor je wint, maar echt goede kansen heb ik verder niet gezien.

Zo had ik het nog helemaal niet bekeken joh. Wat een haarscherpe analyse. Klasse. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei timpy00:

Derde kun je dus ook door. Dus zegt niet zoveel.

Ohhhh. ja, maar dat zijn er 4 ofzo. Ja vind ik ook. Gaat geen halve finale of finale worden. Denk er al heel vroeg uit, hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dit bij uitstek trouwens niet een wedstrijd waarin je Frimpong heel er goed had kunnen gebruiken? Zeker nadat Dumfries niet zijn beste wedstrijd speelde? Ik vond Koeman altijd wel vrij logische dingen doen in zijn eerdere periodes als trainer, maar bij Barca werd het al een beetje gek en hij lijkt dat door te zetten. Bergwijn-Weghorst-Dumfries en ook Wieffer ipv Veerman, gelet op hoe de Grieken speelden, vind ik toch opzicht best vreemde keuzes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites