Fantasy Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 2 minuten geleden zei PJHoutman: Kan Frenkie nou nooit eens gewoon een bal wegtyften? Echt hè. Ik zag het al weer helemaal gebeuren om daar in eigen 16 balverlies te lijden in de 95e minuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Eerste helft snel vergeten. 2e helft was er weinig aan de hand en eigenlijk moet je ruimer winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Die gast is echt niet helemaal 100, het is zo nonchalant. Maar ook zo ideale schoonzoon. Daarom vindt iedereen hem cool. Maar in principe moet je als aanvoerder zijnde en hij doet zo iets hem gewoon neerhoeken. Nja niet neerhoeken, want op dit forum mag je niet oproepen tot geweld (en niet discrimineren overigens) maar jullie snappen wat ik bedoel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Zakelijke zege, alleen jezelf zo moeilijk maken die eerste 17 minuten. Dat was niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 1 uur geleden zei MetalMichael: Walking football van Nederlandse kant. Ja, ik kijk verplicht mee. Als het aan mij lag stond er rugby of tennis op... Ik wil niet nu al gaan dubbel posten in topic van sport, amper kijk... Rugby is tof. Zuid Afrika was veels te sterk voor Schotland helaas. Betreft dit, we hebben gewonnen maar waar heb ik naar gekeken?! Eerste helft stond je behoorlijk onder druk, ben je goed weggekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: maar waar heb ik naar gekeken?! Naar Rugby, dat typ je een alinea hierboven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 3 minuten geleden zei Kyrill: Schotland Schotland is Zuid-Afrika B, wat had je dan gedacht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Wieffer selecteren sowieso dom, hij zit er niet lekker in bij Feyenoord dus laat hem daar op focussen. Slechte zet van Koeman. Nu het vertrouwen geven aan Flekken heb ik ook mijn twijfels bij, Verbruggen heeft veel meer potentie en vind ik nu al van vergelijkbaar niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 2 minuten geleden zei Arezo: Naar Rugby, dat typ je een alinea hierboven. Ik ga helemaal stuk en los 1 minuut geleden zei Nom de Guerre: Schotland is Zuid-Afrika B, wat had je dan gedacht... Dat wist ik serieus niet, weer wat geleerd, bedankt. Winst=winst Frankrijk thuis en Griekenland uit kan pittig worden in oktober en later. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 2 minuten geleden zei Kyrill: Dat wist ik serieus niet, weer wat geleerd, bedankt. Steyn, Van de Merwe, WP Nel en Schieman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Woutje deed dit interview erg goed vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 Die Koeman kan ook bijna geen Nederlands hè? Echt, wat lult deze man?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 43 minuten geleden zei Arezo: Die gast is echt niet helemaal 100, het is zo nonchalant. Maar ook zo ideale schoonzoon. Daarom vindt iedereen hem cool. Maar in principe moet je als aanvoerder zijnde en hij doet zo iets hem gewoon neerhoeken. Nja niet neerhoeken, want op dit forum mag je niet oproepen tot geweld (en niet discrimineren overigens) maar jullie snappen wat ik bedoel. Kopduel en per ongeluk uitschieten met je elleboog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 september 2023 Share Geplaatst 10 september 2023 2 uur geleden zei Beppu: Ongelofelijk dat dit gestuurd moet worden. Dit hoort onderdeel te zijn van het onderwijsprogramma in mijn ogen. Rollercoaster aan emoties dit. Afellay, Ali B, Babel en een dame. Keihard lachen hoe slecht dit is, richting einde wordt serieus klein beetje oké. Zonder die "eh oh jo" had ik hier bijna voldoende voor gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 De punten zijn binnen en nu op naar oktober. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 1 uur geleden zei delichris: De punten zijn binnen en nu op naar oktober. Ik hou echt van jou. Wat denken wij ook allemaal moeilijk. De punten zijn binnen, let's go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 En toch heeft hij gelijk. Zijn net als tegen Griekenland 3 punten. Nederland kijkt veel te veel naar te manier hoe er gewonnen wordt. Daarom ontstaat zo´n debiele situatie waarop Frenkie op zijn eigen 5 meter lijn zich aanbiedt en wordt ingespeeld door Flekken. Dat constant maar ´mooi´ willen opbouwen van achter uit. De antipathie die een voetballers als Weghorst voelt. Natuurlijk is het geen wereldtopper, maar hij scoort wel 2 doelpunten deze interlandperiode. Hopen dat je een Frankrijk treft wat er al denkt te zijn (wat ook zo is) en dat je de scheids, het veld, de wind, de energie van de aarde mee hebt en dat het 0-0 blijft. Dat zo dan echt een bonuspunt zijn. En dan weer naar Griekenland toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 24 minuten geleden zei Arezo: En toch heeft hij gelijk. Zijn net als tegen Griekenland 3 punten. Nederland kijkt veel te veel naar te manier hoe er gewonnen wordt. Daarom ontstaat zo´n debiele situatie waarop Frenkie op zijn eigen 5 meter lijn zich aanbiedt en wordt ingespeeld door Flekken. Dat constant maar ´mooi´ willen opbouwen van achter uit. De antipathie die een voetballers als Weghorst voelt. Natuurlijk is het geen wereldtopper, maar hij scoort wel 2 doelpunten deze interlandperiode. Hopen dat je een Frankrijk treft wat er al denkt te zijn (wat ook zo is) en dat je de scheids, het veld, de wind, de energie van de aarde mee hebt en dat het 0-0 blijft. Dat zo dan echt een bonuspunt zijn. En dan weer naar Griekenland toch? Ben het wel met je eens, maar als dat vetgedrukte niet gebeurt, ga je natuurlijk ook nooit het EK of WK winnen. We draven er wel in door als land, maar als je niet de beste spelers hebt moet je wel het beste team hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 Genoten van die minister die iedereen ongemakkelijk een handje kwam geven voor de aftrap. Hoogtepunt vd avond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 september 2023 Share Geplaatst 11 september 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: Ik hou echt van jou. Wat denken wij ook allemaal moeilijk. De punten zijn binnen, let's go! In de kwalificatie kan je niet echt trainen zoals met een toernooi. Je hebt hier de spelers maximaal een week bij je. In de aanloop naar een toernooi toe kan je echt werken aan de systemen. Nu moet men gewoon die punten pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Begint die ellende alweer? Vorige week nog interlands gehad. Zo kan Ajax nooit in vorm raken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Jup, maand later alweer. Wel twee cruciale potten over drie weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Frimpong! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 22 september 2023 Share Geplaatst 22 september 2023 Joey Veerman, kan eigenlijk ook niet na zon wanvertoning tegen Arsenal. Kun je beter Schouten meenemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten