Mansveld Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 51 minuten geleden zei MisterX: En dan toch 3-2, goh, wat een geluk. Geluk dwing je af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Wat is de Kuip toch een pauperstadion, ongekend. Snap echt niet wat er nog zo aantrekkelijk aan is en waarom het het 'mooiste stadion van Nederland' is. Bon, einde was wel lekker. Stiekem erg genieten die penalty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 16 minuten geleden zei Rogier.: Wat is de Kuip toch een pauperstadion, ongekend. Snap echt niet wat er nog zo aantrekkelijk aan is en waarom het het 'mooiste stadion van Nederland' is. Ik ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 7 uur geleden zei Rogier.: Wat is de Kuip toch een pauperstadion, ongekend. Snap echt niet wat er nog zo aantrekkelijk aan is en waarom het het 'mooiste stadion van Nederland' is. Bon, einde was wel lekker. Stiekem erg genieten die penalty Je gaat niet zo lekker op lauwe kroketten proef ik hieruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Drie punten binnen en het had van mij eerder afgemaakt mogen worden. van Gaal zal in September Teze, Hateboer en Indi niet meer oproepen neem ik aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 8 uur geleden zei Rogier.: Wat is de Kuip toch een pauperstadion, ongekend. Snap echt niet wat er nog zo aantrekkelijk aan is en waarom het het 'mooiste stadion van Nederland' is. Heb ik hier wel eens het verhaal verteld over mijn rijles waarbij ik langs de Kuip reed? heel erg in een notendop: Ik zou langs de Kup rijden, maar ik zag nergens een voetbalstadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 32 minuten geleden zei MisterX: Heb ik hier wel eens het verhaal verteld over mijn rijles waarbij ik langs de Kuip reed? heel erg in een notendop: Ik zou langs de Kup rijden, maar ik zag nergens een voetbalstadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 54 minuten geleden zei MisterX: Heb ik hier wel eens het verhaal verteld over mijn rijles waarbij ik langs de Kuip reed? heel erg in een notendop: Ik zou langs de Kup rijden, maar ik zag nergens een voetbalstadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 2 uur geleden zei MetalMichael: Je gaat niet zo lekker op lauwe kroketten proef ik hieruit? Die heb ik niet geprobeerd, maar dit type faciliteiten is niet denderend nee. Viel me ook tegen dat er blijkbaar gewoon een gracht is rondom een deel van het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Ik ga liever naar de Kuip dan naar die betonnenbadkuip in Amsterdam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 24 minuten geleden zei delichris: Ik ga liever naar de Kuip dan naar die betonnenbadkuip in Amsterdam. Jouw verlies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 2 minuten geleden zei ElMarcos: Jouw verlies Echt niet. Twee keer in de Arena geweest en mijn hemel wat een drama. Ik kon me wel vinden in die vrouw met haar kuttrappen . En de Arena is toch ook geen voetbalstadion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 2 minuten geleden zei delichris: Echt niet. Twee keer in de Arena geweest en mijn hemel wat een drama. Ik kon me wel vinden in die vrouw met haar kuttrappen . En de Arena is toch ook geen voetbalstadion. Het is niet de schuld van het Stadion dat je club verloor of je vrouw je meesleepte naar de Toppers Sinds de verbouwing is er toch echt bijzonder weinig aan te merken op de JC ArenA als voetbalstadion. En qua facilitieten lopen ze lichtjaren voor op De Kuip Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Als je in Rotterdam naar een voetbalstadion wilt gaan, dan moet je naar Het Kasteel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 23 minuten geleden zei ElMarcos: Het is niet de schuld van het Stadion dat je club verloor of je vrouw je meesleepte naar de Toppers Sinds de verbouwing is er toch echt bijzonder weinig aan te merken op de JC ArenA als voetbalstadion. En qua facilitieten lopen ze lichtjaren voor op De Kuip We wonnen het Amsterdam toernooi en ik was bij Nederland - Duitsland. Het uitvak is dus ruk en de lange zijde ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 25 minuten geleden zei delichris: We wonnen het Amsterdam toernooi en ik was bij Nederland - Duitsland. Het uitvak is dus ruk en de lange zijde ook. Het uitvak is wel redelijk ruk ja. Verder vind ik dat je eigenlijk overal zeer prima zit anno 2022. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 6 uur geleden zei MisterX: Heb ik hier wel eens het verhaal verteld over mijn rijles waarbij ik langs de Kuip reed? heel erg in een notendop: Ik zou langs de Kup rijden, maar ik zag nergens een voetbalstadion Godsamme Mister, waar haal je deze humor ineens weg? Doe mij maar het stadion van PSV. Kan het bijna mijn bek niet uitkrijgen, maar er laatst geweest met Nederland-Macedonie dacht ik en dat was echt prima geregeld allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Ik mag niks zeggen met mijn wekelijkse tripjes naar het Gelredome maar ik vind de Arena ook niks en ben meer fan van de Kuip. Dat stadion ademt voetbal, natuurlijk moet er aan gewerkt worden maar van mij mag Oranje daar altijd blijven spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 9 minuten geleden zei Vitesse88: Ik mag niks zeggen met mijn wekelijkse tripjes naar het Gelredome maar ik vind de Arena ook niks en ben meer fan van de Kuip. Dat stadion ademt voetbal, natuurlijk moet er aan gewerkt worden maar van mij mag Oranje daar altijd blijven spelen. Je eerste zin ben ik het in ieder geval sowieso volledig mee eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 2 uur geleden zei Jotew: Je eerste zin ben ik het in ieder geval sowieso volledig mee eens Ik denk dat die groep in Arnhem vrij groot is, groter dan buitenstaanders denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 juni 2022 Share Geplaatst 15 juni 2022 Arena top stadion. Gr. Van iemand die in ernum geboren is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 (bewerkt) Jammer dat dit blijkbaar een stap is die ze nodig achten, puur naar de belangstelling kijkende (qua wat het aan kijkcijfers e.d. oplevert in €) is dit natuurlijk minstens twijfelachtig. 20 juni 2022 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 2 minuten geleden zei Rogier.: Jammer dat dit blijkbaar een stap is die ze nodig achten, puur naar de belangstelling kijkende (qua wat het aan kijkcijfers e.d. oplevert in €) is dit natuurlijk minstens twijfelachtig. Wel terecht hoor. Ze doen hetzelfde werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 (bewerkt) Dat gelijkheid gaat wel echt te ver in sommige opzichten. Straks moet een vakkenvuller net zoveel verdienen als een chirurg. @delichrisvind ik niet. Een mannelijke profvoetballer staat constant onder druk van het presteren op een toernooi, brengt veel meer commerciële inkomsten met zich mee en spelen denk ik wel het dubbel aantal wedstrijden in een seizoen ten opzichte van een vrouwelijke speler. 20 juni 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 1 minuut geleden zei delichris: Wel terecht hoor. Ze doen hetzelfde werk. Prima als je dat zo beredeneert, maar dan mogen we ook meteen een zelfde salaris gaan instellen voor elke profvoetballer in Europa, want ja ze doen hetzelfde werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten