Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Rogier.:

Wat is de Kuip toch een pauperstadion, ongekend. Snap echt niet wat er nog zo aantrekkelijk aan is en waarom het het 'mooiste stadion van Nederland' is.

Bon, einde was wel lekker. Stiekem erg genieten die penalty

Je gaat niet zo lekker op lauwe kroketten proef ik hieruit? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Rogier.:

Wat is de Kuip toch een pauperstadion, ongekend. Snap echt niet wat er nog zo aantrekkelijk aan is en waarom het het 'mooiste stadion van Nederland' is.

Heb ik hier wel eens het verhaal verteld over mijn rijles waarbij ik langs de Kuip reed? :mrgy:

heel erg in een notendop: Ik zou langs de Kup rijden, maar ik zag nergens een voetbalstadion :t:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Je gaat niet zo lekker op lauwe kroketten proef ik hieruit? 

Die heb ik niet geprobeerd, maar dit type faciliteiten is niet denderend nee. Viel me ook tegen dat er blijkbaar gewoon een gracht is rondom een deel van het veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei delichris:

Echt niet. Twee keer in de Arena geweest en mijn hemel wat een drama. Ik kon me wel vinden in die vrouw met haar kuttrappen :D . En de Arena is toch ook geen voetbalstadion. 

Het is niet de schuld van het Stadion dat je club verloor of je vrouw je meesleepte naar de Toppers :classic_tongue:

Sinds de verbouwing is er toch echt bijzonder weinig aan te merken op de JC ArenA als voetbalstadion. En qua facilitieten lopen ze lichtjaren voor op De Kuip 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei ElMarcos:

Het is niet de schuld van het Stadion dat je club verloor of je vrouw je meesleepte naar de Toppers :classic_tongue:

Sinds de verbouwing is er toch echt bijzonder weinig aan te merken op de JC ArenA als voetbalstadion. En qua facilitieten lopen ze lichtjaren voor op De Kuip 

We wonnen het Amsterdam toernooi :P en ik was bij Nederland - Duitsland. Het uitvak is dus ruk en de lange zijde ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei delichris:

We wonnen het Amsterdam toernooi :P en ik was bij Nederland - Duitsland. Het uitvak is dus ruk en de lange zijde ook.

Het uitvak is wel redelijk ruk ja. :-D Verder vind ik dat je eigenlijk overal zeer prima zit anno 2022. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei MisterX:

Heb ik hier wel eens het verhaal verteld over mijn rijles waarbij ik langs de Kuip reed? :mrgy:

heel erg in een notendop: Ik zou langs de Kup rijden, maar ik zag nergens een voetbalstadion :t:

Godsamme Mister, waar haal je deze humor ineens weg?

Doe mij maar het stadion van PSV. Kan het bijna mijn bek niet uitkrijgen, maar er laatst geweest met Nederland-Macedonie dacht ik en dat was echt prima geregeld allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Vitesse88:

Ik mag niks zeggen met mijn wekelijkse tripjes naar het Gelredome maar ik vind de Arena ook niks en ben meer fan van de Kuip. Dat stadion ademt voetbal, natuurlijk moet er aan gewerkt worden maar van mij mag Oranje daar altijd blijven spelen. 

Je eerste zin ben ik het in ieder geval sowieso volledig mee eens :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Jammer dat dit blijkbaar een stap is die ze nodig achten, puur naar de belangstelling kijkende (qua wat het aan kijkcijfers e.d. oplevert in €) is dit natuurlijk minstens twijfelachtig.

Wel terecht hoor. Ze doen hetzelfde werk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gelijkheid gaat wel echt te ver in sommige opzichten. Straks moet een vakkenvuller net zoveel verdienen als een chirurg. 

@delichrisvind ik niet. Een mannelijke profvoetballer staat constant onder druk van het presteren op een toernooi, brengt veel meer commerciële inkomsten met zich mee en spelen denk ik wel het dubbel aantal wedstrijden in een seizoen ten opzichte van een vrouwelijke speler. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei delichris:

Wel terecht hoor. Ze doen hetzelfde werk. 

Prima als je dat zo beredeneert, maar dan mogen we ook meteen een zelfde salaris gaan instellen voor elke profvoetballer in Europa, want ja ze doen hetzelfde werk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites