Chiemel Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Heb even 3 goals gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 (bewerkt) Lekkere pingel van Memphis 11 juni 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Die afsluiting van Memphis bij het interview is wel tekenend zeg, och och. "We/ik speelde(n) slecht, kan gebeuren" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Even niet winnen is niet erg. Goede comeback maar je moet hem over de streep trekken zeg. Turkse scheidsrechter kan wel terecht in het topic hieronder (KKD). Mijn hemel wat een armoede zeg, slechtste man by far van het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 juni 2022 Share Geplaatst 11 juni 2022 Snap nu waarom ik normaal niet kijk wat een brandhout Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 Wat heb ik me zitten ergeren aan die scheidsrechter. Hoe vaak die Polen deden alsof ze dood gingen niet normaal en er ook in mee gaan. Die Pool die Frenkie een schop gaf in de eerste helft had er gewoon af gemoeten met rood. Maar Nederland had ook gewoon moeten winnen deze pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=404851 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 (bewerkt) Het is maar waar je prioriteiten liggen als coach. Zou toch eerder voor de atmosfeer en het veld kiezen. Dat heeft op een wedstrijddag toch meer invloed op het verloop van de wedstrijd lijkt me. Los daarvan moet het eea wel gemoderniseerd worden, nu er geen nieuw stadion komt, daar heeft hij gelijk in. Maar geloof dat daar de meningen ook verder niet over verdeeld zijn. Wat was de verdere context? Was het antwoord op een vraag, of kwam hij er zelf mee? 12 juni 2022 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 12 juni 2022 Share Geplaatst 12 juni 2022 (bewerkt) "We moeten in de rust met onze rug naar tien of twaalf spelers staan." Er staan dan ook gewoon twaalf spelers wissel, dus dat lijkt me helemaal geen probleem. 12 juni 2022 bewerkt door PJHoutman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 16 uur geleden zei MetalMichael: Het is maar waar je prioriteiten liggen als coach. Zou toch eerder voor de atmosfeer en het veld kiezen. Dat heeft op een wedstrijddag toch meer invloed op het verloop van de wedstrijd lijkt me. Los daarvan moet het eea wel gemoderniseerd worden, nu er geen nieuw stadion komt, daar heeft hij gelijk in. Maar geloof dat daar de meningen ook verder niet over verdeeld zijn. Dit voelde toch een beetje als geforceerd een alternatieve mening hebben. Of misschien het gevoel hebben dat hij de noodzaak voor moderniseren moet aanhalen. Kan wel lachen om hoe iedereen reageert alsof ze door een adder gebeten zijn. We hoeven Louis toch niet al te serieus te nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 4 uur geleden zei ElMarcos: Dit voelde toch een beetje als geforceerd een alternatieve mening hebben. Of misschien het gevoel hebben dat hij de noodzaak voor moderniseren moet aanhalen. Kan wel lachen om hoe iedereen reageert alsof ze door een adder gebeten zijn. We hoeven Louis toch niet al te serieus te nemen? Zolang hij ons maar wereldkampioen maakt. Dan mag hij alles zeggen wat hij wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 13 juni 2022 Share Geplaatst 13 juni 2022 Wat bizar dat er geen duidelijk systeem word ingeslepen waarmee je van veel tegenstanders kan winnen. Ik zie van Gaal zich al indekken namelijk. Luuk de Jong wordt ook totaal niet gebruikt en nu is er voor Weghorst schrale speeltijd. Nederland heeft op Frankrijk en Italië (in de aanval) na het meest veelzijdige elftal van de wereld meen ik. Ik zou wel een 433 willen zien met de punt naar achter, met Luuk de Jong en Klaassen als '10'. Simpelweg voorzetten en afvallende ballen oppikken. Dit systeem is al kansloos tegen teams die zich ingraven. Wedstrijd tegen dat Wales niet gezien, maar kan me wel voorstellen waarom het bijna een gelijkspel was. Zie ook die match stats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Doe mij wat jij gehad hebt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Wat is dit joh, armoe zeg. Blij dat ik zo moet trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Janssen gaat scoren let maar op haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 27 minuten geleden zei Bogatyr: Janssen gaat scoren let maar op haha Ongetwijfeld, want Louis heeft altijd het geluk aan zijn kont hangen. Toch ben ik het met @007mark eens dat dit toch wel heel erg armoedig oogt..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 1 uur geleden zei Djurovski: Doe mij wat jij gehad hebt.... Als ik een veelzijdige speler zoals Depay in mn team heb die op elke positie in de aanval kan spelen ga ik geen krampachtige 352 spelen. Luuk de Jong volgens mij qua stats een van de beste koppers in Europa. Brazilië en Argentinië hebben die luxe niet (of Icardi moet ooit terug komen bij Argentinië, zolang Messi daar speelt gaat dat niet gebeuren). Kan mij geen ander topteam in Europa bedenken die zo kan spelen. België en Frankrijk misschien. Italië ook erg goed als klassiek 433 spelen met Chiesa op rechts. Maar het is allemaal armoe begrijp ik. Duitsland speelt met Werner btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 7 minuten geleden zei Sanel: Als ik een veelzijdige speler zoals Depay in mn team heb die op elke positie in de aanval kan spelen ga ik geen krampachtige 352 spelen. Luuk de Jong volgens mij qua stats een van de beste koppers in Europa. Brazilië en Argentinië hebben die luxe niet (of Icardi moet ooit terug komen bij Argentinië, zolang Messi daar speelt gaat dat niet gebeuren). Kan mij geen ander topteam in Europa bedenken die zo kan spelen. België en Frankrijk misschien. Italië ook erg goed als klassiek 433 spelen met Chiesa op rechts. Maar het is allemaal armoe begrijp ik. Duitsland speelt met Werner btw. Met Luuk en Davy samen is toch armoede troef. Totaal geen voetbal in die 2. Pure kick and rush spelers. Zetten we Weghorst in de spits. Te Wierik centraal achterin want opbouwen kan die niet. Lange halen naar voren en vroeg thuis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Wel goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Gewoon uit pure nieuwsgierigheid: welke links- en rechtsbuiten moeten de bal op het hoofd van deze topspits leggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 1 uur geleden zei 007mark: Wat is dit joh, armoe zeg. Blij dat ik zo moet trainen. Cody en Vincent staan verkeerd om denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 5 minuten geleden zei Bolderbast: Gewoon uit pure nieuwsgierigheid: welke links- en rechtsbuiten moeten de bal op het hoofd van deze topspits leggen? Berghuis + Danjuma/Depay. En dan heb je nog Plan B met Noa Lang en Gakpo en zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 Noa Lang ... Typisch .. zal zich weer de man voelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 2-0 alweer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 14 juni 2022 Share Geplaatst 14 juni 2022 4 minuten geleden zei Sanel: Berghuis + Danjuma/Depay. En dan heb je nog Plan B met Noa Lang en Gakpo en zo. Dat zijn toch geen van allen pure buitenspelers? Sterker nog, ze snijden allevier naar binnen waardoor je niets aan een kopsterke spits als De Jong hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten