Pino Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 3 uur geleden zei cimbomcu: Ik vind Dumfries juist prima. Aanvallend goed, verdedigend ook fel en sterk. Kwam tegen Duitsland toch duidelijk te kort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Zeefuik vind ik het wel goed doen bij Groningen. Geen Nederlands elftal materiaal nog maar heeft genoeg potentie denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 1 uur geleden zei Elsjorro1990: He jongens, we hebben op 1 teenlengte na ook gewoon bijna het wk gewonnen met van der wiel, Heitinga, Mathijsen en van Bronckhorst in de verdediging. Dus wat allemaal al wel niet kan.... En zijn 3e geworden met Ron Beton, Martins Indi en De Vrij. De wonderen zijn de wereld niet uit! Maar, je hebt wel degelijk een punt. Kroatië haalt de WK finale met Vida en Lovren in het centrum. Op een dergelijk toernooi kun je altijd 4 niveaus boven jezelf uitstijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 De verdedigende organisatie is vaak ook belangrijker dan een losse verdediger. Als de organisatie goed is, vang je missende kwaliteiten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 46 minuten geleden zei Erwin.: De verdedigende organisatie is vaak ook belangrijker dan een losse verdediger. Als de organisatie goed is, vang je missende kwaliteiten op. Eens, al helpt het wel als je daar een topper tussen staan hebt. Zie ramos en real nog niet zo lang geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 (bewerkt) 3 uur geleden zei Pino: Kwam tegen Duitsland toch duidelijk te kort. Tom Egbers vond hem goed. Heb via de radio geluisterd, dus niet echt een goed oordeel. Doelpunten vielen wel via zijn flank, vooral bij de tweede liep hij onhandig in de weg. Verder heeft NL idd genoeg rechtsback tot de beschikking, alleen ben ik door geen één echt overtuigd op dit moment. 26 maart 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Ja zag gewoon dat hij en Bergwijn nog te kort komen voor dit niveau. Is ook niet erg natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 Backs blijven een zorgenkindje idd. Ik begreep dat Willems in Duitsland niet meer als back speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 2 minuten geleden zei Rossi: Backs blijven een zorgenkindje idd. Ik begreep dat Willems in Duitsland niet meer als back speelt? Goed begrepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 17 minuten geleden zei Pino: Ja zag gewoon dat hij en Bergwijn nog te kort komen voor dit niveau. Is ook niet erg natuurlijk. Ik vond opzich bergwijn best wel aardig spelen. Het was beter als tegen wit Rusland in elk geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 26 maart 2019 Share Geplaatst 26 maart 2019 16 minuten geleden zei Rossi: Backs blijven een zorgenkindje idd. Ik begreep dat Willems in Duitsland niet meer als back speelt? Speelt als MC kennelijk. Das nou niet een positie waar ik aan zou denken als ik aan Jetro Willems denk.. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Nou onder -19 mist weer eens een eindtoernooi -17 wel gelukkig naar het EK. Dat Jong Oranje weer dramatisch Echt al jaren het lachertje van de KNVB, snap er geen reet van waarom ze daar geen fuck aan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 2 uur geleden zei cimbomcu: Nou onder -19 mist weer eens een eindtoernooi Misschien wel even de context erbij doen? Ze verliezen in de laatste minuut van Spanje, geen schande lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 4 uur geleden zei cimbomcu: Nou onder -19 mist weer eens een eindtoernooi -17 wel gelukkig naar het EK. Dat Jong Oranje weer dramatisch Echt al jaren het lachertje van de KNVB, snap er geen reet van waarom ze daar geen fuck aan doen. Als je Van de Looi aanstelt weet je al dat het niks word, altijd saai voetbal. Zit niks is, maar dat was inderdaad in de periode voor hem ook al zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 18 uur geleden zei Superboeren: Als je Van de Looi aanstelt weet je al dat het niks word, altijd saai voetbal. Zit niks is, maar dat was inderdaad in de periode voor hem ook al zo. Idd, belachelijk. @Pino Doet niks af aan mijn boodschap toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Op 25-3-2019 om 23:43 zei Kelvin: Komt goed jongens, Jeroen van der Lely is weer bijna volledig fit. Zeefuik in Oranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Idd, belachelijk. @Pino Doet niks af aan mijn boodschap toch? Jawel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Ik ben benieuwd of ik vandaag voor het eerst mee gaat maken dat Nederland een internationaal toernooi wint. Nation League is niet het belangrijkste toernooi, maar een prijs is toch een mooie prijs. Wie weet groeit het wel uit tot iets moois en kunnen we uiteindelijk zeggen dat 'wij' toch maar mooi de eerste winnaars zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Je hoort nu wat negatieve geluiden over die league he? Wat een onzin. Fantastische zet van de UEFA. Lekker serieuze wedstrijden ipv Nederland - Ierland oefencampagne Zo ontwikkelen spelers zich ook tegen toplanden en krijgen kleinere landen ook de kans om het EK te halen. Heb wel zin in vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Nouja, vooralsnog is het qua reputatie een soort internationale variant van de League Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 1 uur geleden zei cimbomcu: Je hoort nu wat negatieve geluiden over die league he? Wat een onzin. Fantastische zet van de UEFA. Lekker serieuze wedstrijden ipv Nederland - Ierland oefencampagne Zo ontwikkelen spelers zich ook tegen toplanden en krijgen kleinere landen ook de kans om het EK te halen. Heb wel zin in vanavond. Beter dan die oefenwedstrijden ja, maar ze mogen wel meer betekenis geven aan de Nations League zelf. Dat de winnaar zich kwalificeert voor het EK bijvoorbeeld. En in ieder geval die troostfinale afschaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 38 minuten geleden zei MetalMichael: Nouja, vooralsnog is het qua reputatie een soort internationale variant van de League Cup. Mwa, hier heb je geen Nederland - San Marino bijvoorbeeld, wat je bij League Cup wel hebt. Verder liever een League cup wedstrijd dan een oefentrip naar Qatar met een Chelsea bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Misschien ff opzoeken wat reputatie betekent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 9 juni 2019 Share Geplaatst 9 juni 2019 Lekker balletje Dumfries Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten