Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Elsjorro1990:

He jongens, we hebben op 1 teenlengte na ook gewoon bijna het wk gewonnen met van der wiel, Heitinga, Mathijsen en van Bronckhorst in de verdediging. Dus wat allemaal al wel niet kan....

En zijn 3e geworden met Ron Beton, Martins Indi en De Vrij. De wonderen zijn de wereld niet uit!

Maar, je hebt wel degelijk een punt. Kroatië haalt de WK finale met Vida en Lovren in het centrum. Op een dergelijk toernooi kun je altijd 4 niveaus boven jezelf uitstijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Erwin.:

De verdedigende organisatie is vaak ook belangrijker dan een losse verdediger. Als de organisatie goed is, vang je missende kwaliteiten op.

Eens, al helpt het wel als je daar een topper tussen staan hebt. Zie ramos en real nog niet zo lang geleden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Pino:

Kwam tegen Duitsland toch duidelijk te kort.

Tom Egbers vond hem goed. 

Heb via de radio geluisterd, dus niet echt een goed oordeel. Doelpunten vielen wel via zijn flank, vooral bij de tweede liep hij onhandig in de weg. 

Verder heeft NL idd genoeg rechtsback tot de beschikking, alleen ben ik door geen één echt overtuigd op dit moment. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Rossi:

Backs blijven een zorgenkindje idd. Ik begreep dat Willems in Duitsland niet meer als back speelt?

Speelt als MC kennelijk. Das nou niet een positie waar ik aan zou denken als ik aan Jetro Willems denk.. ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Nou onder -19 mist weer eens een eindtoernooi :cab: -17 wel gelukkig naar het EK.

Dat Jong Oranje weer dramatisch :-D Echt al jaren het lachertje van de KNVB, snap er geen reet van waarom ze daar geen fuck aan doen.

Als je Van de Looi aanstelt weet je al dat het niks word, altijd saai voetbal. Zit niks is, maar dat was inderdaad in de periode voor hem ook al zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben benieuwd of ik vandaag voor het eerst mee gaat maken dat Nederland een internationaal toernooi wint. Nation League is niet het belangrijkste toernooi, maar een prijs is toch een mooie prijs. Wie weet groeit het wel uit tot iets moois en kunnen we uiteindelijk zeggen dat 'wij' toch maar mooi de eerste winnaars zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoort nu wat negatieve geluiden over die league he? Wat een onzin. Fantastische zet van de UEFA. Lekker serieuze wedstrijden ipv Nederland - Ierland oefencampagne :cab: Zo ontwikkelen spelers zich ook tegen toplanden en krijgen kleinere landen ook de kans om het EK te halen.

Heb wel zin in vanavond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Je hoort nu wat negatieve geluiden over die league he? Wat een onzin. Fantastische zet van de UEFA. Lekker serieuze wedstrijden ipv Nederland - Ierland oefencampagne :cab: Zo ontwikkelen spelers zich ook tegen toplanden en krijgen kleinere landen ook de kans om het EK te halen.

Heb wel zin in vanavond.

Beter dan die oefenwedstrijden ja, maar ze mogen wel meer betekenis geven aan de Nations League zelf. Dat de winnaar zich kwalificeert voor het EK bijvoorbeeld. En in ieder geval die troostfinale afschaffen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei MetalMichael:

Nouja, vooralsnog is het qua reputatie een soort internationale variant van de League Cup. 

Mwa, hier heb je geen Nederland - San Marino bijvoorbeeld, wat je bij League Cup wel hebt. Verder liever een League cup wedstrijd dan een oefentrip naar Qatar met een Chelsea bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites