Kelvin Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Zojuist zei Rossi: Twente ook weer aan het juichen Gast... als je het verhaal achter die sfeeractie niet kent, kap dan gewoon met deze onzin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Gast... als je het verhaal achter die sfeeractie niet kent, kap dan gewoon met deze onzin.Een flyer van Eagles? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 1 minuut geleden zei Rossi: 4 minuten geleden zei Kelvin: Gast... als je het verhaal achter die sfeeractie niet kent, kap dan gewoon met deze onzin. Een flyer van Eagles? Exact Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 5 minuten geleden zei Kelvin: Gast... als je het verhaal achter die sfeeractie niet kent, kap dan gewoon met deze onzin. Sfeeractie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Sfeeractie?Duitse vlaggen etc vandaag in het uitvak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 ExactJa dat wist ik. En? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 1 minuut geleden zei Rossi: 4 minuten geleden zei Lazy: Sfeeractie? Duitse vlaggen etc vandaag in het uitvak. Das vrij normaal toch vlaggen voor de tegenstander in het uitvak? Geldt dat al tegenwoordig als sfeeractie of mis ik iets... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Das vrij normaal toch vlaggen voor de tegenstander in het uitvak? Geldt dat al tegenwoordig als sfeeractie of mis ik iets...Vanmiddag had je Eagles - Twente. Toen was er vanuit Deventer een flyer gemaakt in het Duits etc. Daarop had Twente een sfeeractie met Duitse vlaggen en een spandoek.Dat ik dan zeg dat Twente nu weer juicht, vinden mensen blijkbaar niet leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Echt zonde dit, je komt knap terug tot 2-2 en dan maakt notabene die lelijke Schulz de winnende :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Ach so, ich verstehe... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Pfoe, niet fijn hoewel ik denk dat het geen probleem gaat zijn ga je nu wel moeten tegen Noord Ierland twee slechte uitslagen zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Pfoe, niet fijn hoewel ik denk dat het geen probleem gaat zijn ga je nu wel moeten tegen Noord Ierland twee slechte uitslagen zo. Rest gewoon winnen en tweede worden. Kwalitatief is Duitsland gewoon beter, met geluk ging je verder in de Nations League. Nu achter de Duitsers eindigen is geen schande Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 maart 2019 Share Geplaatst 24 maart 2019 Ich finde es total schön Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Na het volgende duel met Duitsland kan Noord-Ierland en Duitsland zelf beiden op twaalf punten staan. Nederland staat bij verlies in Duitsland dan op slechts drie punten. Dit is een zeer negatieve kijk op de zaken, maar vrij realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 3 uur geleden zei Sophomore: Na het volgende duel met Duitsland kan Noord-Ierland en Duitsland zelf beiden op twaalf punten staan. Nederland staat bij verlies in Duitsland dan op slechts drie punten. Dit is een zeer negatieve kijk op de zaken, maar vrij realistisch. Sowieso een vaag programma in deze kwalificatie. Door de nations league spelen wij nu twee speelrondes niet, dan direct weer tegen Duitsland in September.. En wat je zegt, als je die verliest speel je ineens met veel meer druk omdat je in theorie dus 9 punten achter de laatste fase in gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 8 uur geleden zei Lazy: Zagen die handel. Lekker kortzichtig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Zag ook dat Noord-Ierland in de alotfase nog won van Estland. Ongunstig inderdaad, want die staan nu gewoon op 6 punten ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 31 minuten geleden zei JanVertonghen: Lekker kortzichtig. In het geval van gekleurde voetbalschoenen ben ik inderdaad zeer kortzichtig ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 26 minuten geleden zei Lazy: In het geval van gekleurde voetbalschoenen ben ik inderdaad zeer kortzichtig ja. Het is maar waar je je druk om maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 17 minuten geleden zei JanVertonghen: Het is maar waar je je druk om maakt. Mwoah valt mee hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 1 uur geleden zei 007mark: Zag ook dat Noord-Ierland in de alotfase nog won van Estland. Ongunstig inderdaad, want die staan nu gewoon op 6 punten ja. Tja, als Noord-Ierland je voornaamste concurrent is en je redt het niet, dan verdien je het ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Idd, gewoon 2x winnen van Noord-Ierland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 10 minuten geleden zei Hwb: Tja, als Noord-Ierland je voornaamste concurrent is en je redt het niet, dan verdien je het ook niet. Dit inderdaad. Plus dat ik me niet voor kan stellen dat Duitsland punten tegen ze gaat laten liggen. Waardoor je het inderdaad echt in eigen hand heb. Gisteren zelf naar de wedstrijd geweest. Onder de indruk van de mentale comeback de tweede helft. Beloofd veel iig voor deze kwalificatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 Las al kritiek op De Jong ´´tegen een vol middenveld van Duitsland is die onzichtbaar´´ en nog wat meer van deze kreten. Mag toch hopen dat we meer zijn dan ´´alle ballen op De Jong en hij mag het doen´´ anders ben je heel makkelijk te verdedigen ja. Die jongen moet je juist helpen, aanbieden, diep gaan etc. Ik vond Koeman wel aardig na de wedstrijd, Nederland slaat gelijk weer om naar de andere kant. Overdreven gedoe allemaal. Je verliest tegen Duitsland, kan gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 maart 2019 Share Geplaatst 25 maart 2019 2 minuten geleden zei cimbomcu: Ik vond Koeman wel aardig na de wedstrijd, Nederland slaat gelijk weer om naar de andere kant. Overdreven gedoe allemaal. Je verliest tegen Duitsland, kan gebeuren. Oh ja ik ben het hier volledig mee eens hoor. Vond de hysterie van te voren ook nergens op slaan. Hoorde mensen zeggen dat we wel even met 5-0 zouden winnen. Maar op basis vaarvan dan? Evengoed wel een goede helft gezien tegen Duitsland. Tegen W-R vond ik het allemaal maar matig, maar denk dat dit het beste Nederlands Elftal is sinds jaren. Hopelijk gaan we er veel plezier aan beleven. Zin in Nations League finals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten