Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Waarom hangt dat überhaupt daar?

Volgens mij is die Celina Kosovaar, dus daar zal het mee te maken hebben wellicht.

Twente valt me niets tegen trouwens. Vielen idd wel wat terug, maar winst voor Feyenoord zouden twee "gestolen" punten zijn wmb. Nouja, dat is misschien wat te sterk uitgedrukt, maar het is jammer dat Twente die Europese schorsing heeft. Al is het natuurlijk nog maar de vraag welk elftal er volgend jaar weer staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNKB. Lekker gekeept ook weer door Marsman. Dat zo een matige keeper aan 100 Eredivisiewedstrijden komt zeg :D

Blijf ik me ook over verbazen. Die jongen heeft zich totaal niet ontwikkeld. Het jaar dat hij op huurbasis bij ons speelde vond ik hem wel goed, moest wel even inkomen, maar daarna keepte hij een goed seizoen. Dat was wel Jupiler League, maar toch. Daarna is hij niet beter geworden, misschien nog wel wat afgezakt qua niveau. Die Drommel kan toch ook spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jan maakt een grapje. Hoop ik. Anders heb ik hem te hoog ingeschat :D

Maar dat spandoek, Celina was er zelf ook niet al te blij mee gezien een tweet waarin stond 'I lost all my respect for you' of iets dergelijks. We kunnen beter die grensrechter aan de zijde van de camera aan Servië geven want man wat is die man slecht

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg dom. Denk niet dat het aan hem ligt.

Het was een moeilijke beslissing', aldus algemeen directeur Mattijs Manders. 'Zeljko heeft een tijd lang met een smalle selectie moeten werken en heeft veel pech gehad met blessures. Daarbij was het ook te vaak onrustig rondom de club, maar geloof mij dat Petrovic iedere dag zijn ziel en zaligheid heeft ingezet voor onze club, maar soms werkt het gewoon niet meer.'

En dan staat er bij VI dit... vind zn persconferenties altijd wel lachen vanwege zn stereotype Yugo accent, lijkt me een zeer sympathieke trainer. Niet echt snugger dat ze hem ontslaan. Wie gaan ze nu aanstellen dan? Wie hebben zij in hun netwerk beschikbaar (die wil tekenen)? Zou wel grappig zijn als we opeens good old Martin Jol daar zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat Havenaar er niet in? Wie speelt er dan spits?

Fernandez speelde tegen Vitesse.

Kastaneer is geblesseerd aan zijn oog en Havenaar speelde lange tijd met een of andere infectie. Dat is waarschijnlijk ook de reden geweest waarom hij geen schim was van de Mike van vorig jaar. Toen er duidelijkheid kwam over zijn blessure is hij per direct uit het elftal gehaald, dit was eind vorig jaar.

Echter is er onderling in de staf, de selectie en staf met selectie ook het een en ander voorgevallen, dat heeft zijn uitwerking gehad op de prestaties.

Nu hopen op een trainer die de jongens weer kan motiveren. Maaskant zou kunnen maar enkel en alleen om het seizoen af te maken, want van de naam Groenendijk word je al helemaal niet vrolijk... Het liefst zie ik Jol maar dat zal wel niet. Kahya is medeverantwoordelijk voor de huidige puinhoop dus die zie ik al liever helemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onze voorzitter is goed bezig, pak de KNVB maar aan. Dit gaat nergens meer over. Manu zal er zaterdag niet om spelen, maar voor de toekomst is het wel belangrijk dat hier iets in gaat veranderen.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/721651/forse-kritiek-op-knvb-ook-in-andere-landen-en-cl-worden-die-geseponeerd-.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites