Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Net als die onterechte penalty tegen, ook al nummer zoveel dit seizoen.

:-D Aria houdt duidelijk vast.

Interessante zienswijze van de Heer Roelfs die geel zou willen zien voor een schwalbe van Lozano. Dat je geen penal geeft, snap ik nog wel (als de scheids voordeel gaf). Want dan mag je zelfs niet alsnog een penal geven. Maar een schwalbe lijkt me erg overdreven.

Het was toch duidelijk een schwalbe, hij zet de duik al in voordat Castro naar de grond gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond de eerste helft van Ajax - Feyenoord nog best leuk en boeiend. Hoor en lees in de media dat het verschrikkelijk was. Heb er nog best van genoten, vooral van Jorgensen.

:-D Aria houdt duidelijk vast.

Het was toch duidelijk een schwalbe, hij zet de duik al in voordat Castro naar de grond gaat.

Oh ging toch juist over de duw van die Tsjech (?) van Heracles? Dat was een overtreding, maar scheids geeft voordeel. Vervolgens een uitstekende interceptie van Castro op de bal, waardoor Lozano over hem heenvalt.

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Schwalbes bestraffen met rood, verziekt de hele sport, net als al die aanstellers, als ze het tijdens de wedstrijd niet zien achteraf beboeten/straffen. Heel gauw afleren al dat enge gedrag.

Vind ik lastig. Zie geregeld geel getrokken worden terwijl ik geen schwalbe zie. Een speler die valt zonder dat een overtreding wordt gemaakt, maakt niet altijd een schwalbe. Iets dat zo foutgevoelig is (en nooit met zekerheid vast te stellen is, omdat het om intentie gaat), zou imo niet met rood bestraft moeten worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites