Marc. Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Want een zaakwaarnemer zegt alleen maar de waarheid over zijn cliënten. Hij zoekt toch gewoon een club die veel geld kan bieden. Het zal Buttner niet interesseren waar/of hij speelt heb ik het idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 2. Bundesliga wel wat voor Buttner. Wat is die door de mand gevallen laatste maanden. Maar gunstig voor hem dat hij het maximale uit zijn carrière heeft gesleept ongeveer met periodes bij Unitedd en Rusland :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 januari 2018 Share Geplaatst 17 januari 2018 Voor Frank Snoeks was de winterstop duidelijk te kort. Hij is nog niet hersteld van het syndroom van Down; wat een mongool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 januari 2018 Share Geplaatst 18 januari 2018 Ik verkies toch zijn commentaar boven het jouwe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 januari 2018 Share Geplaatst 20 januari 2018 Maecky Ncgombo is back : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Ben benieuwd naar de lengtes van de schorsingen voor Matavz en Miazga. Alles onder de 4 is m.i. te weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Fair play to Dumfries. Stelt zich niet echt aan en loopt niet te janken. Hopelijk laat de KNVB daardoor de straf niet lager uitvallen btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Nou jongens, als PSV nu niet kampioen wordt, het gebeurt gewoon weer... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Nou jongens, als PSV nu niet kampioen wordt, het gebeurt gewoon weer... PSV verliest sowieso in Rotterdam, en dan heeft Ajax het weer in eigen hand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Nou jongens, als PSV nu niet kampioen wordt, het gebeurt gewoon weer... Net als die onterechte penalty tegen, ook al nummer zoveel dit seizoen. Mauro Junior, wat een heerlijke speler. :love: :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Net als die onterechte penalty tegen, ook al nummer zoveel dit seizoen. Zag 'm net op Studio Sport, maar de penal was gewoon terecht. Makkelijk gegeven misschien, maar Arias doet dat gewoon dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Jezus lucky PSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Die Massop, wat een idioot :-D Bij de eigen goal meer op de man letten dan op de bal, waardoor ie 'm er zelf inschiet. Penalty knuffelt 'ie gewoon die ander :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 januari 2018 Share Geplaatst 21 januari 2018 Interessante zienswijze van de Heer Roelfs die geel zou willen zien voor een schwalbe van Lozano. Dat je geen penal geeft, snap ik nog wel (als de scheids voordeel gaf). Want dan mag je zelfs niet alsnog een penal geven. Maar een schwalbe lijkt me erg overdreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Net als die onterechte penalty tegen, ook al nummer zoveel dit seizoen. :-D Aria houdt duidelijk vast. Interessante zienswijze van de Heer Roelfs die geel zou willen zien voor een schwalbe van Lozano. Dat je geen penal geeft, snap ik nog wel (als de scheids voordeel gaf). Want dan mag je zelfs niet alsnog een penal geven. Maar een schwalbe lijkt me erg overdreven. Het was toch duidelijk een schwalbe, hij zet de duik al in voordat Castro naar de grond gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Schwalbes bestraffen met rood, verziekt de hele sport, net als al die aanstellers, als ze het tijdens de wedstrijd niet zien achteraf beboeten/straffen. Heel gauw afleren al dat enge gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 (bewerkt) Vond de eerste helft van Ajax - Feyenoord nog best leuk en boeiend. Hoor en lees in de media dat het verschrikkelijk was. Heb er nog best van genoten, vooral van Jorgensen. :-D Aria houdt duidelijk vast. Het was toch duidelijk een schwalbe, hij zet de duik al in voordat Castro naar de grond gaat. Oh ging toch juist over de duw van die Tsjech (?) van Heracles? Dat was een overtreding, maar scheids geeft voordeel. Vervolgens een uitstekende interceptie van Castro op de bal, waardoor Lozano over hem heenvalt. 22 januari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Schwalbes bestraffen met rood, verziekt de hele sport, net als al die aanstellers, als ze het tijdens de wedstrijd niet zien achteraf beboeten/straffen. Heel gauw afleren al dat enge gedrag. Vind ik lastig. Zie geregeld geel getrokken worden terwijl ik geen schwalbe zie. Een speler die valt zonder dat een overtreding wordt gemaakt, maakt niet altijd een schwalbe. Iets dat zo foutgevoelig is (en nooit met zekerheid vast te stellen is, omdat het om intentie gaat), zou imo niet met rood bestraft moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Eens was ook iet wat overdreven, maar vind echt wel dat dit soort dingen aangepakt moeten worden voor de continuïteit van de sport. Videoscheidsrechter mag daarom ook zo snel mogelijk ingevoerd worden als je het met mij vraagt, kan me niet voorstellen dat daar veel kosten aan verbonden zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Penalties afschaffen; behalve voor denying an obvious goal-scoring opportunity. Daar was jij toch ook voorstander van Hwb? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 22 januari 2018 Share Geplaatst 22 januari 2018 Kan ik me niet herinneren. Ben ik nu in elk geval niet. Zou imo wel kunnen overwegen het strafschopgebied te hervormen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 23 januari 2018 Share Geplaatst 23 januari 2018 Gewoon shoot-outs gaan gebruiken daarvoor, net als in onderstaand filmpje. Dan komt het wat minder op geluk uit. RRITqS6WEn0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 januari 2018 Share Geplaatst 23 januari 2018 Interessant om te zien, Ajax begint dus vaak slecht aan een wedstrijd. Feyenoord zakt juist verder weg hoe langer de wedstrijd duurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 januari 2018 Share Geplaatst 23 januari 2018 (bewerkt) Nou heb ik dat over het algemeen bij alles van de Heer Wijffels ;c 23 januari 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 Dat veld van Utrecht:cab:. Laat Ayoub daar door de weeks zijn geiten rondlopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten