Marc. Gepost January 25, 2018 Share Gepost January 25, 2018 Die Kerk is ook een aparte voetballer. Kan eigenlijk helemaal niet voetballen maar creëert elke wedstrijd ziek veel kansen. Ben wel benieuwd hoe zijn stats zijn qua expected goals. Zou me ook totaal niet verbazen wanneer hij er in een seizoen plotseling 20 inknalt, om vervolgens nooit meer boven de 5 goals uit te komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 25, 2018 Share Gepost January 25, 2018 Die Kerk is ook een aparte voetballer. Kan eigenlijk helemaal niet voetballen maar creëert elke wedstrijd ziek veel kansen. Ben wel benieuwd hoe zijn stats zijn qua expected goals. Zou me ook totaal niet verbazen wanneer hij er in een seizoen plotseling 20 inknalt, om vervolgens nooit meer boven de 5 goals uit te komen Ik vind dat best een prima voetballer. Zit denk ik nog genoeg potentie in, ik vin dat niet voetballen ook wel meevallen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost January 25, 2018 Share Gepost January 25, 2018 Ik vind dat best een prima voetballer. Zit denk ik nog genoeg potentie in, ik vin dat niet voetballen ook wel meevallen. Dat is natuurlijk ook overdreven neergezet. Hij profiteert wel voornamelijk van zijn fysiek en het systeem bij Utrecht. Lekker veel vrijheid om de bal diep te gooien en erachteraan te rennen. Wint ook veel duels en daardoor ontzettend lastig om te verdedigen. Echt een speler die je niet bij een ploeg neer moet zetten die veel op de helft vd tegenstander speelt. Mist daarvoor gewoon het balgevoel, overzicht en de rust. Mijn bericht over Kerk was overigens ook positief bedoelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 26, 2018 Share Gepost January 26, 2018 Maar Ten Hag speelde bij Utrecht toch aanvallend dominant voetbal op de helft van de tegenstander, als ik de media moet geloven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino Gepost January 26, 2018 Share Gepost January 26, 2018 Vitesse gaat in beroep tegen de straf van Matavz, ze zeggen dat Dumfries een toneelspeler is. Trieste club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 26, 2018 Share Gepost January 26, 2018 https://mobile.twitter.com/u_rozeboom/status/955386595405959168/video/1 Raakt hem links, dumfries grijpt naar rechts. Matavz verdient een straf voor een elleboog maar geen 5 wedstrijden. Dumfries legt ook een arm in de nek bij Matavz (zonder reden) maar Matavz moet niet zo reageren. Oliedom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 26, 2018 Share Gepost January 26, 2018 Dat is natuurlijk ook overdreven neergezet. Hij profiteert wel voornamelijk van zijn fysiek en het systeem bij Utrecht. Lekker veel vrijheid om de bal diep te gooien en erachteraan te rennen. Wint ook veel duels en daardoor ontzettend lastig om te verdedigen. Echt een speler die je niet bij een ploeg neer moet zetten die veel op de helft vd tegenstander speelt. Mist daarvoor gewoon het balgevoel, overzicht en de rust. Mijn bericht over Kerk was overigens ook positief bedoelt. Heb je gelijk in hoor. Ik vind het voetballend ook wel redelijk goed. Maar idd geen type voor Ajax/PSV/Feyenoord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 https://mobile.twitter.com/u_rozeboom/status/955386595405959168/video/1 Raakt hem links, dumfries grijpt naar rechts. Matavz verdient een straf voor een elleboog maar geen 5 wedstrijden. Dumfries legt ook een arm in de nek bij Matavz (zonder reden) maar Matavz moet niet zo reageren. Oliedom. Grijpt naar rechts? Dat zie je hier helemaal niet :D z'n rechterhand gaat omhoog, naar z'n gezicht en verder zie je op die 3 pixels echt niet dat hij 'naar rechts grijpt'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 Nou dit is toch echt het einde van Sparta in de Eredivisie. En dan doel ik niet op de nederlaag van gisteren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 We zullen je missen, Miquel! :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dysproz Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 Is gewoon een prima back voor Sparta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 Meer dan prima back inderdaad. Zo slecht is hij echt niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 (edited) Grijpt naar rechts? Dat zie je hier helemaal niet :D z'n rechterhand gaat omhoog, naar z'n gezicht en verder zie je op die 3 pixels echt niet dat hij 'naar rechts grijpt'. Je ziet toch dat hij met z’n hand naar de rechterkant van z’n gezicht grijpt? Maakt ook geen reet uit, vanavond speelt die z’n laatste pot voorlopig. Edited January 27, 2018 by Vitesse88 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetalMichael Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 (edited) En terecht. 5 wedstrijden is een uitstekend aantal voor deze elleboogstoot. Miazga heb ik even gemist, hoeveel wedstrijden heeft die gekregen? Edited January 27, 2018 by MetalMichael Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 Niets, want het blijven de homo's van Vitas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 Maar een homo van Vitesse scoort een geweldige goal, Mason : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 (edited) Lucky Nee congrats man, knappe overwinning. Verbeek heeft het maar moeilijk met de nederlaag heb ik het idee. Bij Fox zegt Verbeek dat PSV de huidige kampioen is van de Eredivisie. Die heeft het niet meer op een rijtje? Is het trouwens niet oneerlijk dat PSV in de regel voor Ajax speelt? Dit seizoen dan niet echt, maar kan me voorstellen dat dit nadelig is voor Ajax. In Italië maakt Napoli bv. veel ophef over dat ze vaak na Juve moeten spelen (terwijl dit feitelijk niet het geval is, maar ok), maar Ajax hoor je hier nooit over. Edited January 27, 2018 by Sophomore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frietsaus Gepost January 27, 2018 Share Gepost January 27, 2018 Maar een homo van Vitesse scoort een geweldige goal, Mason :< Vond de goal van Linssen vele malen mooier, tbh. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hwb Gepost January 28, 2018 Share Gepost January 28, 2018 Is het trouwens niet oneerlijk dat PSV in de regel voor Ajax speelt? Dit seizoen dan niet echt, maar kan me voorstellen dat dit nadelig is voor Ajax. In Italië maakt Napoli bv. veel ophef over dat ze vaak na Juve moeten spelen (terwijl dit feitelijk niet het geval is, maar ok), maar Ajax hoor je hier nooit over. Waarom zou dat oneerlijk zijn? Het is niet zo dat het resultaat van PSV van invloed is op de noodzaak voor Ajax om te winnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 28, 2018 Share Gepost January 28, 2018 Waarom zou dat oneerlijk zijn? Het is niet zo dat het resultaat van PSV van invloed is op de noodzaak voor Ajax om te winnen. Daar heb je een punt, voer voor psychologen (en statistici). Ik ga iig kapot van de spanning als we na Ajax spelen, zoals afgelopen zondag. Maarjah misschien ben ik daarom ook geen profvoetballer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cimbomcu Gepost January 28, 2018 Share Gepost January 28, 2018 (edited) Haha, wat speelt Utrecht toch belachelijk zeg. Omdat het zogenaamd ''de wedstrijd van het jaar'' is is het blijkbaar een vrijbrief om te trappen en te schoppen. Echt zo gênant dat je hiermee je beperkingen moet compenseren. Geloof er niks van dat Tagliafico verder kan, mannetje eruit getrapt nummer 1. Ben benieuwd hoeveel er gaan volgen. Donkerrood, maar scheidsrechters durven met dit soort wedstrijden nooit in te grijpen. Edited January 28, 2018 by cimbomcu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sacioli Gepost January 28, 2018 Share Gepost January 28, 2018 (edited) Dat veld ook :r Dan nog liever een kunstgrasveld. Edited January 28, 2018 by Sacioli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regis Gepost January 28, 2018 Share Gepost January 28, 2018 Haha, wat speelt Utrecht toch belachelijk zeg. Omdat het zogenaamd ''de wedstrijd van het jaar'' is is het blijkbaar een vrijbrief om te trappen en te schoppen. Echt zo gênant dat je hiermee je beperkingen moet compenseren. Geloof er niks van dat Tagliafico verder kan, mannetje eruit getrapt nummer 1. Ben benieuwd hoeveel er gaan volgen. Is toch ieder jaar hetzelfde. Verbaast mij niets meer iig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost January 28, 2018 Share Gepost January 28, 2018 De VAR is niet perfect, maar hier toch zeer bruikbaar geweest. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magikarp Gepost January 28, 2018 Share Gepost January 28, 2018 (edited) Haha, wat speelt Utrecht toch belachelijk zeg. Omdat het zogenaamd ''de wedstrijd van het jaar'' is is het blijkbaar een vrijbrief om te trappen en te schoppen. Echt zo gênant dat je hiermee je beperkingen moet compenseren. Geloof er niks van dat Tagliafico verder kan, mannetje eruit getrapt nummer 1. Ben benieuwd hoeveel er gaan volgen. Donkerrood, maar scheidsrechters durven met dit soort wedstrijden nooit in te grijpen. Toch loopt ie nog, misschien ff terug naar de LOI om je diploma verpleegkunde even na te laten kijken! Edited January 28, 2018 by Magikarp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts