Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Die Kuipers :-D Mag die samen met Cocu douchen na de pot ofzo?

En brengt hij nou echt een middenvelder erin voor een aanvaller? Lafaard.

Ben wel benieuwd wat een neutrale kijker nou van de scheidsrechter vond. Gaf ook gewoon doeltrappen die hoekschoppen waren. Vrije trap voor PSV terwijl ie voor Feyenoord was (keer met Boëtius) en vrij eager om een geel kaartje aan een Feyenoorder te geven terwijl PSV'ers bij min of meer dezelfde soort overtreding ontsnapten, of zag ik het dan teveel door een brilletje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd wat een neutrale kijker nou van de scheidsrechter vond. Gaf ook gewoon doeltrappen die hoekschoppen waren. Vrije trap voor PSV terwijl ie voor Feyenoord was (keer met Boëtius) en vrij eager om een geel kaartje aan een Feyenoorder te geven terwijl PSV'ers bij min of meer dezelfde soort overtreding ontsnapten, of zag ik het dan teveel door een brilletje?

Meen je dit? Ben heel blij dat ik dan moest werken tijdens de pot want ik heb alleen maar ramen met enkel glas hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkel samenvatting kunnen zien van PSV - Feyenoord. Vorig jaar ook gemist deze wedstrijd. Gaston staat er weer in een topper. Wat kan ik me dan nog meer ergeren aan zijn afwezigheid bij op papier mindere tegenstanders.

Geen idee wat er met Utrecht aan de hand is vandaag.

Schijnen het altijd slecht te doen tegen teams in crisis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste viel toch reuze mee? De overtredingen van Feyenoord waren, vooral in de eerste helft, een stuk harder dan die van PSV. Die overtreding van Berghuis op Luuk de Jong was sowieso al rood.

Ik vond de analyse van El Ahmadi over de scheidsrechter na afloop wel aardig. Kuipers beoordeelde niet alles juist, maar het is niet dat hij een club voor trok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat laatste viel toch reuze mee? De overtredingen van Feyenoord waren, vooral in de eerste helft, een stuk harder dan die van PSV. Die overtreding van Berghuis op Luuk de Jong was sowieso al rood.

Ik vond de analyse van El Ahmadi over de scheidsrechter na afloop wel aardig. Kuipers beoordeelde niet alles juist, maar het is niet dat hij een club voor trok.

Van Berghuis was wild, maar imo geen rood, resultaat was alleen zeer ongelukkig.

Denk vooral aan shirtje trekken van bijv Van GInkel (onbestraft) tov Berghuis (tweede geel) en onderbreken veelbelovende aanval (Vilhena neergehaald randje 16) vs de gele kaart van Van der Heijden (blokte ook iemand randje 16).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van Berghuis was wild, maar imo geen rood, resultaat was alleen zeer ongelukkig.

Denk vooral aan shirtje trekken van bijv Van GInkel (onbestraft) tov Berghuis (tweede geel) en onderbreken veelbelovende aanval (Vilhena neergehaald randje 16) vs de gele kaart van Van der Heijden (blokte ook iemand randje 16).

Berghuis nam een risico door zo in te komen. Als hij de bal had gespeeld was het prima, maar hij kwam te laat. In mijn ogen nog steeds een rode kaart. Dat hij daarna alsnog van het veld wordt gestuurd is vooral dom te noemen, hij was immers al gewaarschuwd door Kuipers.

Van der Heijden blokte niet iemand op randje 16, hij raakte vol het been van Pereiro. Terecht geel dus. Die overtreding op Vilhena had idd met geel bestraft kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites