cimbomcu Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Immers en Beugelsdijk, de 2 grootste mongolen op de Nederlandse velden. Wat een vertoning zeg. Die laatste is dan maatschappelijk speler van het jaar, om dan in het weekend iemand iedere week de wedstrijd uit te trappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Geen idee wat er met Utrecht aan de hand is vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Geen idee wat er met Utrecht aan de hand is vandaag. Vriendendienst van Ten Hag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Het is toch bizar dat ADO de pot niet dicht gooide na de gelijkmaker. Alleen in de blessuretijd al had Ajax er twee kunnen maken. Ze hebben echt geluk dat die keeper een goede dag had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Vraag me af of we de wedstrijd met 11 tegen 11 uitspelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Vraag me af of we de wedstrijd met 11 tegen 11 uitspelen. Niet dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Een willekeurige zapper zou denken dat het rode kaartje bij de stand bij het verkeerde team staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Sterke tweede helft van Feyenoord so far, waarbij het gewoon jammer is dat ze zichzelf niet belonen met een verdiende gelijkmaker. Armoedig van PSV, na zo'n goede eerste helft achterover leunen en de controle weggeven en dan gewoon moeite hebben met 10 man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Die Kuipers :-D Mag die samen met Cocu douchen na de pot ofzo? En brengt hij nou echt een middenvelder erin voor een aanvaller? Lafaard. Ben wel benieuwd wat een neutrale kijker nou van de scheidsrechter vond. Gaf ook gewoon doeltrappen die hoekschoppen waren. Vrije trap voor PSV terwijl ie voor Feyenoord was (keer met Boëtius) en vrij eager om een geel kaartje aan een Feyenoorder te geven terwijl PSV'ers bij min of meer dezelfde soort overtreding ontsnapten, of zag ik het dan teveel door een brilletje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Lees dat Kuipers slecht was, nou in Arnhem liep er ook 1 rond; Higler. Gooi jezelf weg. Pingel terecht maar hoe kun je een wedstrijd kapot fluiten. Ongelofelijk slecht. Ik begrijp nooit dat ze het vaak niet een wedstrijd laten worden maar er alles aan doen om zelf in de picture te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Ben wel benieuwd wat een neutrale kijker nou van de scheidsrechter vond. Gaf ook gewoon doeltrappen die hoekschoppen waren. Vrije trap voor PSV terwijl ie voor Feyenoord was (keer met Boëtius) en vrij eager om een geel kaartje aan een Feyenoorder te geven terwijl PSV'ers bij min of meer dezelfde soort overtreding ontsnapten, of zag ik het dan teveel door een brilletje? Meen je dit? Ben heel blij dat ik dan moest werken tijdens de pot want ik heb alleen maar ramen met enkel glas hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Enkel samenvatting kunnen zien van PSV - Feyenoord. Vorig jaar ook gemist deze wedstrijd. Gaston staat er weer in een topper. Wat kan ik me dan nog meer ergeren aan zijn afwezigheid bij op papier mindere tegenstanders. Geen idee wat er met Utrecht aan de hand is vandaag. Schijnen het altijd slecht te doen tegen teams in crisis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Ben wel benieuwd wat een neutrale kijker nou van de scheidsrechter vond. Gaf ook gewoon doeltrappen die hoekschoppen waren. Vrije trap voor PSV terwijl ie voor Feyenoord was (keer met Boëtius) en vrij eager om een geel kaartje aan een Feyenoorder te geven terwijl PSV'ers bij min of meer dezelfde soort overtreding ontsnapten, of zag ik het dan teveel door een brilletje? Dat laatste viel toch reuze mee? De overtredingen van Feyenoord waren, vooral in de eerste helft, een stuk harder dan die van PSV. Die overtreding van Berghuis op Luuk de Jong was sowieso al rood. Ik vond de analyse van El Ahmadi over de scheidsrechter na afloop wel aardig. Kuipers beoordeelde niet alles juist, maar het is niet dat hij een club voor trok. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Schijnen het altijd slecht te doen tegen teams in crisis Hoorde bij FC Afkicken de term Foster Parents-elftal voorbij komen, vond dat wel een mooie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Dat laatste viel toch reuze mee? De overtredingen van Feyenoord waren, vooral in de eerste helft, een stuk harder dan die van PSV. Die overtreding van Berghuis op Luuk de Jong was sowieso al rood. Ik vond de analyse van El Ahmadi over de scheidsrechter na afloop wel aardig. Kuipers beoordeelde niet alles juist, maar het is niet dat hij een club voor trok. Van Berghuis was wild, maar imo geen rood, resultaat was alleen zeer ongelukkig. Denk vooral aan shirtje trekken van bijv Van GInkel (onbestraft) tov Berghuis (tweede geel) en onderbreken veelbelovende aanval (Vilhena neergehaald randje 16) vs de gele kaart van Van der Heijden (blokte ook iemand randje 16). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 17 september 2017 Share Geplaatst 17 september 2017 Van Berghuis was wild, maar imo geen rood, resultaat was alleen zeer ongelukkig. Denk vooral aan shirtje trekken van bijv Van GInkel (onbestraft) tov Berghuis (tweede geel) en onderbreken veelbelovende aanval (Vilhena neergehaald randje 16) vs de gele kaart van Van der Heijden (blokte ook iemand randje 16). Berghuis nam een risico door zo in te komen. Als hij de bal had gespeeld was het prima, maar hij kwam te laat. In mijn ogen nog steeds een rode kaart. Dat hij daarna alsnog van het veld wordt gestuurd is vooral dom te noemen, hij was immers al gewaarschuwd door Kuipers. Van der Heijden blokte niet iemand op randje 16, hij raakte vol het been van Pereiro. Terecht geel dus. Die overtreding op Vilhena had idd met geel bestraft kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 september 2017 Share Geplaatst 18 september 2017 Hoorde bij FC Afkicken de term Foster Parents-elftal voorbij komen, vond dat wel een mooie Daarvan heb ik het ook, al kon ik ff niet op die term komen ghehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 "Hij is een leider in ontwikkeling. Een 'LIO' heet dat." Oehahhaaha Ron Jans let nou op, je wordt echt heel eng. Ging overigens over Van Ginkel, maar dat is niet zo interessant. Het gezicht dat hij erbij trok manmanman :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Dat we zulke mensen zo erg serieus nemen in Nederland :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Prima term toch, en spreekt bovendien de waarheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 (bewerkt) Ik wou zeggen: Prima term en nog met hem eens ook. 19 september 2017 bewerkt door fm-helden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Dat we zulke mensen zo erg serieus nemen in Nederland :D Waarom moeten we iemand met jarenlange ervaring in het profvoetbal en die behoorlijke resultaten heeft geboekt niet serieus nemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Omdat je voor ervaring in principe alleen niet dood hoeft te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Trainer van PEC Zwolle :D Ja goed man, nu nog slagen in Luik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 september 2017 Share Geplaatst 21 september 2017 Een LIO is een leraar in opleiding. Best een goede analyse van Jans,maar er zo'n term aanhangen is interessant doen met management-bullshit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten